reklama w prasie - wiadomości i porady tematyczne
-
Kosmetyki w mediach I-VI 2007
12:36 22.07.2007
... ", który opisuje aktywność firm kosmetycznych w kolorowej prasie konsumenckiej w okresie od stycznia do czerwca 2007 roku. Raport „Kosmetyki w ... Clinique, DKNY, M.A.C, Tommy Hilfiger) czy Dr Irena Eris (Eris, Lirene, Pharmaceris, Tilia Studio). W prasie kolorowej w pierwszym półroczu 2007 zdecydowanie dominowały publikacje prezentujące kosmetyki ...
Tematy: kosmetyki, uroda, reklama w prasie -
Reklama w prasie V 2007
00:17 02.07.2007
Dzienniki zarobiły w maju br. na reklamach 222,76 mln zł, czyli minimalnie więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku - wynika z danych Expert Monitor. Gazeta Wyborcza zarobiła na reklamach w maju br. 86,4 mln zł. W porównaniu analogicznym okresem ubiegłego roku dziennik zanotował wzrost przychodów o 3,86 proc. Druga pozycja przypadła ...
Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę -
Starlink: rynek reklamowy I-III 2007
01:10 17.05.2007
... mld zł. Najwyższą dynamiką cechuje się reklama internetowa, najmniej zyskały dzienniki - wynika z najnowszego raportu domu mediowego Starlink. Starlink ... , w porównaniu z pierwszym kwartałem 2006 r., cechowały się reklama internetowa (+54,4 proc.), telewizja (+13,4 proc.), oraz reklama kinowa (+12,4 proc.). - Wzrost wydatków reklamowych w telewizji ...
Tematy: rynek reklamy, wydatki na reklamę, rynek reklamy internetowej, reklama telewizyjna -
Reklama w prasie I-III 2007
13:20 24.04.2007
Wszystkie dzienniki, monitorowane przez Expert Monitor, zarobiły na reklamach w pierwszym kwartale tego roku o blisko 18 mln zł więcej niż przed rokiem. Gazeta Wyborcza zarobiła na reklamach w pierwszym kwartale tego roku 223,26 mln zł. W porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku dziennik zanotował wzrost przychodów o 8,91 proc. Druga ...
Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę -
Polski rynek reklamy 2007-2009
01:43 05.03.2007
... % w porównaniu z rokiem poprzednim. Obniżyła się dynamika wzrostu na rynku reklamy prasowej i wyniosła 5,5%. Na dynamice całego rynku zawyżyła po raz kolejny reklama internetowa, która odnotowała wzrost aż o 54% w ujęciu rok do roku. Sytuacja gospodarcza pozwala na optymistyczne prognozy rozwoju rynku reklamy. Rok ...
Tematy: rynek reklamy, reklama internetowa, reklamy internetowej, reklama telewizyjna -
Kosmetyki w mediach
00:11 03.02.2007
Agencja Kamodus opublikowała raport "Kosmetyki w Mediach", ukazujący obecność produktów kosmetycznych w wysokonakładowych, kolorowych czasopismach konsumenckich w drugim półroczu 2006 roku. Celem raportu jest dostarczenie firmom z branży kosmetycznej jak najszerszej wiedzy o aktywności medialnej wszystkich marek konkurencyjnych. „[…]Raport ...
Tematy: kosmetyki, uroda, reklama w prasie -
Prasowy sukces Google?
00:04 02.01.2007
Efekty pomysłu Google na sprzedaż miejsca reklamowego w prasie codziennej znacznie przekroczyły oczekiwania koncernu. System, który firma testuje od listopada, umożliwia reklamodawcom zamawianie reklam w dziennikach prasowych. Wyniki wstępnych prób, w ...
Tematy: Google, reklama w prasie, prasa, rynek reklamy -
Reklama prasowa przez Google
00:49 08.11.2006
... , już kupujących miejsca reklamowe w internecie za pomocą systemu Google, teraz otrzymają możliwość umieszczania za pomocą tego systemu swoich ogłoszeń również w prasie.
Tematy: reklama, Google, reklama w prasie, prasa -
Reklama w prasie I-IX 2006
00:16 06.11.2006
Podobnie jak w roku ubiegłym, tak i w tym - po trzech kwartałach największe wpływy z reklam wśród tygodników, osiągnęły tygodniki opinii - wynika z najnowszych danych firmy Expert Monitor. Najwyższe wpływy - 81,6 mln zł odnotował Wprost. Zaraz za nim znalazła się Polityka (78,4 mln i wzrost o 8,85 proc.) i Newsweek Polska z przychodami na poziomie ...
Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę -
Reklama w prasie IX 2006
00:19 25.10.2006
Gazeta Wyborcza miała we wrześniu największe cennikowe wpływy netto z reklam, które wzrosły do 89,4 mln zł, czyli o 14 mln zł w porównaniu z analogicznym okresem 2005 roku - wynika z danych firmy Expert Monitor. Drugą pozycję zajął Fakt, który zanotował przychody reklamowe na poziomie 16,7 mln zł, o 2 mln zł mniej niż rok wcześniej. Trzecie ...
Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę
Podobne tematy:
- reklama
- wydatki na reklamę
- reklama internetowa
- reklama online
- marketing
- prasa
- badania konsumentów
- rynek reklamy
- reklama w internecie
- marketing internetowy
- reklama telewizyjna
- branża farmaceutyczna
- kosmetyki
- branża modowa
- reklama radiowa
- przychody z reklamy
- gazety
- Google AdWords
- rynek reklamy internetowej