reklama w prasie - wiadomości i porady tematyczne
-
Reklama w prasie VIII 2006
00:04 24.09.2006
Gazeta Wyborcza (Agora) miała w sierpniu największe cennikowe wpływy netto z reklam, które wzrosły do 53,29 mln zł z 48,95 mln zł w analogicznym okresie 2005 roku. Drugi jest Fakt, który zanotował przychody reklamowe na poziomie 12,0 mln zł, o 3 mln zł więcej niż rok wcześniej. Trzecie miejsce przypadło Rzeczpospolitej - 6,3 mln zł wpływów (spadek ...
Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę
Podobne tematy:
- reklama
- wydatki na reklamę
- reklama internetowa
- reklama online
- marketing
- prasa
- badania konsumentów
- rynek reklamy
- reklama w internecie
- marketing internetowy
- reklama telewizyjna
- branża farmaceutyczna
- kosmetyki
- branża modowa
- reklama radiowa
- przychody z reklamy
- gazety
- Google AdWords
- rynek reklamy internetowej