dzienniki - wiadomości i porady tematyczne
-
Reklama w prasie VII 2007
01:43 29.08.2007
Wpływy reklamowe dzienników w lipcu br. wzrosły o 10,61 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku - wynika z danych Expert Monitor. Gazeta Wyborcza zarobiła na reklamach w lipcu br. 68,81 mln zł. W porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku dziennik zanotował wzrost przychodów o 14,45 proc. Druga pozycja przypadła ...
Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę -
Rzeczpospolita - ulubiony dziennik menedżera
01:04 01.08.2007
Rzeczpospolita jest najchętniej wybieranym tytułem przez menedżerów wyższego szczebla - wynika z czerwcowych badań przeprowadzonych przez SMG/KRC na zlecenie Presspubliki. Badania przeprowadzono wśród prezesów, dyrektorów i menedżerów odpowiedzialnych za finanse w polskich firmach. W grupie tej czytelnictwo Rzepy sięga 47 proc.‚ a drugiej w ...
Tematy: prasa, czasopisma, gazety, czytelnictwo czasopism -
Reklama w prasie I-VI 2007
00:07 27.07.2007
Tygodniki opinii - Wprost, Polityka i Newsweek - zarobiły w I półroczu br. na reklamach najwięcej spośród wszystkich magazynów prasowych - wynika z danych Expert Monitor. Wprost zarobił na reklamach w I półroczu br. 55,48 mln zł. Pismo miało o 7,39 proc. mniejsze wpływy niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Druga pozycja przypadła Polityce, ...
Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę -
Gazeta Wyborcza: wysoki poziom czytelnictwa
00:46 19.07.2007
Gazeta Wyborcza miała najwyższy poziom czytelnictwa, spośród wszystkich dzienników - wynika z danych (za okres grudzień 2006 - maj 2007 r.) PBC przygotowanych przez instytut MillwardBrown SMG/KRC. Gazeta Wyborcza miała w tym okresie czytelnictwo na poziomie 20,05 proc., Fakt - 19,2 proc., Super Express - 9,06 proc., Metro - 8,36 proc., Dziennik - ...
Tematy: prasa, czasopisma, gazety, czytelnictwo czasopism -
ZKDP: Dziennik Zachodni na czele
11:12 15.07.2007
... 621 egz. (wzrost o 68,27 proc., w grudniu zeszłego roku tytuł połączył się z Gazetą Poznańską). Na kolejnych miejscach znalazły się następujące dzienniki regionalne: Express Ilustrowany - 51 459 egz. (spadek o 4,95 proc.), Dziennik Bałtycki - 50 174 egz. (spadek o 5,4 proc.), Dziennik Polski - 49 306 ...
Tematy: prasa, czasopisma, gazety, czytelnictwo czasopism -
ZKDP: Rzeczpospolita traci czytelników
01:07 08.07.2007
Największe dzienniki zanotowały w maju 2007 r. spadek sprzedaży w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Średnia sprzedaż Faktu w ...
Tematy: prasa, czasopisma, gazety, czytelnictwo czasopism -
Reklama w prasie V 2007
00:17 02.07.2007
Dzienniki zarobiły w maju br. na reklamach 222,76 mln zł, czyli minimalnie więcej niż w analogicznym okresie ... Zachodni - 4,66 mln zł (spadek o 4,85 proc.), a Gazeta Prawna - 4,57 mln zł (wzrost o 3,76 proc.). Wszystkie monitorowane dzienniki miały w maju br. blisko 222,76 mln zł wpływów reklamowych, czyli o 0,14 proc. więcej niż przed rokiem. ...
Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę -
ZKDP: Wyborcza zyskuje czytelników
01:23 12.05.2007
Spośród największych dzienników ogólnopolskich tylko Gazeta Wyborcza zanotowała w marcu większą sprzedaż w porównaniu z ubiegłym rokiem. Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, liderem pozostaje Fakt, którego średnia sprzedaż w marcu 2007 toku kształtowała się na poziomie 543 934 egz. W porównaniu z marcem 2006 roku gazeta ...
Tematy: prasa, czasopisma, gazety, czytelnictwo czasopism -
Reklama w prasie I-III 2007
13:20 24.04.2007
Wszystkie dzienniki, monitorowane przez Expert Monitor, zarobiły na reklamach w pierwszym kwartale tego roku o blisko 18 mln zł więcej niż przed rokiem. Gazeta ...
Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę -
Czytelnicy dzienników: lojalni czy nie?
01:10 29.03.2007
... w tym aspekcie przed trzema tytułami: Rzeczpospolitą, mającą szanse na przejęcie 32% czytelników innych gazet, Gazetą Wyborczą (30%) i Super Expressem (28%). Dzienniki regionalne wyczerpały, jak się zdaje, możliwości dalszej ekspansji. W ich potencjalnym zasięgu znajduje się zaledwie 6% czytelników innych tytułów. Informacja o badaniu Badanie ...
Tematy: czytelnictwo czasopism, czasopisma, dzienniki, czytelnicy