influencerzy - wiadomości i porady tematyczne
-
Reklama w Internecie a obowiązujące prawo
09:36 25.10.2023
... jako przestrzeń o charakterze publicznym [1]. O tym wszystkim zdają się zapominać influencerzy i influencerki, ale także osoby zlecające im reklamę swoich produktów czy usług. ... tym zakresie, podobne zarzuty otrzymali w tym roku także inni influencerzy (w tym aktorka, prezenter telewizyjny oraz polityk) działający w sieci [3]. Tymczasem zakaz reklamy ...
Tematy: reklama w internecie, influencerzy, kryptoreklama, media społecznościowe -
Olimp Laboratories ukarany za kryptoreklamę w mediach społecznościowych
11:52 30.08.2023
... dotyczącej nieuczciwych praktyk handlowych stosowanych przez przedsiębiorstwa wobec konsumentów na rynku wewnętrznym (Dz.Urz.UE.C 2021 Nr 526, str. 1). ] Influencerzy powinni w sposób niebudzący wątpliwości wskazywać na komercyjny charakter publikacji, jak również informować o reklamowanej marce. Przypomnijmy, że charakter reklamowy istnieje zawsze ...
Tematy: kryptoreklama, media społecznościowe, reklamy, reklama online -
Influencer marketing 2023: jak go widzą reklamodawcy?
10:24 24.08.2023
... Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jakie czynniki wywierają bardzo negatywny wpływ na rynek marketingowy? Którzy influencerzy zyskują na znaczeniu? W jaki sposób reklamodawcy nawiązują współpracę z influencerami? W jakich kanałach influencerzy przede wszystkim promują produkty i usługi? Jakie są główne cele działań z influencerami? Po ubiegłorocznym ...
Tematy: celebryci, Instagram, TikTok, YouTube -
To influencerzy i social media kształtują zachowania konsumentów?
00:44 09.07.2023
... się o nowej marce za pośrednictwem mediów społecznościowych. Tylko 22% odkryło nowy brand oglądając reklamy w telewizji. Influencerzy zarabiają coraz więcej Według raportu Capgemini nie ma wątpliwości - influencerzy i influencerki działając w mediach społecznościowych mają wyjątkowo silny wpływ na decyzje zakupowe w branżach: spożywczej, odzieżowej ...
Tematy: zachowania konsumentów, zwyczaje zakupowe, oszczędności Polaków, konsumpcja -
Dzień Ziemi: czy influencerzy angażują się w ekologię?
00:40 22.04.2023
... być dziś głośno. 22 kwietnia, czyli Międzynarodowy Dzień Ziemi, to świetna okazja, aby przyjrzeć się, ile dla ekologii robią rodzimi influencerzy. Światło na tę kwestię rzuca najnowsza odsłona badania Influence Power Index. Oto, do jakich wniosków prowadzi. Z tego tekstu dowiesz się ...
Tematy: ochrona środowiska, zagrożenia ekologiczne, zmiany klimatu, problemy ekologiczne -
Media społecznościowe: coraz więcej zakupów na Instagramie i TikToku
11:34 09.03.2023
BrandLift prezentuje wyniki badania rzucającego światło na sposób, w jaki kupują współcześni konsumenci. Okazuje się, że media społecznościowe to miejsce, w którym coraz częściej dokonujemy zakupów. Na Instagramie kupuje już blisko 43 proc. Polaków. Popularnym źródłem informacji o produktach staje się także TikTok. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: ...
Tematy: celebryci, Instagram, TikTok, influencerzy -
Najpopularniejsi influencerzy medyczni polskich social mediów
09:51 25.01.2023
... znanych twarzy zajmujących się promocją zdrowia i związanymi z tym treściami. Kim są najpopularniejsi influencerzy medyczni w naszym kraju? Odpowiedzi na to pytanie dostarcza analiza Procontent Communication. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Którzy influencerzy medyczni mogą poszczycić się największą liczbą fanów? Jakiego rodzaju treści najbardziej ...
Tematy: celebryci, Instagram, influencerzy, influencer marketing -
Social commerce: jaki potencjał sprzedaży przez media społecznościowe?
12:42 12.01.2023
... śledził influencerów, aby zobaczyć, czego używają lub noszą, posty marki nadal mają silniejszy wpływ na ich procesy decyzyjne niż indywidualni influencerzy. Topowe firmy z branży mediów społecznościowych, widząc postępy w rozwoju social commerce i wyniki, jakie można dzięki tej technologii osiągnąć, nie wahają się ...
Tematy: social commerce, e-commerce, zakupy internetowe, social selling -
Jak oznaczać treści reklamowe w mediach społecznościowych? Oto rekomendacje Prezesa UOKiK
09:22 29.09.2022
Prezes UOKiK przygotował rekomendacje dotyczące oznaczania treści reklamowych przez influencerów w mediach społecznościowych. Jak w prawidłowy sposób oznaczać treści komercyjne? Wyróżniliśmy różnego rodzaju współprace komercyjne, w tym autopromocję czyli reklamę marki własnej, a także prezenty czyli popularne paczki PR – wyjaśnia Tomasz Chróstny, ...
Tematy: reklama, reklamy, reklama online, reklama w internecie -
Influencer marketing - UOKiK chce nowych regulacji
13:33 10.08.2022
... z producentem danego produktu lub usługi. Prawo konkurencji Niemniej, pomimo braku dedykowanych regulacji, na podstawie przepisów dotyczących szeroko rozumianego prawa konkurencji influencerzy już teraz mają obowiązek odpowiedniego oznaczania danego postu jako reklamy, jeśli w jakikolwiek sposób przedstawiają produkt, za którego promocję otrzymali ...
Tematy: influencer marketing, influencer, influencerzy, kryptoreklama
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- koszty uzyskania przychodu
- rozliczenia podatkowe
- podatek VAT
- e-commerce
- monitoring mediów
- faktura VAT
- zakupy online
- UOKiK
- prawa konsumentów
- ochrona konsumentów
- social media
- media społecznościowe
- reklama
- oszczędności Polaków
- ochrona środowiska
- wydatki na reklamę
- reklama online
- działania marketingowe