jakość usług pocztowych - wiadomości i porady tematyczne
-
Prywatni operatorzy pocztowi V-VI 2008
09:14 27.07.2008
... usług pocztowych. Jeden operator był na etapie jego uzgadniania. Pozostali przedsiębiorcy zostali zobowiązani do sporządzenia i dostarczenia w/w regulaminów w terminie 14 dni od dnia podpisania protokołu do właściwych delegatur UKE. W stosunku do trzech operatorów zostały wydane zalecenia uzupełnienia treści regulaminów świadczenia usług pocztowych ...
Tematy: usługi pocztowe, prywatni operatorzy pocztowi, przesyłki pocztowe, jakość usług pocztowych -
Jakość świadczonych usług a strajk Poczty
00:29 20.07.2008
... funkcjonowanie w wielu rejonach kraju doprowadziło do całkowitego lub częściowego braku dostępu do usług pocztowych. W świetle ustaleń kontroli UKE podkreśla, że niewątpliwie akcja strajkowa stanowi poważne zagrożenie dla ciągłości świadczenia usług pocztowych. Przy czym trzeba zwrócić uwagę, że skutki ostatniego strajku byłyby znacznie większe ...
Tematy: Poczta Polska, usługi pocztowe, jakość usług pocztowych, strajk Poczty -
Poczta Polska: jakość usług w 2007
13:49 21.05.2008
... . Liczba złożonych w 2007 roku reklamacji powszechnych usług pocztowych świadczonych przez operatora publicznego. W 2007 roku zostało złożonych 244 457 reklamacji dotyczących powszechnych usług pocztowych, co stanowiło 0,3% wszystkich zrealizowanych przez operatora publicznego usług powszechnych (77 476 100), podlegających reklamacjom zgodnie ...
Tematy: Poczta Polska, jakość usług pocztowych, usługi pocztowe, przesyłki pocztowe -
Usługi pocztowe: uwolnienie rynku w 2013
13:28 15.04.2008
... usług pocztowych w Polsce". W analizie uwzględniono trzech operatorów: Pocztę Polską, InPost oraz PAF Operator Pocztowy. Z przeprowadzonej analizy wynika, że uwolniony rynek usług pocztowych ... , że jakość usług świadczonych przez prywatnych przedsiębiorców jest wysoka. W 2006 roku konsumenci zareklamowali 158 125 usług operatorów niepublicznych, w tym ...
Tematy: rynek usług pocztowych, usługi pocztowe, Poczta Polska, przesyłki pocztowe -
Poczta Polska: niska terminowość przesyłek
00:22 29.12.2007
... ekonomicznych w ciągu 3 dni od nadania. W wyniku przeprowadzonego badania stwierdzono, że uzyskane wskaźniki ogólnopolskie zarówno dla paczek pocztowych priorytetowych (57,8 procent), jak i dla paczek pocztowych ekonomicznych (84,3 procent) są niższe od standardów określonych we wspomnianym rozporządzeniu oraz nie spełniają aktualnie obowiązujących ...
Tematy: Poczta Polska, jakość usług pocztowych, usługi pocztowe, przesyłki pocztowe -
Poczta Polska: przesyłki listowe i reklamacje
12:47 23.11.2007
... przesyłek listowych zwykłych na terenie kraju od listopada 2006 r. do sierpnia 2007 r. oraz procedur rozpatrywania przez Pocztę Polską reklamacji powszechnych usług pocztowych złożonych w 2006 roku. Terminowość listów zwykłych Przeprowadzone przez Urząd Komunikacji Elektronicznej badanie miało na celu stwierdzenie, czy terminowość doręczania przez ...
Tematy: Poczta Polska, jakość usług pocztowych, usługi pocztowe, przesyłki pocztowe -
Poczta: bez opóźnień tylko przesyłki lokalne
00:24 30.05.2007
... 60,37 procent doręczonych w terminie D+3. Jakość usług pocztowych w zakresie wskaźnika terminowości doręczania przesyłek listowych zwykłych przez Pocztę Polską jest niższa niż minimalne wymagania określone przez Ministra Infrastruktury w rozporządzeniu w sprawie wykonywania powszechnych usług pocztowych. Wyniki badania wskazują na pewne ...
Tematy: Poczta Polska, przesyłki pocztowe, jakość usług pocztowych, przesyłki lokalne -
Nieterminowa Poczta
00:06 26.01.2007
... : 60,37 procent, jak i dla przesyłek priorytetowych: 68,22 procent, są niższe od standardów określonych w rozporządzeniu w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych oraz nie spełniają aktualnie obowiązujących norm europejskich w tym zakresie. Wyniki wskazują nie tylko na pogorszenie wskaźników terminowości, ale również na ...
Tematy: Poczta Polska, usługi pocztowe, jakość usług pocztowych, list priorytetowy -
Powolna Poczta Polska
12:49 16.01.2007
... się na niemiłą obsługę oraz czas oczekiwania. Zauważono również, że poważnym utrudnieniem nie pozwalającym na zdecydowaną poprawę czasowej dostępności do usług (tam gdzie to jest niezbędne) jest brak w poszczególnych urzędach odpowiednich rozwiązań organizacyjnych w służbie okienkowej (możliwość w każdej chwili zastępowania pracowników czasowo ...
Tematy: Poczta Polska, usługi pocztowe, jakość usług pocztowych -
NIK krytykuje Pocztę
00:57 29.11.2006
... jednak w 2005 r. przeprowadzone z nieuzasadnionym pośpiechem, mimo ich niepełnego przygotowania - twierdzi Najwyższa Izba Kontroli. Takie działania spowodowały pogorszenie jakości usług oraz utrudniły zarządzanie przedsiębiorstwem. NIK pozytywnie oceniła celowość opracowania Strategii Rozwoju Poczty Polskiej w latach 2004 - 2006, której realizacja ...
Tematy: Poczta Polska, usługi pocztowe, przesyłki pocztowe, jakość usług pocztowych
Podobne tematy:
- ochrona konsumentów
- prawa konsumenta
- Poczta Polska
- poczta elektroniczna
- usługi pocztowe
- przesyłki pocztowe
- rynek usług pocztowych
- interesy konsumentów
- list polecony
- prawo pocztowe
- prywatni operatorzy pocztowi
- przesyłki listowe
- terminowość przesyłek
- rynek pocztowy
- paczki pocztowe
- list zwykły
- restrukturyzacja Poczty Polskiej
- kontrola Poczty Polskiej
- strajk Poczty
- list priorytetowy