jakość usług pocztowych - wiadomości i porady tematyczne
-
Polacy chcą konkurencji Poczty Polskiej
00:49 08.11.2006
... usług pocztowych to główne korzyści, jakie widzą Polacy w przełamaniu monopolu Poczty Polskiej. Z badań przeprowadzonych przez TNS OBOP wynika, że aż 64% respondentów chciałoby tańszych usług ... jakość usług oraz szybsze tempo ich realizacji (po 31%). Młodzi ludzie - w wieku 15-19 lat - po wejściu na rynek konkurenta spodziewają się szybszych usług. ...
Tematy: Poczta Polska, usługi pocztowe, przesyłki pocztowe, jakość usług pocztowych -
Poczta Polska wg Polaków
00:21 29.10.2006
... podstawowym i gimnazjalnym jest to 62%. Znacznie częściej z usług nadawania korespondencji korzystali kierownicy i specjaliści (86%). Tak wysoki procent klientów Poczta Polska ma szansę utrzymać do 2009 r. Zgodnie z art. 46 ma ona obowiązek świadczenia powszechnych usług pocztowych, a „obszarem zastrzeżonym” do 2009 roku dla tego podmiotu ...
Tematy: Poczta Polska, usługi pocztowe, przesyłki pocztowe, jakość usług pocztowych -
Monopol Poczty Polskiej
00:38 10.10.2006
... Polska ma obowiązek świadczenia powszechnych usług pocztowych, a „obszarem zastrzeżonym” do 2009 roku dla tego podmiotu nazwano m.in. doręczanie korespondencji o wadze do 50 g. Zatem w tym segmencie usług Poczta Polska jest zabezpieczona na 3 lata. Występowanie silnej konkurencji można zauważyć na rynku usług kurierskich. Obok Poczty Polskiej ...
Tematy: Poczta Polska, usługi pocztowe, przesyłki pocztowe, jakość usług pocztowych -
Poczta Polska: jakość usług w 2005
00:19 22.05.2006
... doręczeń są wyższe zarówno od minimalnych wymagań określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury jak i norm europejskich. 2. Reklamacje dotyczące powszechnych usług pocztowych. Powszechną usługę pocztową (na podstawie wyżej wymienionego rozporządzenia) w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego uważa się za niewykonaną ...
Tematy: Poczta Polska, jakość usług pocztowych, usługi pocztowe, przesyłki pocztowe
Podobne tematy:
- ochrona konsumentów
- prawa konsumenta
- Poczta Polska
- poczta elektroniczna
- usługi pocztowe
- przesyłki pocztowe
- rynek usług pocztowych
- interesy konsumentów
- list polecony
- prawo pocztowe
- prywatni operatorzy pocztowi
- przesyłki listowe
- terminowość przesyłek
- rynek pocztowy
- paczki pocztowe
- list zwykły
- restrukturyzacja Poczty Polskiej
- kontrola Poczty Polskiej
- strajk Poczty
- list priorytetowy