kreowanie marki - wiadomości i porady tematyczne
-
Rebranding na rynku motoryzacyjnym
10:45 16.06.2011
... nowoczesnych form. Jest to wręcz konwencja branży. Tak było także w wypadku marki Peugeot. Lew jest kojarzony z marką Peugeot od 1858. Ostatnia zmiana ... komunikat, ukierunkowany na lansowanie nowych wartości i aspiracji marki. Każdorazowo stylizacja logo ma na celu podniesienie wartości marki. Kolejnym celem jest wzmocnienie konsekwencji w jej ...
Tematy: strategie firm, rebranding, strategia marketingowa, kreowanie marki -
Marketing miejsc - promocja miasta jako marki
13:02 13.06.2011
... . Ładne opakowanie, odpowiednia półka to gwarancja lepszego postrzegania marki, a tym samym większa sprzedaż. Marki to jednak nie tylko produkty na sklepowych półkach ... ustawy, działania zmierzające w kierunku ułatwiania przedsięwzięć – i to nie tylko, by utrzymać pozycję marki, także dlatego, żeby ją wypozycjonować, kiedy nikt lub prawie nikt nie wie ...
Tematy: marketing miejsc, promocja miasta, kreowanie marki, strategia marketingowa -
Branding - budowanie marki
13:18 07.06.2011
... lojalnych klientów w procesie zakupowym silnej marki. Przy decyzjach zakupowych prawie zawsze brane są pod uwagę marki dobrze znane i kojarzone. Silne marki są polecane i rekomendowane przez klientów. W przypadku silnej marki konsumenci łatwiej i szybciej akceptują nowe inicjatywy i oferty danej marki. Ryzyko wprowadzenia nowego produktu pod nową ...
Tematy: branding, budowanie świadomości marki, budowanie marki, marka -
Architektura marek i strategie portfolio ofertowego
13:53 30.03.2011
... dwóch firm po fuzji lub akwizycji? Jak wynika z tych pytań, architektura marki i strategia portfolio polegają na integracji strategii wizerunkowej rynkowej i marketingowej ze ... pod pojęciem strategii architektury portfolio? Architektura marki to sposób, w jak marka firmy i wszystkie ofertowe marki, submarki, linie ofertowe i asortymenty, którymi ...
Tematy: budowanie marki, strategia portfolio, budowanie świadomości marki, marki -
Kreowanie marki - maturalizm
13:48 22.11.2010
... marka - klient. Stają się ludźmi otwartymi na szczerą konwersację, są skłonni zaakceptować i doświadczać bardziej wymagających innowacji. Ci dojrzali konsumenci doceniają marki, które każdego dnia przekraczają granice i sięgają po coraz to nowe doznania… Warto zadać sobie także pytanie - jakie są wyznaczniki nowej ...
Tematy: marka, marki, kreowanie marki, maturalizm -
Opakowania produktów elementem kreacji marki
11:29 01.10.2010
... pełnić funkcje jedynie zewnętrznej osłony danego towaru, mającej ułatwiać jego magazynowanie i transport oraz sprzedaż w określonych porcjach. Są istotnym elementem kreacji marki, wpływającym na jej atrakcyjność, a tym samym na wyniki sprzedaży. Rozwój rynku butelek, słoików, puszek, kartoników i saszetek jest wprost proporcjonalny do ...
Tematy: opakowanie produktu, kreowanie marki, wizerunek marki, opakowania dla żywności -
Blog firmowy jako forma komunikacji marketingowej
13:13 22.09.2010
Blog firmowy to doskonały instrument komunikacji marketingowej w Internecie, zdobywający na świecie coraz większą popularność. W Polsce jeszcze dość słabo wykorzystywany. Blog firmowy świetnie się nadaje do działań związanych z PR, nieco mniej do działań czysto marketingowych. Blog, mimo podobieństw do tradycyjnego dziennika lub pamiętnika, jest ...
Tematy: blog firmowy, kreowanie marki, kreowanie wizerunku firmy, komunikacja marketingowa -
Personal branding: kreowanie wizerunku firmy
12:11 31.08.2010
... aspekt, nie zdając sobie sprawy z korzyści jakie może nieść wykreowanie marki. W krajach Europy Zachodniej i Ameryki Północnej rola wizerunku była i jest priorytetem ... zupełnie innego rzędu usługi. Istotą personal brandingu jest bowiem nie tylko kreowanie pozytywnych aspektów działania firmy, ale przede wszystkim umiejętność potwierdzenia ich w ...
Tematy: kreowanie marki, personal branding, wizerunek firmy, budowanie wizerunku firmy -
Skuteczne zarządzanie marką
00:04 16.08.2010
... . Chodzi tu o zaufanie i pozytywne doświadczenia związane z marką, o dobrą reputację i dobre imię. To tłumaczy, dlaczego dojrzałe marki są najbardziej wartościowe na świecie. Kolejnym elementem jest zrozumiałe portfolio marki (to, czym się marka zajmuje). Klienci kupują, gdy rozumieją – zrozumienie jest akceptacją oferty. Wartość dodana ...
Tematy: marki, marka, strategia marketingowa, wizerunek marki -
Co-branding: biznesowa wymiana usług
00:06 08.08.2010
... Począwszy od ułatwionego wejścia na nowy rynek (marki przyciągają do siebie nowych klientów), poprzez odświeżenie marki, przedstawienie pozytywnego wizerunku, poprawienie ... marek jest ingredient co-branding. Polega on na wzmocnieniu jednej marki, poprzez pokazanie doskonałej marki jakiegoś składnika tego produktu. W zależności od charakteru ...
Tematy: co-branding, marka, wizerunek marki, kreowanie marki