kreowanie marki - wiadomości i porady tematyczne
-
e-Społeczności w działaniach PR
00:06 09.04.2007
... produktów, usług, działania poszczególnych działów przedsiębiorstwa. Uwagi takie pochodzą generalnie od osób osobiście zainteresowanych z jakiegoś względu aktywnymi działaniami na rzecz marki, firmy czy produktu. Jakie społeczności? Społeczności internetowe ze względu na ich genezę można podzielić na samoistne - powstałe w sposób naturalny jako ...
Tematy: PR, public relations, kreowanie wizerunku, działania PR -
Marki rosną nam wszerz
13:56 26.03.2007
... . Indywidualne przemiany produktów, zwłaszcza w dużej ilości i w jednym czasie, mają wpływ na to, co dziś dzieje się na rynku. Rozszerzanie marki Rozszerzanie marki w najprostszej definicji polega na wykorzystaniu przez producenta jednej ze swoich istniejących marek do oznaczenia nowego produktu. Zaproponowanie pojedynczego wariantu piwa ...
Tematy: marka, kreowanie marki, pozycjonowanie marki, branding -
Budowanie społeczności w reklamie
14:02 14.03.2007
... dla siebie poziomie, przynosząc racjonalne (również charakterystyczne dla danej marki) korzyści. Marki dowiodły już, że są smaczne, mają więcej owoców czy ... nabywcy. Stąd przedmiotem zainteresowania współczesnych marketerów są: przynależność i samorealizacja odbiorcy marki, które zabezpieczają społeczności. Należy tu zaznaczyć, że grupą najbardziej ...
Tematy: społeczności internetowe, marketing i reklama, społeczność, budowanie społeczności -
Rozrywkowa reklama z marką
14:08 27.02.2007
... głównie od: czasu (np. w spocie telewizyjnym) przeznaczonego na informację i perswazję, zawartości (czy sumy) elementów, które mogą przekonać konsumenta do zakupu marki (np. podstawowe informacje o towarze, działanie produktu, jego zalety wobec marek konkurencyjnych itd.), stopnia czytelności przedstawionych informacji i argumentów. Im więcej czasu ...
Tematy: promocja produktu, formy reklamy, promocja marki, kreowanie marki -
Narzędzia PR w Internecie
13:49 06.02.2007
... mogą być również wspaniałymi narzędziami budującymi społeczność wokół firmy czy marki, co znakomicie może współdziałać z celami PR - budowania wizerunku przedsiębiorstwa. Interakcję z ... działań własnych i konkurencji. Pozwala uzyskać informacje dotyczące wizerunku firmy, instytucji, marki bądź osoby. Monitoring mediów pozwala ocenić, jak dany temat ...
Tematy: PR, public relations, kreowanie wizerunku, działania PR -
Sponsoring jako element komunikacji marki
13:58 31.01.2007
... podstawowej. Jest to, więc ważny element kształtowania wizerunku banku”. O potrzebie wznoszenia się ponad podstawową aktywność mówi także Marek Kłuciński: „Prestiż marki PKO BP zobowiązuje do wychodzenia poza czystą działalność biznesową i angażowania się w rozmaite inicjatywy społeczno-kulturalne. Dzięki działaniom na rzecz kultury polskiej ...
Tematy: sponsoring, komunikacja marketingowa, komunikacja z klientami, wizerunek firmy -
Public relations dla banku
13:39 19.07.2006
... zajęć był przecież przyczyną korzystnych publikacji na temat banku. Wartości w służbie marki banku Istotną pomocą w przygotowaniu sprawnej komunikacji PR banku może być ... . Produkty Działania PR to dla banku nie tylko budowanie jego reputacji, marki. Public relations to też narzędzie budowania zainteresowania nowymi produktami. Możliwości w tym ...
Tematy: public relations, działania PR, rynek bankowy, marketing usług finansowych -
Czy marce potrzebny jest bohater?
11:29 21.04.2006
... skierowanych do dorosłych, jak i do dzieci. Bohaterowie abstrakcyjni idealnie wpasowują się w dziecięcy świat i dają duże możliwości manewru właścicielowi marki. Gdy dziecko pokocha bohatera marki (tak jak jest w stanie pokochać postać bajkową), to zechce mieć swojego ulubieńca na plakacie, piórniku, tornistrze… Bohaterowie abstrakcyjni ...
Tematy: marka, znajomość marki, budowanie świadomości marki, kreowanie marki -
Reklamy powinny być cool
13:12 17.03.2005
... , raz dlatego, że w początkach lat siedemdziesiątych firma i tak nie była w stanie zapłacić jej więcej, a po drugie, dobrze wie, że wartość marki wiąże się nie tyle z wyglądem logo, ile ze sposobem jego promocji. Dzięki temu, że zakpiono sobie z przepisów, marka stała się ...
Tematy: reklama, marketing, kampanie reklamowe, kreowanie marki