kreowanie marki - wiadomości i porady tematyczne
-
Wizerunek i tożsamość marki: stwórz własny album
13:53 12.08.2008
... brand managerów, prezesów i właścicieli. Aby sprawdzić, czy twoja marka idzie w dobrym kierunku, warto przeprowadzić pewne ćwiczenie - przygotować album marki. Album marki to piękne podsumowanie jej dotychczasowej działalności. Hołd dla poprzednich dyrektorów, pracowników i klientów, którzy wspólnie stworzyli coś trwałego, przydatnego i zyskownego ...
Tematy: wizerunek marki, marka, marki, kreowanie marki -
Pozycjonowanie marki - koncept
13:44 23.07.2008
... dostarcza konkretnych wskazówek na temat słów, jakimi powinniśmy się posługiwać, mówiąc o naszej marce, o produktach (umożliwia właściwe odkodowanie komunikacji marki), ułatwia komunikację i popularyzację marki wewnątrz firmy (pomaga rozumieć, o czym mówi dział marketingu). Tak przygotowany i przetestowany koncept może służyć marce przez długi czas ...
Tematy: marka, kreowanie marki, komunikacja marketingowa, pozycjonowanie marki -
Strategia komunikacyjna: istotne wzbudzanie emocji
13:18 07.05.2008
... cel – stworzenie lifestyle'owej marki oferującej alkohole i drinki i niosącej przekaz „możesz wszystko”? A może kreacja marki – źródła innowacji, służącej dostarczaniu klientom ... w czasach, gdy nie było żadnej „specjalistycznej” marki piwa mocnego. „Mocne” było zawsze wariantem jakiejś marki mainstreamowej. Dębowe zbudowano na bardzo celnym insighcie ...
Tematy: marka, kreowanie marki, wizerunek, komunikacja marketingowa -
Wizerunek firmy a budowanie przewagi konkurencyjnej
12:04 04.04.2008
... idealnej tożsamości, do osiągnięcia, której firma swoimi działaniami na rynku dąży. Księga marki zawierająca te elementy powinna stać się dokumentem nie tylko znanym, ale i ... wzajemnej spójności i realności wszystkich obszarów kształtowania tożsamości. To prawo zawiera się w określeniu: marki się nie ma, marką się jest. To, co firma robi, a nie ...
Tematy: wizerunek firmy, budowanie świadomości marki, tożsamość marki, kreowanie marki -
Czym jest nazwa marketingowa?
12:48 21.12.2007
... prowadzi daleka droga. Sam produkt, strategia marki, nazewnicza konwencja branży, a także adresat marki, jego potrzeby, preferencje i kompetencja komunikacyjna mają ... "marka" używa się często zamiennie. Mówimy "samochód marki Mercedes", "jakiej marki są te kosmetyki" itd. Nazwa dla marki jest przede wszystkim jej podstawowym wyróżnikiem, ...
Tematy: nazwa handlowa, nazwa przedsiębiorstwa, nazwa marketingowa, marka -
Dlaczego kreowanie wizerunku firmy jest ważne?
11:33 03.12.2007
... kultury, tradycję wspierania najważniejszych wydarzeń kulturalnych w naszym kraju, a co za tym idzie zbudować sobie opinię mecenasa kultury.Wizerunek jest obrazem marki, jej wyobrażeniem, które powstaje w głowach ludzi po odebraniu i „zdekodowaniu” sygnałów jakie wysyła firma poprzez budowanie swojej tożsamości. Tak odbierane i zakodowane ...
Tematy: wizerunek firmy, kreowanie wizerunku, wizerunek, promocja marki -
"Lovemark" - czyli kreowanie marki oparte na emocjach
11:28 29.07.2007
... pokrewnych dusz. Aby w relacjach z konsumentem zbudować trwałe uczucie, miłość do naszej marki, należy najpierw zbudować jej autorytet, by zyskała w oczach konsumenta ... tutaj gotowej recepty, niemniej jednak można wytworzyć miłość do naszej marki, nadając jej według Robertsa następujące atrybuty: tajemniczość – poprzez prezentowanie opowieści ...
Tematy: marka, marki, lovemark, kreowanie marki -
Marki wiernych wyznawców
00:51 29.05.2007
... wracają do gry w wielkim stylu. A razem z nimi marki. Bo czymże są marki, jak nie ideami w biznesie? W świecie postmaterialnym marki odrywają się od produktów i przechodzą do znaczeń. ... w siebie. Cały ten świat, który jest „not doing it”. Symboliczne zagarnianie przez marki Marki marzą o tym, by wskoczyć na opuszczone ołtarze. Tak jak religia, są ...
Tematy: marka, marki, kreowanie marki, komunikacja marketingowa -
Preselling zyskuje na znaczeniu
13:52 24.05.2007
... musi, więc wykazywać się inteligencją emocjonalną, empatią, ale również asertywnością. To w dużej mierze od pracy presellerów zależy poziom zaufania do marki wśród detalistów. W związku z tym jest to praca niezwykle odpowiedzialna, a ludzie ją wykonujący powinni być odporni na stres. Preseller powinien także ...
Tematy: preselling, merchandising, pozycjonowanie marki, kreowanie marki -
Więź klienta z luksusową marką
13:02 19.04.2007
... House skierowana była do osób, które pasjonują się motocyklami, a jednocześnie dysponują odpowiednio grubym portfelem, aby swą pasję realizować w towarzystwie motocykla marki Harley-Davidson. „Zrealizowaną kampanią mediową chcieliśmy wzbudzić w nich chęć posiadania motocykla Harley-Davidson – do tej pory być może nieuświadomioną, ale istniejącą pod ...
Tematy: marki luksusowe, dobra luksusowe, zwyczaje konsumentów, preferencje zakupowe