eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematykreowanie marki

kreowanie marki - wiadomości i porady tematyczne

  • Wizerunek i tożsamość marki: stwórz własny album

    Wizerunek i tożsamość marki: stwórz własny album

    13:53 12.08.2008

    ... brand managerów, prezesów i właścicieli. Aby sprawdzić, czy twoja marka idzie w dobrym kierunku, warto przeprowadzić pewne ćwiczenie - przygotować album marki. Album marki to piękne podsumowanie jej dotychczasowej działalności. Hołd dla poprzednich dyrektorów, pracowników i klientów, którzy wspólnie stworzyli coś trwałego, przydatnego i zyskownego ...

    Tematy: wizerunek marki, marka, marki, kreowanie marki
  • Pozycjonowanie marki - koncept

    Pozycjonowanie marki - koncept

    13:44 23.07.2008

    ... dostarcza konkretnych wskazówek na temat słów, jakimi powinniśmy się posługiwać, mówiąc o naszej marce, o produktach (umożliwia właściwe odkodowanie komunikacji marki), ułatwia komunikację i popularyzację marki wewnątrz firmy (pomaga rozumieć, o czym mówi dział marketingu). Tak przygotowany i przetestowany koncept może służyć marce przez długi czas ...

    Tematy: marka, kreowanie marki, komunikacja marketingowa, pozycjonowanie marki
  • Strategia komunikacyjna: istotne wzbudzanie emocji

    Strategia komunikacyjna: istotne wzbudzanie emocji

    13:18 07.05.2008

    ... cel – stworzenie lifestyle'owej marki oferującej alkohole i drinki i niosącej przekaz „możesz wszystko”? A może kreacja marki – źródła innowacji, służącej dostarczaniu klientom ... w czasach, gdy nie było żadnej „specjalistycznej” marki piwa mocnego. „Mocne” było zawsze wariantem jakiejś marki mainstreamowej. Dębowe zbudowano na bardzo celnym insighcie ...

    Tematy: marka, kreowanie marki, wizerunek, komunikacja marketingowa
  • Wizerunek firmy a budowanie przewagi konkurencyjnej

    Wizerunek firmy a budowanie przewagi konkurencyjnej

    12:04 04.04.2008

    ... idealnej tożsamości, do osiągnięcia, której firma swoimi działaniami na rynku dąży. Księga marki zawierająca te elementy powinna stać się dokumentem nie tylko znanym, ale i ... wzajemnej spójności i realności wszystkich obszarów kształtowania tożsamości. To prawo zawiera się w określeniu: marki się nie ma, marką się jest. To, co firma robi, a nie ...

    Tematy: wizerunek firmy, budowanie świadomości marki, tożsamość marki, kreowanie marki
  • Czym jest nazwa marketingowa?

    Czym jest nazwa marketingowa?

    12:48 21.12.2007

    ... prowadzi daleka droga. Sam produkt, strategia marki, nazewnicza konwencja branży, a także adresat marki, jego potrzeby, preferencje i kompetencja komunikacyjna mają ... "marka" używa się często zamiennie. Mówimy "samochód marki Mercedes", "jakiej marki są te kosmetyki" itd. Nazwa dla marki jest przede wszystkim jej podstawowym wyróżnikiem, ...

    Tematy: nazwa handlowa, nazwa przedsiębiorstwa, nazwa marketingowa, marka
  • Dlaczego kreowanie wizerunku firmy jest ważne?

    Dlaczego kreowanie wizerunku firmy jest ważne?

    11:33 03.12.2007

    ... kultury, tradycję wspierania najważniejszych wydarzeń kulturalnych w naszym kraju, a co za tym idzie zbudować sobie opinię mecenasa kultury.Wizerunek jest obrazem marki, jej wyobrażeniem, które powstaje w głowach ludzi po odebraniu i „zdekodowaniu” sygnałów jakie wysyła firma poprzez budowanie swojej tożsamości. Tak odbierane i zakodowane ...

    Tematy: wizerunek firmy, kreowanie wizerunku, wizerunek, promocja marki
  • "Lovemark" - czyli kreowanie marki oparte na emocjach

    "Lovemark" - czyli kreowanie marki oparte na emocjach

    11:28 29.07.2007

    ... pokrewnych dusz. Aby w relacjach z konsumentem zbudować trwałe uczucie, miłość do naszej marki, należy najpierw zbudować jej autorytet, by zyskała w oczach konsumenta ... tutaj gotowej recepty, niemniej jednak można wytworzyć miłość do naszej marki, nadając jej według Robertsa następujące atrybuty: tajemniczość – poprzez prezentowanie opowieści ...

    Tematy: marka, marki, lovemark, kreowanie marki
  • Marki wiernych wyznawców

    Marki wiernych wyznawców

    00:51 29.05.2007

    ... wracają do gry w wielkim stylu. A razem z nimi marki. Bo czymże są marki, jak nie ideami w biznesie? W świecie postmaterialnym marki odrywają się od produktów i przechodzą do znaczeń. ... w siebie. Cały ten świat, który jest „not doing it”. Symboliczne zagarnianie przez marki Marki marzą o tym, by wskoczyć na opuszczone ołtarze. Tak jak religia, są ...

    Tematy: marka, marki, kreowanie marki, komunikacja marketingowa
  • Preselling zyskuje na znaczeniu

    Preselling zyskuje na znaczeniu

    13:52 24.05.2007

    ... musi, więc wykazywać się inteligencją emocjonalną, empatią, ale również asertywnością. To w dużej mierze od pracy presellerów zależy poziom zaufania do marki wśród detalistów. W związku z tym jest to praca niezwykle odpowiedzialna, a ludzie ją wykonujący powinni być odporni na stres. Preseller powinien także ...

    Tematy: preselling, merchandising, pozycjonowanie marki, kreowanie marki
  • Więź klienta z luksusową marką

    Więź klienta z luksusową marką

    13:02 19.04.2007

    ... House skierowana była do osób, które pasjonują się motocyklami, a jednocześnie dysponują odpowiednio grubym portfelem, aby swą pasję realizować w towarzystwie motocykla marki Harley-Davidson. „Zrealizowaną kampanią mediową chcieliśmy wzbudzić w nich chęć posiadania motocykla Harley-Davidson – do tej pory być może nieuświadomioną, ale istniejącą pod ...

    Tematy: marki luksusowe, dobra luksusowe, zwyczaje konsumentów, preferencje zakupowe

poprzednia  

1 ... 4 5 6

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: