kultura organizacyjna - wiadomości i porady tematyczne
-
Liczy się zarządzanie różnorodnością i włączająca kultura organizacyjna
15:03 23.10.2019
BNP Paribas Polska, Citi w Polsce, DNB Bank Polska, ING Bank Śląski oraz NatWest Poland. To firmy, które zatriumfowały w pierwszym ratingu liderów w zakresie zarządzania różnorodnością i promowania włączającej kultury organizacyjnej. Jego wyniki zostały ogłoszone podczas gali konkursu "Raporty społeczne" na Giełdzie Papierów Wartościowych. Z ...
Tematy: zarządzanie różnorodnością, kultura organizacyjna, diversity, przeciwdziałanie dyskryminacji -
Trendy HR 2019: człowiek w centrum strategii
00:36 14.06.2019
Tym, co obecnie w największym stopniu determinuje kierunek prac działów HR, są zmiany technologiczne, gospodarcze i społeczne. Celem nowoczesnej firmy nie może już być wyłącznie wynik finansowy, teraz w centrum jej strategii powinien znaleźć się człowiek, który dla przedsiębiorstwa 4.0 liczy się w równym stopniu, co zysk. I wprawdzie już 82 proc. ...
Tematy: HR, Human Resources, dział hr, zarządzanie kadrami -
Trendy HR 2018: po pierwsze społeczna odpowiedzialność
09:45 17.04.2018
Tym, co obecnie w największym stopniu determinuje kierunek prac działów HR, są działania zmierzające do osiągnięcia zadowalających wyników finansowych przy jednoczesnym poszanowaniu i trosce o otoczenie społeczne. Na zmiany we współczesnym HR największy wpływ wywiera dziś siła jednostki, ale również konieczność wypełniania misji społecznej oraz ...
Tematy: HR, Human Resources, dział hr, zarządzanie kadrami -
Nowoczesny HR dba o łańcuch wartości talentów
11:30 05.03.2018
... uwagę przyszłość. Odpowiedzią na wyzwania rynku pracy są wg EY trzy kluczowe ogniwa łańcucha wartości talentów: warstwa strukturalna, kultura organizacyjna oraz technologia. Warstwa strukturalna: organizacja, zarządzanie talentami i ład wewnętrzny Wiodące przedsiębiorstwa tworzą sprzyjające struktury i znajdują odpowiedniejsze miejsce w organizacji ...
Tematy: zarządzanie zasobami ludzkimi, HR, kultura organizacyjna, nowe technologie -
Skąd bierze się satysfakcja z pracy?
08:11 01.02.2018
... ” przeprowadzonego przez Antal. Wyższą liczbę wskazań niż poziom wynagrodzenia miały m.in. wielkość i prestiż firmy, styl zarządzania i kultura organizacyjna, a także innowacyjność i stabilność zatrudnienia. Relacje i kultura w organizacji Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że poziom satysfakcji z pracy wpływa na wydajność pracowników. Im są ...
Tematy: rynek pracy, pracownicy, tendencje na rynku pracy, wynagrodzenia -
Jak rekrutacja wpływa na zachowania konsumentów?
09:47 10.07.2017
Wprawdzie powoli ulega to zmianie, ale nadal spora część pracodawców w niewystarczający sposób dba o relacje z kandydatami do pracy. Praktyka pokazuje, że na zainteresowanie mogą liczyć przede wszystkim ci, którym w czasie rekrutacji się poszczęściło. Pozostali bywają traktowani po macoszemu i nie otrzymują nawet informacji o wynikach procesu ...
Tematy: rekrutacja pracowników, koszty rekrutacji, zarządzanie zasobami ludzkimi, kultura organizacyjna -
Trendy HR 2017: po pierwsze organizacja przyszłości
13:29 01.03.2017
... to największa z ankiet opracowywanych przez firmę Deloitte. Działanie organizacji o najwyższej wydajności przypomina udoskonalone sieci, których kluczowymi elementami są: kultura organizacyjna, systemy informatyczne oraz mobilność pracowników. Badanie Delotte wyraźnie dowodzi, że firmy, którym zależy na sprostaniu wymaganiom dzisiejszych czasów ...
Tematy: HR, Human Resources, dział hr, zarządzanie kadrami -
7 innowacji, które pozytywnie wpływają na rozwój firmy
12:53 01.03.2017
... z rynku. 3) Rewolucja w zarządzaniu Chociaż całkowity brak hierarchii i szefostwa to mit, to jednak na przestrzeni lat najprawdopodobniej ulegnie zmianie kultura organizacyjna obecna w dzisiejszych przedsiębiorstwach. Warto zauważyć, że funkcjonujący coraz częściej rynek pracownika automatycznie wypiera stare kultury organizacyjny, w których twardą ...
Tematy: innowacje, rozwój firmy, kultura organizacyjna, zrównoważony rozwój -
Kultura organizacyjna: pushback, czyli feedback z dołu
09:47 11.08.2016
... komunikacja z dołu do góry w hierarchii organizacyjnej, dzięki której kierownik może usprawnić i zobiektyzować podejmowane przez siebie działania. Z lotnictwa do biznesu Kultura pushbacku wywodzi się z rynku amerykańskiego. W Polsce dopiero „raczkuje”. – Jest najlepiej rozwinięta wśród firm o zaoceanicznym rodowodzie. Ponadto sformułowanie jest ...
Tematy: kultura organizacyjna, pushback, feedback, komunikacja interpersonalna -
Czego chcą rady nadzorcze?
12:28 07.06.2016
... prawda tak silne jak we Włoszech, Niemczech lub Holandii, gdzie kultura start-upów jest znacznie bardziej rozpowszechniona i wspierana przez rząd, niemniej wyniki uzyskane ... wszystkim wykonywania woli udziałowców. Tymczasem w wielu krajach, w których kultura korporacyjna jest lepiej ugruntowana, kodeksy dobrych praktyk wymagają prowadzenia regularnej ...
Tematy: rady nadzorcze, kultura organizacyjna, innowacyjność, rozwój firmy