eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematykultura organizacyjna

kultura organizacyjna - wiadomości i porady tematyczne

  • Trendy HR 2016: po pierwsze zmiany organizacyjne

    Trendy HR 2016: po pierwsze zmiany organizacyjne

    00:16 14.05.2016

    ... pokolenia Y. Pracownicy wywodzący się z tej generacji są bardziej wymagający co do atmosfery panującej w firmie i szybciej podejmują decyzję o odejściu w przypadku, gdy kultura organizacyjna im nie odpowiada. A jest ona tworzona w dużej mierze przez menedżerów, dotychczas często tego nieświadomych, poprzez to, za co nagradzają i za ...

    Tematy:  HR, Human Resources, dział hr, zarządzanie kadrami
  • Kultura organizacyjna nie tylko w gestii szefa

    Kultura organizacyjna nie tylko w gestii szefa

    00:16 05.04.2016

    ... stroną. Przy okazji sami możemy się wykazać i podsunąć konkretne rozwiązania. Bądź cierpliwy. Wszyscy najbardziej lubimy jasne odpowiedzi i proste rozwiązania, ale kultura organizacji wymaga wysiłku i czasu by stać się silna i inspirująca. Warto jednak pamiętać, że wielkie kultury, o globalnym zasięgu, nie zawsze oznaczają ...

    Tematy: kultura organizacyjna, atmosfera w pracy
  • Stres w pracy: polscy pracownicy na czele Europy

    Stres w pracy: polscy pracownicy na czele Europy

    10:50 10.11.2015

    Praca i stres. To terminy, które w przypadku polskich pracowników związane są ze sobą niemal nierozłącznie. Z badania zrealizowanego przez OECD wynika, że ponad połowa Polaków stresuje się podczas wykonywania codziennych obowiązków służbowych. Za taki stan rzeczy odpowiedzialny jest cały zespół czynników, ale warto pamiętać, że z większością z ...

    Tematy: stres, stres w pracy, jak radzić sobie ze stresem, sytuacje stresujące
  • Nie wyrzucaj CV, możesz zniszczyć wizerunek firmy

    Nie wyrzucaj CV, możesz zniszczyć wizerunek firmy

    11:56 09.09.2015

    Prowadzisz rekrutację, wyłaniasz odpowiedniego kandydata lub kandydatów, a CV reszty wrzucasz do kosza. Z badania „Rekrutacja pod lupą” wynika, że taką praktykę stosuje co trzeci rekruter. Tymczasem o wiele bardziej prawidłowe jest podejście 38% przebadanych, którzy deklarują, że prowadzą bazę niedoszłych pracowników. Dlaczego? Zdaniem ekspertów ...

    Tematy: rekrutacja pracowników, cv, dokumenty rekrutacyjne, rekrutacja
  • Stres w pracy: najczęstsze powody

    Stres w pracy: najczęstsze powody

    00:40 05.09.2015

    ... – na ten problem wskazało 24,59 proc. ankietowanych. Dobre samopoczucie w pracy to podstawa do uzyskania satysfakcji zawodowej, działa też motywująco. Kultura organizacyjna ma więc ogromne znaczenie, wpływa na wyniki pracy i to jak pracownicy oceniają firmę. Nic w tym dziwnego, w pracy spędzamy większość dnia ...

    Tematy: stres, stres w pracy, jak radzić sobie ze stresem, sytuacje stresujące
  • Menedżer, dyrektor, lider - co składa się na efektywne przywództwo?

    Menedżer, dyrektor, lider - co składa się na efektywne przywództwo?

    00:59 30.08.2015

    ... mierze zależy od tego jaka kultura organizacyjna stoi za liderem, zatem w przypadku firm międzynarodowych kontrasty mogą być znaczące. Dla przykładu struktura azjatycka jest mocno hierarchiczna, co przekłada się na sposób zarządzania i kontaktu na linii szef-podwładni. Z kolei skandynawska kultura organizacyjna, opiera się na partnerskich relacjach ...

    Tematy: dyrektor, zarządzanie pracownikami, szef, menedżer
  • Trendy HR 2015: po pierwsze kultura organizacyjna

    Trendy HR 2015: po pierwsze kultura organizacyjna

    11:50 19.06.2015

    ... ujawnić” – dodaje. Biorąc pod uwagę stosunkowo nowe zjawisko tego rodzaju transparentności w biznesie, kultura organizacyjna może awansować do rangi kluczowej przewagi konkurencyjnej firmy lub w przeciwnym wypadku stać się jej piętą achillesową. Kultura i zaangażowanie to dziś istotne kwestie biznesowe, a nie tylko obszar zainteresowania działów HR ...

    Tematy:  HR, Human Resources, dział hr, zarządzanie kadrami
  • Kultura organizacyjna

    Kultura organizacyjna

    14:58 26.11.2014

    ... zachowań funkcjonujące w danej organizacji, przeważnie w sposób podświadomy. Kultura organizacyjna jest wynikiem kilku czynników: typu otoczenia, typu oraz cech organizacji, jak również cech uczestników tworzących daną kulturę (płeć, wiek, doświadczenie itp.). Kultura organizacyjna spełnia trzy podstawowe funkcje: integracyjną - wszyscy członkowie ...

    Tematy: kultura organizacyjna, cechy organizacji, kultura korporacyjna

poprzednia  

1 2 3



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: