Marketing Automation - wiadomości i porady tematyczne
-
Skuteczna segmentacja rynku w e-commerce
00:35 30.09.2023
... unikalnych funkcji segmentacji po to, by personalizować doświadczenia klientów i różnicować działania marketingowe względem każdego segmentu. Segmentacja rynku dzięki marketing automation E-commerce i automatyzacja procesów sprzedażowych w firmie dają szczególne możliwości segmentacji rynku. Dane demograficzne, takie jak płeć, wiek czy specyfika ...
Tematy: e-commerce, segmentacja rynku, segmentacja klientów, działania marketingowe -
Remarketing - jak skutecznie podążać za klientem
17:45 09.06.2019
Remarketing to bardzo skuteczna forma działań reklamowych, bo docierająca do osób, które są zainteresowane naszą ofertą. Warto wykorzystać ją w swoich działaniach. Dzięki remarketingowi możemy ponownie do nich dotrzeć i w wielu przypadkach skutecznie przekonać do określonych działań. Działając w internecie, prowadząc sklep czy oferując swoje ...
Tematy: remarketing, Google AdWords, Marketing Automation, spersonalizowana reklama -
Marketing automation: dotrzymaj kroku kupującym
00:25 10.04.2017
... .), którzy zresztą surfują w sieci również podczas pobytu w sklepie. Jak dotrzymać kroku temu pokoleniu kupujących? Rozwiązaniem może być nowe spojrzenie na marketing automation. Z badań zrealizowanych przez firmę Gemius wynika, że połowa z 20 najbardziej popularnych w naszym kraju aplikacji mobilnych przeznaczonych jest do komunikacji. Nowe ...
Tematy: Marketing Automation, jak podwyższyć sprzedaż, komunikacja z klientem, obsługa klienta -
Efektywność zmian w e-commerce można mierzyć. Zobacz, jak to zrobić
00:40 30.04.2016
... postępy ale pomogą też w ich realizacji oferując gotowe rozwiązania z dziedziny marketing automation. Testowanie Wiedząc już co chcemy osiągnąć i jak będziemy to mierzyć ... i monitorować skuteczność działań na bieżąco. Co ważne, narzędzia marketing automation wykorzystują algorytmy pozwalające na opracowanie i wyświetlanie klientom oferty, która ...
Tematy: Google Analytics, ruch na stronie, e-commerce, bounce rate -
7 korzyści z zastosowania automatyzacji marketingu
09:48 01.07.2015
... kontaktów z firmą) jest jedną z najatrakcyjniejszych funkcji programów typu marketing automation. Pomaga ona marketerom na wyznaczenie priorytetów, zidentyfikowanie najlepszych okazji sprzedażowych oraz zbudowanie z klientami trwałych relacji. Marketing automation umożliwia również nawiązanie lepszych relacji między działami sprzedaży i marketingu ...
Tematy: automatyzacja marketingu, Marketing, kampania marketingowa, e-mail Marketing -
Tam, gdzie Customer Intelligence spotyka Marketing Automation
09:43 23.04.2015
... Marketing Automation może być również pomocna w przypadku braku otwarć, kliknięć lub transakcji, a także w przypadku, kiedy nastąpiła długa przerwa od ostatniego logowania do konta użytkownika. Wykorzystując zachęty do reaktywacji, możliwe jest automatyczne odzyskanie i zabezpieczenie CLV. Podsumowując: połączenie Customer Intelligence i Marketing ...
Tematy: Customer Intelligence, Marketing Automation, Marketing internetowy, e-mail Marketing -
Marketing automation czyli prosta droga do klienta
11:41 07.05.2014
... wcześniej przeglądanych stron automatycznie wychwytuje treści, do których dopasowuje produkty, które wydają się najbardziej pasować do potencjalnych potrzeb konsumenta. Marketing automation Opiera się na analizie danych zebranych przez system. Umożliwia automatyczne dopasowanie wyświetlanej oferty do wyborów, których dokonał klient za pośrednictwem ...
Tematy: Marketing Automation, e-sklep, remarketing, retargeting
Podobne tematy:
- e-commerce
- reklama internetowa
- reklama online
- działania marketingowe
- marketing
- obsługa klienta
- reklama w internecie
- marketing internetowy
- jak podwyższyć sprzedaż
- e-sklepy
- strategia marketingowa
- komunikacja z klientem
- e-mail marketing
- content marketing
- e-sklep
- komunikacja marketingowa
- jak zwiększyć sprzedaż
- kampania marketingowa
- Google Analytics
- retargeting