marketing online - wiadomości i porady tematyczne
-
Zagraniczny link building w strategii SEO. Dlaczego aż tak ważny?
10:00 04.06.2024
W styczniu 2024 roku eksport usług w Polsce był większy o 13 proc. niż przed rokiem. Regularny wzrost obrotu generowanego przez handel zagraniczny jest w naszym kraju obserwowany już od około 30 lat. Liczby pokazują wyraźnie, że działalność polskich firm coraz częściej wykracza poza granice kraju. Sukces na międzynarodowych rynkach musi być jednak ...
Tematy: Outreach marketing, marketing, marketerzy, SEO -
Outreach Marketing, czyli tajna broń marketera i SEO-wca
00:29 12.05.2024
... cel osiągnąć, marketerzy i SEO-wcy korzystają z różnych strategii i działań, które pozwalają zwiększyć widoczność marki online, co nie jest prostym zadaniem, nawet przy szerokim wachlarzu możliwości, jakie daje współczesny marketing. Co zrobić, gdy dotychczas stosowane praktyki nie przynoszą zadowalających efektów? Rozwiązaniem może okazać się ...
Tematy: Outreach marketing, marketing, marketerzy, SEO -
Audio marketing w świecie online
10:05 22.02.2024
... asystentów głosowych do przeszukiwania treści online. Raporty branżowe od IAB wskazują, że reklama dźwiękowa online zyskuje na ... online. Odpowiednio wykorzystany, staje się kluczowym składnikiem strategii marketingowej, dodającym wartość, emocje i spójność do doświadczenia online. Biorąc pod uwagę rozwijające się technologie, dźwięk w świecie online ...
Tematy: audio marketing, audio branding, dźwięk, wizerunek marki -
Sprzedaż nieruchomości. Jak szukać klientów przez Facebook’a?
00:20 14.06.2020
... inwestycją i najpierw musimy za nią zapłacić. Od wielu lat zajmuję się marketingiem online, dlatego na bazie mojego doświadczenia polecam Ci wykorzystać dwie opcje i połączyć ... w tej grupie osób nie ma Twoich docelowych klientów, ale z doświadczenia wiem, że dobry marketing na Facebook’u nawet u nich potrafi wykreować silną potrzebę zakupową. Tak - ...
Tematy: sprzedaż nieruchomości, sprzedaż mieszkania, Facebook, marketing online -
5 błędów, które mogą pogrążyć twój artykuł natywny
12:23 15.05.2020
Artykuł natywny, zwany również poradnikowym lub eksperckim, to bardzo skuteczna forma kontaktu z odbiorcą. Pozwala on dotrzeć do potencjalnego klienta w chwili, gdy to on poszukuje informacji związanych z naszą branżą i ofertą. Dzięki temu zyskujemy dużo większą szansę, że użytkownik zainteresuje się naszą firmą oraz budujemy wśród odbiorców ...
Tematy: artykuł natywny, reklama natywna, content marketing, działania marketingowe -
Jak pisać i publikować artykuły sponsorowane. 6 najczęściej popełnianych błędów
13:19 31.03.2020
Artykuł sponsorowany to skuteczny sposób na przekazanie odbiorcy wielu treści związanych z naszymi produktami. Pozwala także zwiększyć sprzedaż i budować wizerunek naszej firmy oraz dobre relacje z użytkownikami. By jednak było to możliwe, musimy pamiętać o właściwym przygotowaniu artykułu i jego publikacji. Jakie są najczęstsze błędy i co zrobić, ...
Tematy: artykuł sponsorowany, content marketing, działania marketingowe, marketing internetowy -
Reklama natywna - 5 najważniejszych zalet
17:12 26.01.2020
W ostatnich latach obserwujemy gwałtowną zmianę sposobów, w jaki użytkownicy internetu korzystają z zasobów dostępnych w sieci. Radykalnie zmieniło się również podejście do tradycyjnych form reklamy, które są coraz mniej skuteczne. Konieczne jest więc szukanie nowych dróg i form dotarcia do potencjalnych klientów. Jednym z rozwiązań jest reklama ...
Tematy: artykuł natywny, reklama natywna, content marketing, działania marketingowe -
Showrooming i webrooming - rewolucja w handlu
10:53 21.10.2019
... remarketingu – reklamy dopasowane do zainteresowań. Sklep jest w stanie dokładnie poznać ścieżkę zakupową niemal każdego klienta. Online i offline przenikają się Kolejny krok stanowi łączenie kanałów offline i online. Jak stwierdził Jeff Bezos, szef największego w sieci sklepu internetowego Amazon, przeniesienie technologii ze świata e-commerce do ...
Tematy: showrooming, webrooming, marketing online, omnichannel -
Artykuł sponsorowany vs natywny. 8 różnic, które wpływają na skuteczność publikacji
21:44 07.09.2019
Jeśli decydujemy się na reklamę w postaci publikacji artykułu, mamy zazwyczaj do wyboru dwa podstawowe rodzaje: artykuł sponsorowany lub artykuł natywny. Wielu osobom wydaje się, że jeśli płacimy za publikację artykułu, to nie ma znaczenia jego nazwa, możemy w nim zamieścić wszystko, niezależnie od rodzaju publikacji i przeznaczenia tego formatu ...
Tematy: content marketing, działania marketingowe, marketing internetowy, promocja marki -
4 najlepsze chatboty w marketingu
00:32 11.05.2019
... w stanie wygenerować nawet 60% współczynnik klikalności. Nic dziwnego, że już dzisiaj zaczynają decydować o sile marketingu w dużych korporacjach i małych firmach. Chatbot i marketing – doskonałe połączenie? Chatbot to w skrócie jedno z nowych narzędzi digital marketingu: pozyskuje leady, zapisuje na wydarzenie, sprzedaje lub bawi klientów. Jest ...
Tematy: chatboty, sztuczna inteligencja, marketing online, marketing konwersacyjny
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- e-commerce
- rok 2017
- social media
- media społecznościowe
- sztuczna inteligencja
- spam
- reklama
- sprzedaż nieruchomości
- reklama internetowa
- reklama online
- sprzedaż mieszkania
- działania marketingowe
- marketing
- rynek reklamy
- reklama w internecie
- marketing internetowy
- jak podwyższyć sprzedaż
- PR