eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematymarketing online

marketing online - wiadomości i porady tematyczne

  • Jakie błędy popełniamy w marketingu online?

    Jakie błędy popełniamy w marketingu online?

    11:29 29.04.2019

    ... dzisiejszego świata zachodniego jest dostrzegalny już niemal na każdej płaszczyźnie przesyt. Marketing online nie jest od tym względem żadnym wyjątkiem. W pewnym momencie znajdujemy się w ... skuteczności danego narzędzia - wyjaśnia. Jak zwiększyć sprzedaż w Internecie? By marketing online miał sens ważne jest skupienie się na segmentach, które mają ...

    Tematy: marketing online, content marketing, strategia marketingowa, skuteczna sprzedaż
  • Skuteczny artykuł sponsorowany - jak napisać i gdzie publikować?

    Skuteczny artykuł sponsorowany - jak napisać i gdzie publikować?

    15:51 09.03.2019

    Artykuł sponsorowany to dobry sposób na promocję naszej firmy - dzięki niemu budujemy pozytywny wizerunek marki, możemy dotrzeć do potencjalnych klientów i przekonać ich do naszych produktów lub usług. Czy artykuł sponsorowany może być skuteczną formą reklamy? Tak, jeśli dobrze go przygotujemy i zadbamy o odpowiednie miejsce publikacji. Jak to ...

    Tematy: artykuł sponsorowany, content marketing, działania marketingowe, marketing internetowy
  • Artykuł natywny, czyli jaki? Jak napisać dobry artykuł natywny?

    Artykuł natywny, czyli jaki? Jak napisać dobry artykuł natywny?

    22:22 05.03.2019

    Artykuł natywny, czyli forma reklamy skupiająca się na dostarczeniu odbiorcy wartościowych i poszukiwanych treści, zyskuje coraz większą popularność. Według najnowszych badań, taki sposób komunikacji marki z odbiorcą będzie zyskiwał coraz większe znaczenie. Dzięki nieinwazyjnej obecności marki, jest pozytywnie odbierany i dobrze kojarzony przez ...

    Tematy: artykuł natywny, reklama natywna, content marketing, działania marketingowe
  • Content marketing - co to jest i od czego zacząć?

    Content marketing - co to jest i od czego zacząć?

    21:09 02.03.2019

    ... marketing, czyli marketing treści, to promocja naszej oferty i firmy, polegająca na docieraniu ... użytkownik otrzymuje konkretną wartość, wymiar marketingowy jest przez niego odbierany jako dodatek. Dlaczego content marketing? W obecnych czasach internauci coraz mniejszą uwagę zwracają na komunikaty reklamowe w postaci wszechobecnej reklamy banerowej ...

    Tematy: content marketing, działania marketingowe, marketing internetowy, strategia marketingowa
  • Trendy w online marketingu 2017/2018

    Trendy w online marketingu 2017/2018

    00:20 04.02.2018

    ... go zdominowały, a które okazały się tylko modnymi hasłami. Eksperci od online marketingu ShopAlike.pl podzielili się z nami swoją opinią dotyczącą trendów w 2017 i ... zdominowały 2017r? Influence Marketing Boom na Influence Marketing zaczął się już wcześniej, ale był on nadal dużym tematem w 2017r. Każdy chce lub musi stosować Influence Marketing ...

    Tematy: marketing online, skuteczność reklamy, reklama internetowa, reklama online
  • Omnichannel marketing. Co przyniesie rok 2017?

    Omnichannel marketing. Co przyniesie rok 2017?

    00:50 31.12.2016

    ... możliwość dotarcia do niezliczonej ilości informacji o konsumentach robiących zakupy online. Jednak pomimo dostępności tak dużej ilości danych, większość marketerów nie jest w ... dotyczyła danych o subskrybencie zebranych jeszcze przed wysyłką kampanii. E-mail marketing pozostawał więc daleko w tyle, jeśli chodzi o możliwości stosowania zaawansowanej ...

    Tematy: marketing online, strategia marketingowa, jak podnieść sprzedaż, komunikacja z klientem
  • 5 sposobów na sprzedaż przez content marketing

    5 sposobów na sprzedaż przez content marketing

    00:40 21.09.2016

    Marketing treści jest obecnie jednym z najgorętszych tematów wśród marketerów odpowiedzialnych za e-handel. Jednak tylko 30 proc. z nich przyznaje, że potrafi go ...

    Tematy: content marketing, e-commerce, marketing online, działania marketingowe
  • Personalizacja: 4 trendy, które zmienią e-commerce

    Personalizacja: 4 trendy, które zmienią e-commerce

    13:18 20.07.2016

    Biznes internetowy zmierza w kierunku coraz większej personalizacji. Jednak nie oznacza ona wyłącznie imiennego e-mailingu. Polskie firmy mają już do dyspozycji innowacyjne rozwiązania oparte na nowych technologiach m.in. Web Push-e, segmentację predykcyjną, inteligentne rekomendacje czy testy A/B dla planowanych personalizacji. Które z nich ...

    Tematy: e-commerce, personalizacja, marketing online, e-sklep
  • 5 grzechów głównych w e-marketingu

    5 grzechów głównych w e-marketingu

    00:46 23.05.2015

    Rynek polskiej reklamy internetowej w 2015 roku będzie wart 2,77 mld zł. Jednak nawet największy budżet reklamowy nie sprawi, że kampania okaże się skuteczna, jeśli firmy popełnią poważne błędy. Ich skutkiem może być utrata klientów. Jakich błędów unikać? Pozyskanie nowego klienta kosztuje 6 razy więcej niż utrzymanie stałego. Wiele firm popełnia ...

    Tematy: reklama internetowa, e-marketing, marketing online, reklama w internecie
  • Reklama osobista – zabójca spamu

    Reklama osobista – zabójca spamu

    12:59 29.04.2015

    ... wyświetlają się nam reklamy produktów podobnych do tych, których wcześniej szukaliśmy albo im komplementarne. To zasługa reklamy osobistej, czyli programmatic marketing, który bazując na danych zostawianych przez internautów w sieci pozwala wyświetlać im reklamy produktów, którymi są zainteresowani oraz tych, którymi mogą ...

    Tematy: reklama osobista, programmatic marketing, pliki cookies, marketing online


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: