eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematynewsletter

newsletter - wiadomości i porady tematyczne

  • 10 sposobów na skuteczny e-mail marketing

    10 sposobów na skuteczny e-mail marketing

    10:20 06.08.2015

    ... ich otrzymywania. 4. Nowi subskrybenci nie są witani natychmiast po zapisie na newsletter Czasem mijają tygodnie, zanim nowy subskrybent - zarejestrowany przy wykorzystaniu metody double opt-in – otrzyma pierwszy, właściwy newsletter. Marketer, nie inicjując natychmiastowej komunikacji z nowym subskrybentem, może zaprzepaścić możliwość podtrzymania ...

    Tematy: e-mail marketing, marketing w sieci, newsletter, mailing
  • Jak deweloperzy dbają o dane osobowe klientów?

    Jak deweloperzy dbają o dane osobowe klientów?

    14:34 18.05.2015

    ... , a także o dobrowolności lub obowiązku podania danych (art. 24 ustawy o ochronie danych osobowych). Wymogu tego nie spełniono w 75% analizowanych przypadków. Newsletter Eksperci ODO 24 sprawdzili sposób odebrania zgody na przesyłanie informacji drogą elektroniczną, weryfikację subskrybentów, istnienie klauzul abuzywnych w zapisach regulaminu ...

    Tematy: deweloperzy, ochrona danych osobowych, dane osobowe, formularz kontaktowy
  • E-maile z rekomendacjami: czy ich potencjał jest wykorzystywany?

    E-maile z rekomendacjami: czy ich potencjał jest wykorzystywany?

    10:07 24.03.2015

    ... roku wartość 25,5 mld PLN (Puls Biznesu, M-handel rośnie jak na drożdżach). Należy pamiętać, że konsumenci najczęściej zapisują się na newsletter danej firmy w momencie, w którym czegoś potrzebują lub coś ich szczególnie zainteresuje. Utrzymanie pozytywnej relacji wymaga indywidualnego podejścia do klienta oraz ...

    Tematy: e-mail marketing, e-maile, e-maile z rekomendacjami, newsletter
  • E-mail marketing: jak to robić zgodnie z prawem?

    E-mail marketing: jak to robić zgodnie z prawem?

    12:15 16.03.2015

    Prowadzisz firmę lub odpowiadasz za jej promocję? Korzystasz z internetowych narzędzi marketingowych? Zależy Ci na skutecznym przekazie i dobrych relacjach z potencjalnymi klientami? Koniecznie zapoznaj się z zasadami legalnego marketingu elektronicznego! Otrzymując dziesiątki niechcianych maili dziennie można odnieść wrażenie, że w tej dziedzinie ...

    Tematy: e-mail, poczta elektroniczna, newsletter, newslettery
  • E-mail marketing: 8 kroków do efektywnej kampanii powitalnej

    E-mail marketing: 8 kroków do efektywnej kampanii powitalnej

    00:20 03.02.2015

    ... budowania kontaktu z klientem następuje tuż po jego zapisaniu się na newsletter. Po pierwsze dlatego, że jest to wyraźny znak zainteresowania naszą marką ... , warto zakomunikować w kampaniach powitalnych. 7. Przejrzystość Im jaśniej, tym lepiej. Twój newsletter powinien w prosty sposób dostarczać odpowiedzi na najważniejsze pytania subskrybentów. Na ...

    Tematy: e-mail, poczta elektroniczna, newsletter, newslettery
  • E-mail marketing w Polsce 2014

    E-mail marketing w Polsce 2014

    09:59 15.12.2014

    ... formę dialogu z klientem. Największą grupę (32%) stanowią osoby, które otrzymują w tygodniu od 3 do 5 newsletterów.Z kolei grupa, która otrzymuje średnio jeden newsletter dziennie stanowi aż 60% respondentów. Fakt ten cieszy tym bardziej, że taki wynik pozwala na przyswojenie treści zawartych w otrzymywanych wiadomościach ...

    Tematy: e-mail, poczta elektroniczna, newsletter, newslettery
  • Marketing internetowy: co robić żeby był skuteczny?

    Marketing internetowy: co robić żeby był skuteczny?

    00:21 11.09.2014

    ... klientów. Liczba obecnych klientów, którzy zalogowali się do systemu. Liczba transakcji z zakresu e-commerce. Liczba porzuconych transakcji. Liczba zapisów na firmowy newsletter. Wyznaczenie celów dla strony internetowej Wyznaczenie odpowiednich celów dla strony internetowej również może mieć bardzo duże znaczenie podczas przygotowywania skutecznej ...

    Tematy: działania marketingowe, marketing internetowy, strategia marketingowa, marketing
  • Promocja sklepu internetowego: najczęstsze błędy

    Promocja sklepu internetowego: najczęstsze błędy

    10:44 28.05.2014

    Sprzedawcy internetowi coraz częściej korzystają z dobrodziejstw, jakie niosą za sobą kampanie banerowe czy też marketing w wyszukiwarkach. Ciągle jednak popełniają wiele błędów, w następstwie których zainwestowane środki nie przynoszą oczekiwanych rezultatów. Najczęściej chodzi tu o brak monitoringu efektów promocji i odwiedzin e-sklepu, brak ...

    Tematy: e-commerce, sklepy internetowe, SEO, SEM
  • Sklepy internetowe a promocje świąteczne

    Sklepy internetowe a promocje świąteczne

    13:35 16.12.2013

    Newslettery i komunikaty w social media informujące o rabatach, specjalnych promocjach oraz darmowej dostawie. Tak najczęściej wygląda promocja świąteczna sklepów internetowych – wynika z badania przeprowadzonego przez ekspertów GetResponse. Eksperci z GetResponse, największego w Polsce dostawcy usług email marketingowych, sprawdzili jakie ...

    Tematy: e-sklepy, e-commerce, sklepy internetowe, promocje świąteczne
  • Mailing i newslettery: o czym pamiętać?

    Mailing i newslettery: o czym pamiętać?

    08:10 19.07.2013

    ... osobowych. Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych narzuca na administratora danych, a więc w naszym przypadku organizatora mailingu, czy wysyłającego newsletter, szereg obowiązków. Począwszy od zapewnienia legalności przetwarzania danych osobowych, co w omawianym przypadku sprowadza się do uzyskania zgody osoby, której dane ...

    Tematy: mailing, mailingi, newsletter, świadczenie usług drogą elektroniczną


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: