newsletter - wiadomości i porady tematyczne
-
E-mail marketing: jak nie zostać spamerem?
00:11 26.05.2013
... , że jeśli ktoś dokonał rejestracji w serwisie, to będzie również chciał otrzymywać newsletter lub oferty handlowe. Błędem jest także wymuszanie zgody, czyli uzależnianie ... ”, „nie” lub np. „rezygnacja”. Ochrona danych, a sprawy formalne Należy pamiętać, że newsletter jest usługą świadczoną drogą elektroniczną i w związku z tym powinien być opisany w ...
Tematy: newsletter, newslettery, mailing, mailingi -
Komunikat w e-mail marketingu
09:38 13.03.2013
... twój odbiorca postanowił podzielić się z tobą tą prywatnością (wszak zapisał się na newsletter), warto to odpowiednio wykorzystać. W praktyce sprowadzi się to do możliwości ... slocie informacyjnym była inna buźka. Wtedy w przypadku kilku newsów zrobi nam się newsletter z wieloma twarzami, a to może wypaść komicznie. Ludzkiej twarzy warto użyć tylko w ...
Tematy: komunikacja marketingowa, e-mail marketing, działania marketingowe, e-mailing -
E-mail marketing: newslettery są skuteczne
13:05 04.01.2013
... kanał (telefon, sklep, strona WWW). Nie zapominaj nigdy o metaforze lekarza pracującego na OIOM. Jeśli komunikujesz niejasną nazwę w polu nadawcy (np. newsletter, admin, biuletyn), to twoja oferta może zostać odrzucona z powodu braku zaufania odbiorcy. Korzystaj z jasnych, klarownych nazw marki, którą odbiorca ma ...
Tematy: newsletter, newslettery, mailing, mailingi -
Kiedy wysłać newsletter?
08:58 19.11.2012
... odbiorcy najczęściej rezygnują z subskrypcji. Natomiast, dniem, w który odbiorcy najchętniej otwierają newslettery jest czwartek. “Wielu marketerów często zastanawia się kiedy wysłać newsletter, aby uzyskać najlepsze wyniki. Nasze badanie ma być dla nich małą podpowiedzią i wskazówką, którą mogą brać pod uwagę przy planowaniu ...
Tematy: e-mail, konta e-mail, e-maile, poczta elektroniczna -
E-mail marketing a lojalna baza danych
13:54 10.08.2011
E-mail marketing to nie spamowanie, a naszym największym aktywem jest baza danych, dlatego szanujmy ją, dbajmy i dopieszczajmy subskrybentów. Jeżeli tylko będziemy o tym pamiętać - skuteczność naszych kampanii może przewyższyć wszelkie oczekiwania. Zgodnie z badaniami Shop.org średni koszt wygenerowania zamówienia z e-mail marketingu wynosi 6,85 ...
Tematy: e-mail marketing, e-marketing, działania marketingowe, mailing -
E-mail marketing w Polsce 2009
13:40 16.10.2009
... z nich utrzymuje trzy lub więcej skrzynek pocztowych. Korzystanie z newsletterów jest powszechne, ponad 90 proc. ankietowanych internautów subskrybuje więcej niż jeden newsletter. Wskazują też na podobne jak w zeszłym roku korzyści wynikające z otrzymywania newsletterów, które związane są w największym stopniu z zaspokajaniem potrzeb informacyjnych ...
Tematy: e-mail, poczta elektroniczna, newsletter, newslettery -
E-mail marketing w Polsce 2008
13:10 09.10.2008
... czasu przy poszukiwaniu informacji, wykorzystanie wiadomości z newsletterów w pracy zawodowej. Dla większości uczestników badania nie ma znaczenia, w jakim dniu otrzymają newsletter, choć równocześnie jedna czwarta ankietowanych wskazała poniedziałek jako najlepszy dzień na dostarczenie tego rodzaju wiadomości. Na drugim miejscu znalazł się ...
Tematy: e-mail, poczta elektroniczna, newsletter, newslettery -
Poczta e-mail: newsletter zyskuje na popularności
00:51 09.11.2007
Aż 56% przebadanych przez SARE internautów posługuje się trzema lub więcej adresami e-mail. Jednak z roku na rok liczba takich osób spada - wynika z opublikowanego właśnie raportu dotyczącego wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce. Liczba otrzymywanych przez nas wiadomości utrzymuje się na stałym poziomie. Największa grupa respondentów (30%) ...
Tematy: e-mail, konta e-mail, e-maile, poczta elektroniczna -
Mass mailing w małym przedsiębiorstwie
09:55 09.08.2007
Szybkość przekazywania informacji oraz coraz powszechniejszy dostęp do Internetu sprawia, iż poczta elektroniczna staje jednym z bardziej skutecznych mediów reklamowych. E-mail jest doskonałym kanałem do komunikacji z klientami. Jest szybki, efektywny i przede wszystkim niedrogi, ale prowadzony niezgodnie z obowiązującym prawem lub zasadami e mail ...
Tematy: mailing, mass mailing, marketing internetowy, e-mail marketing -
Marketing internetowy bardziej popularny
13:33 12.09.2006
90 proc. internautów subskrybuje newslettery, a prawie połowa przedsiębiorstw korzysta z e-mail marketingu w realizacji swojej strategii marketingowej - wynika z trzeciej edycji badania firmy Sare na temat wykorzystania poczty elektronicznej. Swoje badanie Sare realizuje od trzech lat. W tegorocznej edycji ankieta rozbudowana została o dodatkowe ...
Tematy: newslettery, newsletter, badania internautów, e-mail marketing
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- e-commerce
- deweloperzy
- zakupy online
- rok 2016
- sklepy internetowe
- social media
- ochrona danych osobowych
- spam
- reklama
- badania internautów
- dane osobowe
- działania marketingowe
- marketing
- promocje
- obsługa klienta
- marketing internetowy
- jak podwyższyć sprzedaż
- e-sklepy
- skuteczna reklama