obsługa klienta - wiadomości i porady tematyczne
-
Jak nowe technologie zmieniają banki?
12:37 28.03.2019
... problemów i udzielenie odpowiedzi niezależnie i szybko. Po drugie, bank odciąża w ten sposób infolinię i zapobiega niepotrzebnym wizytom w oddziale zirytowanego słabą obsługą klienta. Nadchodzi technologiczna rewolucja Wejście w życie unijnej dyrektywy PSD2 regulującej rynek usług płatniczych to dobry przykład pokazujący, jak nowe technologie ...
Tematy: technologie komunikacyjne, nowe technologie, banki, bankowość -
Po co bankowości transformacja cyfrowa?
08:53 19.02.2019
... oczekiwania klientów. Jak temu sprostać? Z pomocą przychodzą automatyzacja i sztuczna inteligencja, która ma pomóc w spersonalizowaniu obsługi klienta. Okazuje się, że w walce o jak najlepszą obsługę klienta oraz budowanie pozytywnego user experience, banki pozostają znacznie w tyle za liderami technologicznymi - poziom satysfakcji ich klientów nie ...
Tematy: banki, sektor bankowy, fintech, nowe technologie -
Nie ignoruj customer experience
11:24 05.02.2019
... który nie daje nam dziś żadnej gwarancji na lojalność ze strony klienta. Niemal 2/3 uczestników badania Dimension Data w Europie przyznaje, że kwestia customer ... trzeba zlikwidować” – akcentuje Nemo Verbist. – „Organizacje muszą uczynić z zarządzania doświadczeniami klienta priorytet – zgodnie ze swoimi deklaracjami.” Badanie ujawniło też, że wiele ...
Tematy: decyzje zakupowe, customer experience, obsługa klienta, relacje z klientami -
Coraz bieglejsi w customer experience
09:04 28.01.2019
... wpływ na skłonność do rekomendowania danej marki w Polsce mają filary personalizacja i wiarygodność. Dla polskich konsumentów podstawą budowania pozytywnych doświadczeń klienta w relacji marka-klient jest wiarygodność jako filar podstawowy i personalizacja jako filar wyróżniający. Choć waga wiarygodności spadła w odniesieniu do analiz z pierwszego ...
Tematy: customer experience, obsługa klienta, jakość obsługi, budowanie wizerunku marki -
Zwrot towaru buduje lojalność klienta?
00:45 05.01.2019
... O roli polityki zwrotów przekonali się już giganci rynku, szczególnie w segmencie lifestyle oraz fashion. W branży e-commerce status legendy osiągnęła jakość obsługi klienta w sklepie Zappos sprzedającym buty. Firma znana jest z poświęcenia konsultantów oraz fanatycznego wręcz oddania zapewnianiu swoim klientom „efektu wow”. Firma pozwala ...
Tematy: customer experience, obsługa klienta, jakość obsługi, budowanie wizerunku marki -
Customer experience równie ważny jak sam produkt
10:05 28.11.2018
... , że firmy potrafią skutecznie dopasować obsługę i budować zaangażowanie w oparciu o dane historyczne klienta. Zestawmy te dane z faktem, że aż 57% nabywców przestanie kupować produkty ... tych wyłania się duże pole do popisu. Jednak spełnienie oczekiwań współczesnego klienta łatwiej jest nazwać, niż faktycznie wykonać. Spójrzmy na dane: Tylko 23% ...
Tematy: decyzje zakupowe, customer experience, obsługa klienta, elacje z klientami -
Dziś bardziej niż cena liczy się wartość dodana?
09:44 02.11.2018
... – pozytywny, odpowiednio zbudowany wizerunek marki może wpływać na poczucie wartości klienta, np. tak jak w przypadku marki Apple. Dłuższy czas gwarancji – który daje ... zakup wpłynie na jego codzienność lub prowadzenie biznesu. Wysoka jakość obsługi klienta – serdeczni, ale profesjonalni sprzedawcy to niekiedy główny powód, dla którego konsumenci ...
Tematy: jak podwyższyć sprzedaż, strategia sprzedażowa, relacje z klientami, obsługa klienta -
Social Customer Care. 5 kroków do sprawnej komunikacji z klientami
12:34 25.10.2018
... kształt i zwięzłość naszej wypowiedzi. Przezorni moderatorzy powinni mieć również pod ręką gotowe instrukcje i metody nawigacji dla zainteresowanego klienta. Mobile i social zmienią sposób patrzenia na obsługę klienta, szczególnie pod kątem nowych standardów i dobrych praktyk. Marka powinna być jak przyjaciel – pomocna i bliska. W ten sposób ...
Tematy: Social Customer Care, social media. media społecznościowe, relacje z klientami, lojalność klientów -
Relacje z klientami: magiczne "3" i realne obietnice
12:58 08.10.2018
... powiązaną z rozmówcą, formą komunikatów. Punktem wyjścia powinna tu być znajomość potrzeb klienta. Aby móc jak najtrafniej na nie odpowiedzieć, warto zapoznać się z ... Nawet jeśli masz już spore doświadczenie w skutecznym identyfikowaniu i zaspakajaniu potrzeb klienta, możliwe, że spotkasz się z jego zastrzeżeniami. Nie obawiaj się tego również, ...
Tematy: relacje z klientami, lojalność klientów, obsługa klienta, model CZK -
5 etapów obsługi klienta
00:20 20.08.2018
Proces obsługi klienta ściśle związany jest z kołem zakupowym klienta, a więc z procesem podejmowania decyzji zakupowej. Niezwykle istotne jest pozytywne doświadczenie klienta, analizowane nie z perspektywy sprzedawcy ale od strony samego klienta. Czasem możesz nieopatrznie zepsuć pozytywne wrażenie i stracić klienta bezpowrotnie. Mam nadzieję, że ...
Tematy: obsługa klienta, budowanie zaufania klientów, budowanie lojalności klientów, kontakty z klientami