obsługa klienta - wiadomości i porady tematyczne
-
Media społecznościowe znacznie efektywniejsze niż call center
10:01 28.02.2020
... przez Salesforce wynika, że stawia na nie również obsługa klienta. Skąd pomysł na taki krok? Odpowiedzią jest większa efektywność i wyższa skuteczność aniżeli ... . 66% marek, które wykorzystują social media do obsługi klienta, wolą je od call center. Pracownicy obsługi klienta poprzez media społecznościowe w tym samym czasie obsługują od 4 ...
Tematy: media społecznościowe, obsługa klienta, komunikacja z klientem, relacje z klientem -
Nowe technologie w FMCG i handlu detalicznym. Co nas czeka?
13:09 25.02.2020
... to, że trend ten będzie kontynuowany także w roku 2020. Jedną z technologii przyciągających najwięcej uwagi jest tzw. frictionless checkout, czyli wygodna obsługa kasy. Pojęcie frictionless checkout jest na tyle nowe, że nie ma jednej definicji, ale można je opisać jako zbiór technologii ...
Tematy: nowe technologie, nowoczesne technologie, obsługa klienta, automatyzacja -
Czy sprzedawca rozumie klientów?
15:00 21.11.2019
O owocnej i sprawnej współpracy stron transakcji w handlu detalicznym można mówić wówczas, gdy oczekiwania kupującego pokrywają się z tym, co oferuje mu sprzedawca. O tak idealną sytuację jest oczywiście dość trudno, ale niewątpliwie warto dokładać starań, aby osiągnąć chociaż jej namiastkę. Tymczasem rzeczywistość pokazuje, że sprzedający często ...
Tematy: zakupy, obsługa klienta, handel detaliczny -
Co muszą robić banki, żeby nie przegrać z branżą FinTech?
10:59 21.11.2019
Banki detaliczne muszą dziś dokładać wszelkich starań, aby być o krok przed konkurencją. Tym bardziej, że tej ostatniej w dobie intensywnego rozwoju branży FinTech naprawdę nie brakuje. Wyzwaniem są również dynamicznie ewoluujące potrzeby samych klientów, dla których internetowy dostęp do konta to już zdecydowanie za mało. World Retail Banking ...
Tematy: banki, sektor bankowy, fintech, nowe technologie -
Jak HoReCa walczy o doświadczenia konsumentów?
09:56 20.11.2019
... za słuszne, a nie ustalonej ceny, czy wybór pokoju odpowiedniego do nastroju. Dzisiaj każdy najmniejszy szczegół może być zdeterminowany przez wybór klienta. 2) Zanurzenie w marce To zupełnie naturalny trend customer experience w hotelarstwie. Klienci poszukują możliwości rozwoju osobistego, dostępu do wyjątkowych doznań kulinarnych, lub ...
Tematy: branża HoReCa, gastronomia, hotele, restauracje -
Co będzie kształtować customer experience w 2030 roku?
00:15 09.11.2019
... , opracowane przez Futurum Research na zlecenie firmy SAS, jednego z liderów analityki biznesowej dowodzi, że siłą napędową kreowania nowych, pozytywnych doświadczeń klienta (ang. customer experience, CX) będzie niewątpliwie technologia. Współcześni klienci już dziś przyzwyczajeni są do wysokiego poziomu usług i mnogości oferowanych im ...
Tematy: decyzje zakupowe, customer experience, obsługa klienta, relacje z klientami -
Obsługa klienta w instytucjach: urzędy skarbowe vs ZUS
10:41 22.08.2019
Obsługa klienta w urzędach skarbowych i ZUS-ie często bywa tematem dyskusji. Jakie zdanie mają o niej polskie mikrofirmy? Z Badania Polskiej Mikroprzedsiębiorczości wynika, że skarbówka wypada ...
Tematy: obsługa klienta, urzędy skarbowe, ZUS, mikrofirmy -
5 najbardziej frustrujących cech infolinii konsumenckiej
11:45 14.06.2019
... specjalisty przekazując mu równocześnie wszystkie informacje potrzebne do zajęcia się sprawą. Taki system pozwala znacznie przyspieszyć i podnieść jakość obsługi klienta, a przy tym przejmuje obsługę rutynowych zgłoszeń pozwalając konsultantom przeznaczyć więcej czasu na zgłoszenia wymagające ludzkiej wrażliwości, empatii i kreatywności czy ...
Tematy: infolinia, obsługa klienta, jakość obsługi klienta, sztuczna inteligencja -
4 globalne trendy w Customer Experience
13:32 15.05.2019
... Chile na płaszczyźnie projektowania i działania doświadczenia klienta w punkcie sprzedaży są globalne. Okazuje się również, że w jakość doświadczeń klienta inwestuje już nie ... sytuacji zagrożenia racji bytu i muszą tworzyć coraz bardziej spersonalizowaną i angażującą, przygodę klienta z marką. Można powiedzieć, że dla utrzymania konkurencyjności, ...
Tematy: customer experience, obsługa klienta, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem -
Wysoka jakość obsługi klienta nowym źródłem przychodów
09:37 07.05.2019
... . 71% pracowników obsługi klienta uważa, że ich rola w firmie jest bardziej strategiczna niż przed dwoma laty. W ciągu 18 miesięcy wykorzystanie sztucznej inteligencji w obszarze obsługi klienta wzrośnie o 143%. 66% zespołów obsługi klienta obserwuje wzrost wolumenu spraw załatwianych w kanałach cyfrowych. Obsługa klienta musi się doskonalić ze ...
Tematy: jakość obsługi, obsługa klienta, customer experience, sztuczna inteligencja