obsługa klienta - wiadomości i porady tematyczne
-
Kantory internetowe oczami klientów
12:01 09.01.2017
... obsługi klienta. Podobne noty zdobył Cinkciarz.pl, zbliżone są również opinie na jego temat. Wśród plusów: „Wszystko szybko, sprawnie, czytelnie i przejrzyście. Polecam jak najbardziej!” (użytkownik keneda). Wśród minusów jednak pojawiają się: terminowość realizacji usług i długi czas oczekiwania na przelew, a także nieodpowiednia obsługa klienta ...
Tematy: kantory internetowe, wymiana walut, kupno waluty, jakość obsługi -
Obsługa klienta - ważny element cyfrowej transformacji
12:43 05.12.2016
... klienci i to właśnie oni wskazują przedsiębiorcom, jak bardzo istotna jest w dzisiejszych czasach właściwa obsługa klienta. Obsługa klienta - wyzwania technologiczne Badanie Saleforce dowodzi m.in., że współczesna obsługa klienta musi zdawać sobie sprawę z różnic pokoleniowych występujących pomiędzy poszczególnymi grupami nabywców. Nie można bowiem ...
Tematy: obsługa klienta, jakość obsługi, transformacja cyfrowa, cyfryzacja -
Bankowość mobilna: jest dobrze, a może być jeszcze lepiej
11:34 20.06.2016
... w tym przypadku zgodny z najlepszymi światowymi praktykami. Na podobnym poziomie znajduje się kwestia możliwości uzyskania przez klienta informacji o ofercie na stronie internetowej banku - 67 proc. Kolejny krok w podróży klienta - aktywacja usług cyfrowych wygląda już nieco gorzej, analiza wykazała tylko 52 proc. zgodności z najlepszymi ...
Tematy: banki, sektor bankowy, bankowość mobilna, relacje z klientem -
Obsługa trudnego klienta - kamizelki ratunkowe
11:32 31.05.2016
... metody radzenia sobie w ciężkich sytuacjach w obsłudze, dzięki czemu zwiększa szansę na budowanie pozytywnego doświadczenia klienta oraz zmniejsza ryzyko odczuwania przez siebie nadmiarowych i niepotrzebnych emocji. Często działania klienta są celowe i świadome. Jeżeli bowiem uda się klientowi wyprowadzić z równowagi opiekuna, łatwiej jest nim ...
Tematy: obsługa klienta, obsługa klientów, kontakty z klientami, opiekun klienta -
Omnichannel w e-commerce. Jak wygląda wielokanałowość po polsku?
00:46 22.04.2016
... , z którego korzysta wprawdzie wciąż nieznaczny odsetek polskich użytkowników, jednak dla zagranicznych marek jest już narzędziem nowatorskiej obsługi klienta i prezentacji produktów. Omnichannel w obsłudze klienta Wielokanałowość w sklepie internetowym nie powinna ograniczać się jedynie do sprzedaży. Konsumenci powinni mieć też poczucie, że mogą ...
Tematy: omnichannel, rynek e-commerce, e-commerce w Polsce, prowadzenie sklepu internetowego -
Nadchodzi spersonalizowana obsługa klienta
12:24 21.04.2016
... sobą spersonalizowana obsługa klientów i pracowników. Nadal jednak sygnalizują pewne kłopoty z jej wdrożeniem. 8 na 10 firm zauważa, ... od narzędzi do analizy danych biznesowych do aplikacji branżowych i rozwiązań w zakresie obsługi klienta. Ponadto 81% ankietowanych zauważa istotną korelację pomiędzy rozwiązaniami informatycznymi dostępnymi w chmurze ...
Tematy: obsługa klienta, jakość obsługi, relacje z klientem -
Administracja publiczna: jakie trendy w obsłudze klienta?
10:36 10.02.2016
Obsługa klienta zmienia się bardzo dynamicznie, zmiany te nie omijają obszaru administracji publicznej. David Moody VP & Global Practice Leader, Government and Public Sector w firmie Verint Systems Inc. przedstawił najważniejsze światowe prognozy dotyczące zmian w zakresie obsługi klienta w administracji publicznej na rok 2016. Zmiany te ...
Tematy: administracja publiczna, obsługa klienta, e-administracja, rok 2016 -
Obsługa klienta 2015
10:57 19.01.2016
... o historii klienta. Badanie Salesforce pokazało, że najskuteczniejsze firmy modelują obsługę klientów pod kątem ewolucji ich wymagań i zwyczajów – obsługują klientów, tak, jak ci tego oczekują. Szczególnie wyraźnie widać to w trójkącie, w którym trzy zmienne to wielokanałowa komunikacja, aktywność w socialmediach i obsługa klienta z wykorzystaniem ...
Tematy: obsługa klienta, jakość obsługi, dział obsługi klienta -
Ranking banków. Które najlepsze według tajemniczych klientów?
00:26 09.01.2016
... zaledwie 65,9 proc. , a najsłabszy bank otrzymał 39,3 proc. Pięć aspektów obsługi klienta do pilnej poprawy! Tajemniczy klienci przeprowadzający badanie zostali poproszeni o określenie w ... 2/3 z nich (63,3 proc.) wręczyła klientom wizytówkę. Obsługa do poprawy, za to prezencja na 5+ Mimo że obsługa klienta w wielu miejscach kuleje, banki na pewno ...
Tematy: ranking banków, najlepsze banki, tajemniczy klient, obsługa klienta -
E-commerce: jak budować relacje z klientem?
00:15 11.12.2015
... idealny sposób na budowanie więzi pomiędzy klientem, a marką oraz na nagradzanie klienta za to z jest z nam. Taki system można ułożyć na wiele sposobów. ... będą musieli za długo czekać na dostawę. Możemy w prosty sposób zniwelować ten efekt informując klienta o statusie jego zamówienia. Do dyspozycji mamy powiadomienia SMS i mailowe. Nasz klient ...
Tematy: lojalność klienta, relacje z klientem, sklepy internetowe, obsługa klienta