eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyobsługa klienta

obsługa klienta - wiadomości i porady tematyczne

  • Kantory internetowe oczami klientów

    Kantory internetowe oczami klientów

    12:01 09.01.2017

    ... obsługi klienta. Podobne noty zdobył Cinkciarz.pl, zbliżone są również opinie na jego temat. Wśród plusów: „Wszystko szybko, sprawnie, czytelnie i przejrzyście. Polecam jak najbardziej!” (użytkownik keneda). Wśród minusów jednak pojawiają się: terminowość realizacji usług i długi czas oczekiwania na przelew, a także nieodpowiednia obsługa klienta ...

    Tematy: kantory internetowe, wymiana walut, kupno waluty, jakość obsługi
  • Obsługa klienta - ważny element cyfrowej transformacji

    Obsługa klienta - ważny element cyfrowej transformacji

    12:43 05.12.2016

    ... klienci i to właśnie oni wskazują przedsiębiorcom, jak bardzo istotna jest w dzisiejszych czasach właściwa obsługa klienta. Obsługa klienta - wyzwania technologiczne Badanie Saleforce dowodzi m.in., że współczesna obsługa klienta musi zdawać sobie sprawę z różnic pokoleniowych występujących pomiędzy poszczególnymi grupami nabywców. Nie można bowiem ...

    Tematy: obsługa klienta, jakość obsługi, transformacja cyfrowa, cyfryzacja
  • Bankowość mobilna: jest dobrze, a może być jeszcze lepiej

    Bankowość mobilna: jest dobrze, a może być jeszcze lepiej

    11:34 20.06.2016

    ... w tym przypadku zgodny z najlepszymi światowymi praktykami. Na podobnym poziomie znajduje się kwestia możliwości uzyskania przez klienta informacji o ofercie na stronie internetowej banku - 67 proc. Kolejny krok w podróży klienta - aktywacja usług cyfrowych wygląda już nieco gorzej, analiza wykazała tylko 52 proc. zgodności z najlepszymi ...

    Tematy: banki, sektor bankowy, bankowość mobilna, relacje z klientem
  • Obsługa trudnego klienta - kamizelki ratunkowe

    Obsługa trudnego klienta - kamizelki ratunkowe

    11:32 31.05.2016

    ... metody radzenia sobie w ciężkich sytuacjach w obsłudze, dzięki czemu zwiększa szansę na budowanie pozytywnego doświadczenia klienta oraz zmniejsza ryzyko odczuwania przez siebie nadmiarowych i niepotrzebnych emocji. Często działania klienta są celowe i świadome. Jeżeli bowiem uda się klientowi wyprowadzić z równowagi opiekuna, łatwiej jest nim ...

    Tematy: obsługa klienta, obsługa klientów, kontakty z klientami, opiekun klienta
  • Omnichannel w e-commerce. Jak wygląda wielokanałowość po polsku?

    Omnichannel w e-commerce. Jak wygląda wielokanałowość po polsku?

    00:46 22.04.2016

    ... , z którego korzysta wprawdzie wciąż nieznaczny odsetek polskich użytkowników, jednak dla zagranicznych marek jest już narzędziem nowatorskiej obsługi klienta i prezentacji produktów. Omnichannel w obsłudze klienta Wielokanałowość w sklepie internetowym nie powinna ograniczać się jedynie do sprzedaży. Konsumenci powinni mieć też poczucie, że mogą ...

    Tematy: omnichannel, rynek e-commerce, e-commerce w Polsce, prowadzenie sklepu internetowego
  • Nadchodzi spersonalizowana obsługa klienta

    Nadchodzi spersonalizowana obsługa klienta

    12:24 21.04.2016

    ... sobą spersonalizowana obsługa klientów i pracowników. Nadal jednak sygnalizują pewne kłopoty z jej wdrożeniem. 8 na 10 firm zauważa, ... od narzędzi do analizy danych biznesowych do aplikacji branżowych i rozwiązań w zakresie obsługi klienta. Ponadto 81% ankietowanych zauważa istotną korelację pomiędzy rozwiązaniami informatycznymi dostępnymi w chmurze ...

    Tematy: obsługa klienta, jakość obsługi, relacje z klientem
  • Administracja publiczna: jakie trendy w obsłudze klienta?

    Administracja publiczna: jakie trendy w obsłudze klienta?

    10:36 10.02.2016

    Obsługa klienta zmienia się bardzo dynamicznie, zmiany te nie omijają obszaru administracji publicznej. David Moody VP & Global Practice Leader, Government and Public Sector w firmie Verint Systems Inc. przedstawił najważniejsze światowe prognozy dotyczące zmian w zakresie obsługi klienta w administracji publicznej na rok 2016. Zmiany te ...

    Tematy: administracja publiczna, obsługa klienta, e-administracja, rok 2016
  • Obsługa klienta 2015

    Obsługa klienta 2015

    10:57 19.01.2016

    ... o historii klienta. Badanie Salesforce pokazało, że najskuteczniejsze firmy modelują obsługę klientów pod kątem ewolucji ich wymagań i zwyczajów – obsługują klientów, tak, jak ci tego oczekują. Szczególnie wyraźnie widać to w trójkącie, w którym trzy zmienne to wielokanałowa komunikacja, aktywność w socialmediach i obsługa klienta z wykorzystaniem ...

    Tematy: obsługa klienta, jakość obsługi, dział obsługi klienta
  • Ranking banków. Które najlepsze według tajemniczych klientów?

    Ranking banków. Które najlepsze według tajemniczych klientów?

    00:26 09.01.2016

    ... zaledwie 65,9 proc. , a najsłabszy bank otrzymał 39,3 proc. Pięć aspektów obsługi klienta do pilnej poprawy! Tajemniczy klienci przeprowadzający badanie zostali poproszeni o określenie w ... 2/3 z nich (63,3 proc.) wręczyła klientom wizytówkę. Obsługa do poprawy, za to prezencja na 5+ Mimo że obsługa klienta w wielu miejscach kuleje, banki na pewno ...

    Tematy: ranking banków, najlepsze banki, tajemniczy klient, obsługa klienta
  • E-commerce: jak budować relacje z klientem?

    E-commerce: jak budować relacje z klientem?

    00:15 11.12.2015

    ... idealny sposób na budowanie więzi pomiędzy klientem, a marką oraz na nagradzanie klienta za to z jest z nam. Taki system można ułożyć na wiele sposobów. ... będą musieli za długo czekać na dostawę. Możemy w prosty sposób zniwelować ten efekt informując klienta o statusie jego zamówienia. Do dyspozycji mamy powiadomienia SMS i mailowe. Nasz klient ...

    Tematy: lojalność klienta, relacje z klientem, sklepy internetowe, obsługa klienta

poprzednia  

1 ... 7 8 9 ... 15

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: