obsługa klienta - wiadomości i porady tematyczne
-
Dlaczego wystawiamy opinie o sklepach internetowych?
11:37 26.10.2015
Jak w wynika z badania zrealizowanego przez Opineo.pl, do pisania opinii polscy konsumenci zasiadają przeważnie wieczorem. Ich wypowiedzi mają do nawet 20 tysięcy znaków, a główną motywacją do ich sformułowania są przeważnie prośby ze strony kupującego. Zarówno w przypadku negatywnych, jak i pozytywnych komentarzy, główną intencją piszących jest - ...
Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, marka, zachowania konsumentów -
6 faktów nt. telefonicznej obsługi klienta w e-commerce
11:08 13.10.2015
... nasze potrzeby, jest często czynnikiem determinującym wybór sprzedawcy (CX Act 2015). Na co stawiać w obsłudze klienta? – telefon a inne kanały Obsługa klientów przez telefon generuje wyższe koszty niż obsługa w innych kanałach. Wynikają one z niższej wydajności konsultantów (zamiast jednej rozmowy telefonicznej, konsultant w tym samym czasie ...
Tematy: obsługa klienta, call center, e-commerce, biuro obsługi klienta -
Obsługa klienta w e-sklepach: czaty zyskują na popularności
00:30 09.08.2015
... czatu w obsłudze klienta może się nawet podwoić. Potwierdzają to wyniki naszego badania. W raporcie idealo dotyczącym form obsługi klienta opublikowanym w lutym 2014 ... wiadomości tekstowych. Niekiedy zdarza się także, że sprzedawcy prowadzą obsługę klienta zarówno za pośrednictwem komunikatorów internetowych, jak i wbudowanego w witrynę czatu. Wśród ...
Tematy: sklepy internetowe, e-sklepy, obsługa klienta, jakość obsługi klienta -
Negatywne opinie klientów można przekuć w sukces
10:06 22.05.2015
... Bardzo często to właśnie po jej publikacji sklep wysyła do klienta zamówiony towar lub oddaje pieniądze w przypadku rezygnacji z zakupu. Negatywny komentarz to dla ... Lepiej przeprosić za zaistniałą sytuację i zaproponować rozwiązanie z korzyścią dla klienta. Nie bój się wyprowadzić klienta z błędu. Jeśli okazuje się, że klient jest niezadowolony z ...
Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, obsługa klienta, decyzje konsumenckie -
Najlepsze infolinie mają Eurobank, PZU i Plus
11:21 06.05.2015
... swobodę wyboru sposobu kontaktu z naszym bankiem, tj. telefon, e-mail, chat, Skype, gwarantując mu jednocześnie szybką i kompleksową odpowiedź. Śledzimy trendy obsługi klienta na rynku polskim i za granicą i jednocześnie obserwujemy stały wzrost zainteresowania ze strony klientów alternatywnymi dla telefonu opcjami kontaktu – komentuje Agnieszka ...
Tematy: banki, towarzystwa ubezpieczeniowe, ubezpieczyciele, oeratorzy telefonii komórkowej -
4 powody wykorzystania czatu w obsłudze klienta
12:07 23.04.2015
... negatywnego wrażenia, jakie zrodziłoby się wobec informacji o braku wiedzy u dotychczasowego konsultanta. Wdrożenie czatu w contact center oznacza zwykle skrócenie czasu oczekiwania klienta na odpowiedź, co oznacza także mniejsze obciążenie dla zespołu agentów. 3. Korzyść contact center – oszczędności Czat generuje niższe koszty niż rozmowy ...
Tematy: obsługa klienta, jakość obsługi, komunikacja z klientem, chat -
Po co e-sklepom opinie konsumentów?
00:23 05.04.2015
... do mierzenia satysfakcji klienta. Wystawiając opinię, w skali od 1 do 10 klienci oceniają szybkość realizacji zamówienia, poziom obsługi klienta, jakość zapakowania przesyłki ... nie są w stanie zagrozić reputacji sklepu, a nawet uwiarygadniają go w oczach klienta. Niektóre sklepy przyznawały jednak, że negatywne opinie bywają niesprawiedliwe i mogą ...
Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, marka, decyzje konsumenckie -
Nadchodzi nowoczesna obsługa klienta
00:45 28.02.2015
... we wdrażaniu nowoczesnych procedur w zakresie obsługi klienta. W zleconym przez Oracle badaniu “Modern Customer Service: Are You Outpacing Your Executive Peers?” (Nowoczesna obsługa klienta: czy wyprzedzasz swoich rywali w branży?) wzięło udział 415 dyrektorów ds. obsługi klienta, reprezentujących przedsiębiorstwa z dziesięciu branż. Najważniejsze ...
Tematy: obsługa klienta, strategia przedsiębiorstwa, kontakty z klientami, jakość obsługi klienta -
Ktoś psuje wizerunek twojej firmy? Nie jesteś bezsilny
12:57 19.02.2015
Konsumenci przed dokonaniem zakupu coraz częściej szukają opinii o produktach i usługach w sieci. Szybki obieg informacji w internecie oraz anonimowość użytkowników powodują, że w ciągi kilkunastu godzin wizerunek firmy może stanąć na włosku. Co zrobić, gdy w sieci znajdziemy szkalujące firmę opinie? Czy mamy w ogóle szanse zadziałać nim będzie za ...
Tematy: soft approach, opinie klientów, obsługa klienta, wizerunek w internecine -
Automat w call center irytuje
09:22 11.02.2015
... postrzeganie banku. A na dodatek oznacza utratę jednej z niewielu obecnie możliwości nawiązania bezpośredniej relacji między pracownikami banku a jego klientami. - Każdy kontakt klienta z instytucją, również bankiem, ma nie tylko na celu załatwienie jakiejś sprawy, ale też nawiązanie relacji - ocenia Dariusz Duma. Tymczasem z oczywistych ...
Tematy: call center, obsługa klienta, contact center, IVR