eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyobsługa klienta

obsługa klienta - wiadomości i porady tematyczne

  • Dlaczego wystawiamy opinie o sklepach internetowych?

    Dlaczego wystawiamy opinie o sklepach internetowych?

    11:37 26.10.2015

    Jak w wynika z badania zrealizowanego przez Opineo.pl, do pisania opinii polscy konsumenci zasiadają przeważnie wieczorem. Ich wypowiedzi mają do nawet 20 tysięcy znaków, a główną motywacją do ich sformułowania są przeważnie prośby ze strony kupującego. Zarówno w przypadku negatywnych, jak i pozytywnych komentarzy, główną intencją piszących jest - ...

    Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, marka, zachowania konsumentów
  • 6 faktów nt. telefonicznej obsługi klienta w e-commerce

    6 faktów nt. telefonicznej obsługi klienta w e-commerce

    11:08 13.10.2015

    ... nasze potrzeby, jest często czynnikiem determinującym wybór sprzedawcy (CX Act 2015). Na co stawiać w obsłudze klienta? – telefon a inne kanały Obsługa klientów przez telefon generuje wyższe koszty niż obsługa w innych kanałach. Wynikają one z niższej wydajności konsultantów (zamiast jednej rozmowy telefonicznej, konsultant w tym samym czasie ...

    Tematy: obsługa klienta, call center, e-commerce, biuro obsługi klienta
  • Obsługa klienta w e-sklepach: czaty zyskują na popularności

    Obsługa klienta w e-sklepach: czaty zyskują na popularności

    00:30 09.08.2015

    ... czatu w obsłudze klienta może się nawet podwoić. Potwierdzają to wyniki naszego badania. W raporcie idealo dotyczącym form obsługi klienta opublikowanym w lutym 2014 ... wiadomości tekstowych. Niekiedy zdarza się także, że sprzedawcy prowadzą obsługę klienta zarówno za pośrednictwem komunikatorów internetowych, jak i wbudowanego w witrynę czatu. Wśród ...

    Tematy: sklepy internetowe, e-sklepy, obsługa klienta, jakość obsługi klienta
  • Negatywne opinie klientów można przekuć w sukces

    Negatywne opinie klientów można przekuć w sukces

    10:06 22.05.2015

    ... Bardzo często to właśnie po jej publikacji sklep wysyła do klienta zamówiony towar lub oddaje pieniądze w przypadku rezygnacji z zakupu. Negatywny komentarz to dla ... Lepiej przeprosić za zaistniałą sytuację i zaproponować rozwiązanie z korzyścią dla klienta. Nie bój się wyprowadzić klienta z błędu. Jeśli okazuje się, że klient jest niezadowolony z ...

    Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, obsługa klienta, decyzje konsumenckie
  • Najlepsze infolinie mają Eurobank, PZU i Plus

    Najlepsze infolinie mają Eurobank, PZU i Plus

    11:21 06.05.2015

    ... swobodę wyboru sposobu kontaktu z naszym bankiem, tj. telefon, e-mail, chat, Skype, gwarantując mu jednocześnie szybką i kompleksową odpowiedź. Śledzimy trendy obsługi klienta na rynku polskim i za granicą i jednocześnie obserwujemy stały wzrost zainteresowania ze strony klientów alternatywnymi dla telefonu opcjami kontaktu – komentuje Agnieszka ...

    Tematy: banki, towarzystwa ubezpieczeniowe, ubezpieczyciele, oeratorzy telefonii komórkowej
  • 4 powody wykorzystania czatu w obsłudze klienta

    4 powody wykorzystania czatu w obsłudze klienta

    12:07 23.04.2015

    ... negatywnego wrażenia, jakie zrodziłoby się wobec informacji o braku wiedzy u dotychczasowego konsultanta. Wdrożenie czatu w contact center oznacza zwykle skrócenie czasu oczekiwania klienta na odpowiedź, co oznacza także mniejsze obciążenie dla zespołu agentów. 3. Korzyść contact center – oszczędności Czat generuje niższe koszty niż rozmowy ...

    Tematy: obsługa klienta, jakość obsługi, komunikacja z klientem, chat
  • Po co e-sklepom opinie konsumentów?

    Po co e-sklepom opinie konsumentów?

    00:23 05.04.2015

    ... do mierzenia satysfakcji klienta. Wystawiając opinię, w skali od 1 do 10 klienci oceniają szybkość realizacji zamówienia, poziom obsługi klienta, jakość zapakowania przesyłki ... nie są w stanie zagrozić reputacji sklepu, a nawet uwiarygadniają go w oczach klienta. Niektóre sklepy przyznawały jednak, że negatywne opinie bywają niesprawiedliwe i mogą ...

    Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, marka, decyzje konsumenckie
  • Nadchodzi nowoczesna obsługa klienta

    Nadchodzi nowoczesna obsługa klienta

    00:45 28.02.2015

    ... we wdrażaniu nowoczesnych procedur w zakresie obsługi klienta. W zleconym przez Oracle badaniu “Modern Customer Service: Are You Outpacing Your Executive Peers?” (Nowoczesna obsługa klienta: czy wyprzedzasz swoich rywali w branży?) wzięło udział 415 dyrektorów ds. obsługi klienta, reprezentujących przedsiębiorstwa z dziesięciu branż. Najważniejsze ...

    Tematy: obsługa klienta, strategia przedsiębiorstwa, kontakty z klientami, jakość obsługi klienta
  • Ktoś psuje wizerunek twojej firmy? Nie jesteś bezsilny

    Ktoś psuje wizerunek twojej firmy? Nie jesteś bezsilny

    12:57 19.02.2015

    Konsumenci przed dokonaniem zakupu coraz częściej szukają opinii o produktach i usługach w sieci. Szybki obieg informacji w internecie oraz anonimowość użytkowników powodują, że w ciągi kilkunastu godzin wizerunek firmy może stanąć na włosku. Co zrobić, gdy w sieci znajdziemy szkalujące firmę opinie? Czy mamy w ogóle szanse zadziałać nim będzie za ...

    Tematy: soft approach, opinie klientów, obsługa klienta, wizerunek w internecine
  • Automat w call center irytuje

    Automat w call center irytuje

    09:22 11.02.2015

    ... postrzeganie banku. A na dodatek oznacza utratę jednej z niewielu obecnie możliwości nawiązania bezpośredniej relacji między pracownikami banku a jego klientami. - Każdy kontakt klienta z instytucją, również bankiem, ma nie tylko na celu załatwienie jakiejś sprawy, ale też nawiązanie relacji - ocenia Dariusz Duma. Tymczasem z oczywistych ...

    Tematy: call center, obsługa klienta, contact center, IVR

poprzednia  

1 ... 8 9 10 ... 15

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: