opinie konsumentów - wiadomości i porady tematyczne
-
Omnibus, czyli koniec z fake reviews
00:48 19.07.2022
... również zbierają opinie. Jest to praktyka, która nie narusza praw konsumentów. Przedsiębiorca w takim przypadku musi jednak pamiętać, że ponosi odpowiedzialność za to, czy zewnętrzne strony przeglądarki faktycznie weryfikują pozostawiane tam opinie. Oczywiście można tego wszystkiego nie robić rezygnując po prostu z sekcji „opinie” na własnej ...
Tematy: Omnibus, ochrona praw konsumenta, prawa konsumenta, prawa konsumentów -
Prawo konsumenckie - jakie zmiany nas czekają?
00:15 13.07.2022
... decyduje się „pójść na skróty” i takie opinie zakupić. W świetle nowych przepisów przedsiębiorca, który umożliwia dostęp do opinii i komentarzy konsumentów o produktach, będzie zobligowany do wykazania czy i jakie działania podejmuje, aby publikowane opinie pochodziły wyłącznie od konsumentów, którzy faktycznie zakupili dany towar. Nie wystarczy ...
Tematy: prawo konsumenckie, Omnibus, ochrona konsumentów, e-commerce -
Dyrektywa Omnibus weszła w życie. Jakie obowiązują teraz zasady?
12:57 11.07.2022
... kancelarii prawnej Causa Finita. Płatne opinie zakazane a promocje pod lupą Jak wiadomo, klienci sklepów internetowych czytają takie opinie przed dokonaniem zakupu. Tymczasem sklepy ... ujawniania mechanizmów służących indywidualnemu dostosowywaniu cen do danej grupy konsumentów lub indywidualnych konsumentów na podstawie zebranych na ich temat danych. ...
Tematy: Omnibus, ochrona praw konsumenta, prawa konsumenta, prawa konsumentów -
Ukryte koszty, za niski standard hotelu. Na co narzekają klienci biura podróży?
12:29 29.06.2015
... Waldemar Sokołowski, prezes Rzetelnej Firmy. Znalezienie uczciwego organizatora wycieczki i idealnego hotelu nie jest niemożliwe. Wymaga jednak bardzo gruntownych poszukiwań. Opinie konsumentów, którzy polecają korzystanie z usług lub stanowczo je odradzają, mogą znacznie ułatwić podjęcie słusznej decyzji i skrócić żmudne poszukiwania najlepszej ...
Tematy: biuro podróży, wyjazd na wakacje, touroperatorzy, opinie konsumentów -
Supermarkety a hipermarkety: co zwycięża w opinii konsumentów?
12:19 07.08.2014
... klientów, zaprezentował wyniki dotyczące opinii polskich konsumentów odnośnie super- i hipermarketów. Okazuje się, że Polacy lepiej oceniają te pierwsze – supermarkety wygrywają zarówno pod względem cen, jak i obsługi. Do obszarów najmniej satysfakcjonujących zaliczono organizację oraz czas obsługi. Opinie zbierane były od początku 2014 roku ...
Tematy: supermarkety, hipermarkety, opinie konsumentów, oczekiwania konsumentów -
Internauci a opinie o produktach
10:50 03.04.2012
Ponad połowa (64 proc.) internautów deklaruje, że często rekomenduje znajomym produkty i usługi, z których sami korzystają. Jednocześnie tylko 1/4 twierdzi, że nie przywiązuje uwagi do opinii innych użytkowników przy podejmowaniu decyzji zakupowych - wynika z badania agencji social mediowej Think Kong i serwisu badawczego StudentsWatch.pl. Dla ...
Tematy: badania internautów, decyzje zakupowe, opinie o produkcie, opinie internautów -
Insight czyli zrozumienie konsumenta
10:26 23.02.2010
... ukryte pragnienia i potrzeby. Insight można odkryć poprzez obserwację i analizę postaw lub zachowań bądź bezpośrednio, wsłuchując się w wypowiedzi konsumentów. Musimy przy tym pamiętać, że opinie konsumentów i wyniki badań to raczej nie insight. Ten nie jest deklaracją konsumencką, choć jednocześnie stoi za faktami i obserwacjami. Insight ...
Tematy: insight, oczekiwania konsumentów, opinie konsumentów, wspieranie sprzedaży -
Siła reklamy a potrzeba konsumenta
13:24 14.01.2010
... w miarę możliwości warto poszukać bardziej rzeczywistych, a nie „marketingowych” (jak już od jakiegoś czasu mówią ludzie na badaniach) propozycji. Dla naszych konsumentów słowa mają coraz mniejsze znaczenie (z różnych powodów). Ludzie coraz częściej węszą podstęp nawet tam, gdzie go nie ma, dlatego tak ...
Tematy: siła reklamy, oczekiwania konsumentów, opinie konsumentów, marketing szeptany -
Opinie internautów a decyzje zakupowe
13:55 16.10.2009
... komentuje w sieci produkty i usługi. Ponadto użytkownicy sieci, zanim zdecydują się na zakup jakiegoś towaru, coraz częściej czytają opinie tworzone przez bardziej aktywnych konsumentów, którzy stanowią mniejszość - blisko 74 proc. badanych deklaruje wcześniejsze zapoznanie się z komentarzami innych zanim podejmą ostateczną decyzję - wynika ...
Tematy: badania internautów, opinie konsumentów, opinie o produkcie, komentarze internautów -
Opinie konsumentów istotne dla firmy
13:51 30.12.2008
... pejoratywnych spostrzeżeń pochodzi od konsumentów, którzy zostali nieodpowiednio potraktowani przez firmę. Często, podczas zgłaszania usterek lub problemów dotyczących produktów, Internauci spotykają się z nieadekwatną do oczekiwanej obsługą klienta. Nieodpowiednio obsłużeni zaczynają rozgłaszać nieprzychylne opinie o produkcie, a co najgorsze ...
Tematy: opinie konsumentów, wizerunek firmy, opinie o produkcie