personalizacja - wiadomości i porady tematyczne
-
6 trendów w reklamie cyfrowej na 2024 rok
00:35 10.02.2024
... wzrosną do 107,4 miliarda dolarów. Zastosowanie sztucznej inteligencji w branży reklamowej będzie ewoluować, i to w tempie którego nie jesteśmy w stanie przewidzieć. AI i personalizacja na nieznaną dotąd skalę Jednym z głównych trendów jest wpływ AI na personalizację działań reklamowych. Rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji definiują ...
Tematy: reklama cyfrowa, reklama online, reklama internetowa, marketing cyfrowy -
Trendy w e-commerce 2024
00:31 26.12.2023
... czy ich braku. Kolejną korzyścią, którą daje sprzedawcom analiza predykcyjna, jest personalizacja doświadczeń zakupowych. Personalizacja customer experience W budowaniu silnych relacji z klientami w 2024 roku e-sklepom pomoże personalizacja customer experience. Narzędzia, które pozwalają na dostosowanie ścieżki zakupowej do potrzeb konkretnego ...
Tematy: e-commerce, handel internetowy, zakupy internetowe, sklepy internetowe -
Zakupy online: co sądzimy o metaverse, personalizacji i ekologii?
00:40 02.12.2023
... Bank zbadał również podejście Polaków, którzy kupują w internecie do kwestii personalizacji i ekologii. Ankietowani poproszeni o ocenę, jak ważna jest dla nich personalizacja na zakupach w kanale online, w skali od 1 – nieistotna do 5 – bardzo istotna, najczęściej wskazywali 3 (37 proc.). W następnej kolejności przyznawali tej kwestii 4 (23 ...
Tematy: Metaverse, wirtualna rzeczywistość, VR, nowe technologie -
Personalizacja w marketingu kluczem do wzrostu konwersji
11:02 16.10.2023
... zależy na wzroście konwersji. Od czego jednak zacząć i jakie praktyki wykorzystać? Tego właśnie dotyczy niniejszy artykuł. Na czym polega personalizacja treści? Personalizacja w kontekście działań online oznacza dostosowanie doświadczenia zakupowego i komunikacji marketingowej do indywidualnych potrzeb i oczekiwań klientów. Można jej poddać przekaz ...
Tematy: marketing, działania marketingowe, personalizacja, marketing internetowe -
ChatGPT to nie wszystko. Poznaj 6 najciekawszych narzędzi AI w marketingu
00:20 26.08.2023
... ogrom możliwości, ale również stawia przed twórcami nowe wyzwania i potencjalne zagrożenia. Jedną z kluczowych szans, którą wykorzystuje coraz więcej marketerów, jest personalizacja. Algorytmy uczenia maszynowego są w stanie analizować dane o klientach, badać ich preferencje, zachowania i weryfikować potrzeby, co pozwala stworzyć i dostarczyć ...
Tematy: ChatGPT, narzędzia AI, AI, sztuczna inteligencja -
12 najważniejszych metod optymalizacji konwersji w e-commerce
08:58 24.08.2023
W coraz bardziej konkurencyjnym świecie zakupów cyfrowych istnieją zasady, które należy stosować, aby zachęcić klientów do kupowania produktów w e-sklepie. Procesy te koncentrują się wokół konwersji, która jest najważniejszym wskaźnikiem. Poznaj jej miary i zasady, a także 12 najważniejszych metod optymalizacji konwersji w handlu internetowym. W ...
Tematy: współczynnik konwersji, konwersja, optymalizacja współczynnika konwersji, personalizacja -
Dyrektywa Omnibus a programy lojalnościowe. Jak stosować nowe przepisy?
13:05 23.08.2023
Choć dyrektywa Omnibus obowiązuje już od ponad pół roku, wciąż budzi wiele wątpliwości. Także w zakresie programów lojalnościowych. Na początku mówiło się, że nie będą one objęte nowymi przepisami, później - że dyrektywa nie obowiązuje w przypadku personalizacji oferty. Dziś - dzięki szczegółowym wyjaśnieniom prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i ...
Tematy: Omnibus, programy lojalnościowe, program lojalnościowy, obniżki cen -
Współczynnik konwersji, personalizacja i konwersacyjny AI, czyli skuteczne narzędzia w e-commerce
11:11 31.07.2023
... sklepu, klikalności czy średni czas trwania sesji – mówi Bartosz Malinowski, Head of Voicebot Department w APIFONICA.com. Personalizacja jako preferowane doświadczenie zakupowe Personalizacja może obejmować rekomendacje produktów, oferty i rabaty oraz spójne doświadczenie sprzedaży detalicznej w wielu kanałach (strona internetowa, urządzenia ...
Tematy: współczynnik konwersji, konwersja, personalizacja, AI -
Dyrektywa Omnibus a programy lojalnościowe
00:51 07.04.2023
... jak najelastyczniejsze. Ważne jest to, by promocje dotyczyły jednorazowo mniejszej grupy klientów, ale za to występowały częściej. Liczy się bowiem personalizacja oferty, która oczywiście ogranicza liczbę osób korzystających z promocji, ale jednocześnie pozwala budować indywidualne, silne relacje z klientami. Relacje oparte na potrzebach ...
Tematy: Omnibus, programy lojalnościowe, Program lojalnościowy, obniżki cen -
Profilowanie klientów - czemu służy i czy jest legalne?
13:23 23.11.2022
... sieci handlowe wykorzystują takie szczegółowe dane jeszcze w dość ograniczonym zakresie, ale z czasem z pewnością oferty będą coraz bardziej personalizowane. I właśnie ta personalizacja jest kluczowa w profilowaniu. Firmy profilują klientów po to, aby otrzymywali oni oferty bardziej dopasowane do swoich potrzeb. Celem sieci handlowych ...
Tematy: segmentacja klientów, profilowanie klientów, strategia marketingowa, strategia sprzedaży