personalizacja - wiadomości i porady tematyczne
-
E-commerce - najważniejsze wydarzenia 2021 roku
09:32 31.12.2021
Zakupy mobilne, omnichannel, personalizacja, social selling, ekologiczny re-commerce, cyfryzacja seniorów, marketplace’y, wzrosty w handlu B2B, a nad tym widmo pandemii… To wszystko trendy, które wpływają na ...
Tematy: e-commerce, zakupy internetowe, m-commerce, omnichannel -
Co czeka e-commerce w 2022 roku?
00:35 26.12.2021
... popularnym m.in. w sklepach z branż wnętrzarskiej oraz modowej. W 2022 roku personalizacja produktów będzie się rozwijać. Żeby jak najlepiej dostosować towary do ... w nadchodzącym roku może ona rozbrzmiewać coraz szerzej. Nietypowe pakowanie przesyłek Personalizacja i kreatywność przy pakowaniu produktów to trend, który w 2022 roku odegra kluczową ...
Tematy: e-commerce, handel internetowy, e-handel, personalizacja -
E-commerce w 2021 roku: abonamenty, ekologia i nowe technologie
00:34 19.12.2020
... zakupów abonamentowych oraz ekologiczne sposoby dostawy. Z kolei standardem stanie się personalizacja relacji z konsumentem oraz korzystanie z nowych technologii, takich jak sztuczna ... dłuższy czas oczekiwania na przesyłkę czy wyższe opłaty za ekologiczne opakowania. Personalizacja na drodze do standardu Firmy nie mogą już konkurować jedynie ...
Tematy: e-commerce, e-commerce w Polsce, sklepy internetowe, rynek e-commerce -
Salesforce: siłą marketingu będą dane i innowacje
00:36 23.05.2020
... specjaliści ds. marketingu przejdą z 9 źródeł danych w 2019 r. na 15 źródeł danych w roku 2021, a dla 74% najczęstszym zastosowaniem tych danych będzie personalizacja obsługi klienta w poszczególnych kanałach. Specjaliści ds. marketingu starają się generować jeszcze większą wartość biznesową: W miarę jako przedsiębiorstwa przechodzą od etapu ...
Tematy: strategia marketingowa, marketing, skuteczna reklama, personalizacja -
Personalizacja w banku, czyli konto osobiste i kredyt na miarę
11:21 01.04.2019
... klientów sektora finansowego. Na czym będzie polegać wspomniana we wstępie personalizacja? Oto, co sądzą na ten temat eksperci Związku Firm Pośrednictwa Finansowego. Personalizacja w sektorze bankowym odpowiedzią na niezadowolenie klientów Personalizacja usług i produktów bankowych stworzonych z myślą o "Kowalskim" to z jednej strony posunięcie ...
Tematy: oferta banków, usługi bankowe, lojalność klientów, personalizacja -
Personalizacja kontra ochrona danych i wielokanałowość
12:18 06.03.2019
... klienta Od czasów kiedy imienne wiadomości e-mail były efektywnym narzędziem marketingowym, personalizacja zdążyła przejść burzliwą drogę. Dziś już blisko dwie trzecie (62 ... firm z grupy Underperformers są zadowolone z uzyskania tej równowagi. Warto zaznaczyć, że personalizacja procesu sprzedaży od pierwszego kontaktu po serwis (tzw. customer journey ...
Tematy: strategia marketingowa, marketing, skuteczna reklama, personalizacja -
Coraz więcej chętnych na oklejanie samochodu?
11:38 04.03.2019
Czy Polacy chętnie dokonują zmian w swoich autach? Z deklaracji respondentów przebadanych na potrzeby badania zrealizowanego przez SW Research na zlecenie 3M Poland wynika, że tak właśnie jest. Niemal 3/4 badanych przyznało, że takiego kroku podejmuje się minimum raz w roku. Jest to bez wątpienia jeden z efektów coraz powszechniejszego trendu ...
Tematy: personalizacja, kierowcy, samochody, tuning -
Dotrzeć do świata spoza bańki informacyjnej
10:10 21.11.2018
... ogromny wpływ na postrzeganie świata przez użytkowników. Nadmuchać bańkę, przebić bańkę Personalizacja sama w sobie nie jest niczym złym – gdy portal taki ... . Na przykład dotyczące zajścia w ciążę. W przypadku komunikacji i informacji, personalizacja często polega na odpowiednim przycięciu dostarczanych informacji tak, aby odpowiadały światopoglądowi ...
Tematy: FOMO, personalizacja, bańka informacyjna, social media -
Walka o customer experience musi trwać
12:38 09.07.2018
Dziś, aby zaskarbić sobie lojalność klientów, handel detaliczny oraz sektor dóbr konsumpcyjnych muszą dążyć do „hiperpersonalizacji” oraz ujednoliconej obsługi we wszystkich możliwych kanałach. Obowiązujące RODO nie przeszkadza konsumentom w powierzaniu firmom swoich danych, ale w zamian oczekują oni dopasowanych ofert i rabatów na miarę ich ...
Tematy: jak podwyższyć sprzedaż, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem, wizerunek marki -
Relacje z klientami: jak wzbudzić miłość do marki?
09:55 22.06.2018
... odpowiadają ich zwyczajom zakupowym. W tym właśnie niezwykle pomocna jest personalizacja. Administratorzy sklepów, znając potrzeby i nawyki swoich klientów, są w stanie przygotować ofertę, która wpłynie na lepszą sprzedaż, ale również będzie budować lojalność. - Personalizacja to obecnie niezbędne narzędzie każdego e-sklepu. Działania te często ...
Tematy: jak podwyższyć sprzedaż, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem, wizerunek marki