personalizacja - wiadomości i porady tematyczne
-
Moc personalizacji w wideo marketingu
11:02 29.01.2018
... więcej zaangażowania i reakcji. Jakie korzyści płyną z tworzenia spersonalizowanego wideo i na jakie trendy warto postawić w 2018 roku? Spersonalizowane wideo – korzyści Personalizacja, czyli dostosowywanie się do potrzeb konsumentów, jest coraz ważniejszym czynnikiem podczas tworzenia treści. W nadchodzącym roku szczególnie ważną rolę odegra ...
Tematy: wideo marketing, wideo mailing, personalizacja, skuteczna reklama -
Jak uczenie maszynowe zmienia marketing?
14:46 11.12.2017
... , marketing automation i uczenie maszynowe zmierzają w kierunku nieuniknionej konwergencji, branża marketingu i reklamy doświadczy kolejnej, dynamicznej zmiany. Uczenie maszynowe i zautomatyzowana personalizacja osiągną ostatecznie punkt, w którym ich funkcjonalności będą na tyle ujednolicone, że możliwa stanie się również automatyzacja produkcji ...
Tematy: marketing, personalizacja, uczenie maszynowe, targetowanie reklamy -
Nowoczesny e-commerce nie istnieje bez Big Data
10:39 31.01.2017
... w jednym koszyku. Oto parę przykładów działań, które są realizowane dzięki właściwej analizie danych i ich wpływie na konwersję sprzedaży w sklepie internetowym: Personalizacja procesu zakupowego, a więc wyświetlanie treści, które na podstawie analizy danych odwiedzającego klienta (segmentacji) są dla niego interesujące. System bierze pod ...
Tematy: e-commerce, Big Data, personalizacja, chatboty -
Jak zmienią się zakupy przez internet? Czeka nas rewolucja?
12:22 22.09.2016
... czy rekomendacje produktowe widoczne po odwiedzeniu witryny e-sklepu – personalizacja staje się dziś standardem w marketingu. Eksperci z Sociomantic Labs przewidują, że w ciągu najbliższych pięciu lat częścią doświadczenia zakupowego klientów będzie również m.in. personalizacja płatności, zarówno w desktopie, jak i w kanale mobilnym. Student, który ...
Tematy: zakupy przez internet, e-commerce, programmatic TV, wirtualna przymierzalnia -
Igrzyska olimpijskie w marketingu: 5 złotych medali
00:20 23.08.2016
... reklamową. I nic nie zapowiada, aby wzrostowi znaczenia kanału programmatic mogło coś zaszkodzić – dodaje ekspert. Big Data i personalizacja – największe zwycięstwo drużynowe Działające w parze analiza danych oraz personalizacja są kluczem do marketingowego sukcesu. Big Data to kopalnia przydatnych informacji, które są niezbędne marketerom, aby ...
Tematy: marketing, Customer Lifetime Cycle, programmatic buying, Big Data -
Personalizacja: 4 trendy, które zmienią e-commerce
13:18 20.07.2016
... będzie stale się sprawdzać w każdej firmie. Pewnym można być jednego – im bardziej spersonalizowana witryna, tym lepiej. Trzeba również pamiętać, że personalizacja to nie jednorazowe działanie, a ciągle zachodzący proces. Marketerzy dysponują coraz szerszym spektrum możliwości pozwalających testować różne warianty i spersonalizowane rozwiązania na ...
Tematy: e-commerce, personalizacja, marketing online, e-sklep -
Barometr e-commerce 2016
13:43 21.01.2016
... wzrost w największym, średnim lub najmniejszym stopniu. 1) Wysokie ciśnienie – najważniejsze stymulatory i jednocześnie czynniki najsilniej oddziałujące na rynek i e-sklepy: Personalizacja Programmatic buying Loyalty i CRM Omnichannel i cross devices M-commerce, w tym płatności mobilne, Full funnel 2) Umiarkowane ciśnienie – czynniki ważne, które ...
Tematy: e-commerce, sklepy internetowe, handel internetowy, programmatic buying -
Najważniejsze trendy w e-commerce
12:35 02.11.2015
... dwa razy skuteczniejsze od kampanii prowadzonych poza kanałami social media. Personalizacja lekiem na całe zło Badania pokazują, że reklamy „skierowane do ... www, w wyszukiwarkach internetowych oraz serwisach społecznościowych. Warto zwrócić jednak uwagę, że aby personalizacja okazała się skuteczna, trzeba odpowiednio korzystać z zasobów Big Data. ...
Tematy: reklama online, programmatic, e-commerce, m-commerce -
Personalizacja - broń obosieczna
12:51 26.10.2015
... wyszukiwarkach internetowych. Pomimo swych niewątpliwych walorów, istnieją sytuacje, w których źle zrealizowana personalizacja może przynieść skutek odwrotny do zamierzonego. Niestety, zdarza się to także najbardziej znanym firmom. Personalizacja stanowi jeden z najważniejszych biznesowych i marketingowych trendów, którego znaczenie z każdym rokiem ...
Tematy: reklama osobista, personalizacja, programmatic, reklama online -
Czy online marketing warto personalizować?
00:59 18.04.2014
... w tym okresie przybywało tylko o 4 proc. rocznie, stąd wynika przyrost powierzchni i treści reklamowych w przeliczeniu na użytkownika, a personalizacja przekazu wydaje się być jedynym sposobem na zdobycie uwagi konsumentów. Personalizacja – co działa dobrze, a co gorzej Widząc, że twarde dane potwierdzają zasadność używania osobistego przekazu ...
Tematy: marketing, marketing online, e-mail marketing, mailing