polscy konsumenci - wiadomości i porady tematyczne
-
Centra handlowe: bogata oferta najważniejsza
10:27 01.06.2010
Wielofunkcyjna oferta (handel, rozrywka i gastronomia pod jednym dachem), duża liczba sklepów znanych marek oraz dogodny dojazd - to trzy najważniejsze czynniki, które decydują o popularności centrów handlowych. Tak wynika z badań, przeprowadzonych przez Instytut Badania Rynku i Opinii Społecznej IMAS International na zlecenie spółki Fabryka ...
Tematy: centra handlowe, obiekty handlowe, lokalizacja centrów, badania konsumentów -
Rośnie polska klasa średnia
13:28 12.03.2010
... 10 (38%) badanych podkreśla, że dobry wygląd to podstawa, a dla co trzeciego (29%) warunek konieczny. W ramach dbania o taki dobry wygląd polscy „affluenci” znaleźli też sposób na to, jak ograniczyć wydatki związane z rekreacją. Rzadziej zaglądają na siłownię (potwierdza to 76% badanych), a częściej ...
Tematy: polska klasa średnia, klasa średnia, badanie Polaków, Polacy -
Handel detaliczny w Polsce odporny na kryzys
11:01 06.11.2009
... tyle samo, ile przed kryzysem, a część ankietowanych nawet więcej. W innych badanych krajach konsumenci deklarują, że ich wydatki będą skromniejsze - wyjaśnia Karol Światała z eBaya. ... czy Lidl. Na zakupy w dyskontach zdecydowało się już 57 proc. Polaków. Konsumenci w naszym kraju kochają też promocje. Akcje tego typu to najskuteczniejszy sposób ...
Tematy: wydatki gospodarstw domowych, zakupy Polaków, wydatki Polaków, wydatki domowe -
Polacy stawiają na produkty markowe
02:15 12.09.2009
... Generalny Stowarzyszenia ProMarka mówi: "Od kilku lat regularnie badamy, jak polscy konsumenci postrzegają produkty markowe i jakie kryteria biorą pod uwagę ... tym stosunek jakości do ceny i bezpieczeństwo". Oszczędność Podejmując decyzje finansowe konsumenci starają się maksymalizować korzyści. Produkty markowe dzięki swojej jakości i trwałości ...
Tematy: produkty markowe, najlepsza marka, napopularniejsze marki, badania konsumenckie -
Zwyczaje zakupowe Polaków
13:21 11.09.2009
... (30%) oraz odzieżowych: H&M (21%), Big Star (20%) i Reserved (19%). Najwyższą ogólną notę w kategorii „Mój Sklep Odzieżowy, Obuwniczy, z Akcesoriami i Dodatkami” konsumenci wystawili sieci sklepów z biżuterią - Apart. Badanie potwierdza, że klientom szczególnie przypadła tu do gustu jakość obsługi. W kategorii „Moja Stacja Benzynowa ...
Tematy: polscy konsumenci, badania konsumentów, zwyczaje zakupowe, zachowania konsumentów -
Polski konsument lojalny w kryzysie
11:58 11.09.2009
... z tą opinią nie zgadza się zaledwie 21% badanych. To w kryzysie właśnie konsumenci sprawdzają formułę: „Klient – nasz Pan”. Kryzys dla polskich konsumentów ... roku, widać, że najsilniejszą grupę stanowią "Stawiający na markę", lojalni konsumenci oraz tzw. "Pionierzy" – którzy lubią eksperymentować, ale cenią jakość produktów, poszukują ulubionych ...
Tematy: lojalność klientów, polscy konsumenci, badania konsumentów, zwyczaje zakupowe -
Zwyczaje zakupowe: kobiety mniej lojalne
12:37 18.03.2008
Kobiety są zdecydowanie mniej lojalne niż mężczyźni - przynajmniej w sferze zakupów. Mężczyźni częściej przywiązują się do marek i trudniej promocją zachęcić ich do zmian. Kobieca część konsumentów chętniej "poluje" na okazje. Niemal 50% konsumentów tylko wyjątkowa promocja jest w stanie oderwać od ulubionego produktu. Instytut ARC Rynek i Opinia ...
Tematy: polscy konsumenci, badania konsumentów, zakupy, zwyczaje zakupowe -
Jaki jest polski konsument
11:53 11.03.2004
... . Natomiast w opinii większości, reklamy papierosów i alkoholu wysokoprocentowego powinny być emitowane po 2200 bądź całkowicie zakazane. Należy przy tym dodać, że konsumenci negatywnie oceniają próby obchodzenia przez producentów zakazów (na przykład poprzez reklamowanie towarów i usług noszących tę samą nazwę, co alkohol). W latach ...
Tematy: badania konsumentów, polscy konsumenci, reklama