post sponsorowany - wiadomości i porady tematyczne
-
Reklama w Internecie a obowiązujące prawo
09:36 25.10.2023
... "dowiedz się więcej"). Prawidłowemu oznaczeniu reklam mogą posłużyć zalecane w Rekomendacjach Prezesa UOKiK określenia, takie jak: reklama, materiał sponsorowany bądź płatna współpraca. Zresztą hashtagi: #postsponsorowany, #materiałsponsorowany, #współpracareklamowa, #reklama, #materiał reklamowy znalazły się też w dobrych praktykach „Przewodnik ...
Tematy: reklama w internecie, influencerzy, kryptoreklama, media społecznościowe -
Olimp Laboratories ukarany za kryptoreklamę w mediach społecznościowych
11:52 30.08.2023
... zastosowanie wyróżniającej się i odpowiednio dużej czcionki, można też skorzystać z funkcjonalności serwisów społecznościowych, które oferują oznaczanie materiałów reklamowych (np. post sponsorowany). Istotne jest również odpowiednie umiejscowienie oznaczeń informujących o reklamie - w myśl Rekomendacji, powinno się je stosować na początku opisu ...
Tematy: kryptoreklama, media społecznościowe, reklamy, reklama online -
Jak oznaczać treści reklamowe w mediach społecznościowych? Oto rekomendacje Prezesa UOKiK
09:22 29.09.2022
Prezes UOKiK przygotował rekomendacje dotyczące oznaczania treści reklamowych przez influencerów w mediach społecznościowych. Jak w prawidłowy sposób oznaczać treści komercyjne? Wyróżniliśmy różnego rodzaju współprace komercyjne, w tym autopromocję czyli reklamę marki własnej, a także prezenty czyli popularne paczki PR – wyjaśnia Tomasz Chróstny, ...
Tematy: reklama, reklamy, reklama online, reklama w internecie -
Influencer marketing - UOKiK chce nowych regulacji
13:33 10.08.2022
... widocznych np. ukrytych pod nazwą użytkownika, może stanowić praktykę wprowadzającą w błąd twierdzi urząd. UOKiK zaleca przejrzystość i wskazuje, że jeśli post jest sponsorowany powinien być oznaczony co najmniej jako współpraca reklamowa lub komercyjna. Zarzut kryptoreklamy Tymczasem 25 lipca urząd postawił zarzuty kryptoreklamy nie ...
Tematy: influencer marketing, influencer, influencerzy, kryptoreklama -
Oznaczanie treści sponsorowanych w social media a prawo ochrony konkurencji
11:55 24.06.2022
... postu sponsorowanego, należy z niej skorzystać (np. na Instagramie). W pozostałych przypadkach post należy oznaczyć jako sponsorowany, zamieszczając odpowiedni dopisek lub hashtag wskazujący na istniejącą współpracę pomiędzy publikującym post a partnerem. Należy jednak zastrzec, że odpowiedzialność za kryptoreklamę ponosi przede wszystkim ...
Tematy: social media, media społecznościowe, influencerzy, reklama
Podobne tematy:
- UOKiK
- ochrona konsumentów
- social media
- media społecznościowe
- reklama
- reklama online
- reklama w internecie
- nieuczciwe praktyki rynkowe
- Omnibus
- reklamy
- influencerzy
- influencer marketing
- prawo konkurencji
- kryptoreklama
- reklama alkoholu
- influencer
- prawo ochrony konkurencji
- działania reklamowe
- oznaczanie reklam
- reklama alkoholu w internecie