eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyoznaczanie reklam

oznaczanie reklam - wiadomości i porady tematyczne

  • Reklama online zgodna z prawem. O czym trzeba pamiętać?

    Reklama online zgodna z prawem. O czym trzeba pamiętać?

    12:22 05.09.2024

    ... przeciętny konsument, a zwłaszcza ten bardziej podatny na zagrożenia mógł jednoznacznie rozpoznać ich charakter. Niewystarczające oznaczenie reklam może być uznane za naruszenie przepisów. Przykłady takich naruszeń to oznaczanie samego przedsiębiorcy bez wyraźnego wskazania, że jest to reklama, czy umieszczanie hashtagów na końcu długiego ...

    Tematy: reklama online, kryptoreklama, media społecznościowe, reklamy
  • Reklama w Internecie a obowiązujące prawo

    Reklama w Internecie a obowiązujące prawo

    09:36 25.10.2023

    ... należy wskazać np. oznaczanie samego przedsiębiorcy (bez oznaczenia charakteru reklamowego), zastosowanie hashtagów na końcu długiego oświadczenia lub sytuację, w której dotarcie do takiej informacji wymaga od konsumenta dodatkowych czynności (np. kliknięcia na komunikat "dowiedz się więcej"). Prawidłowemu oznaczeniu reklam mogą posłużyć zalecane ...

    Tematy: reklama w internecie, influencerzy, kryptoreklama, media społecznościowe
  • Olimp Laboratories ukarany za kryptoreklamę w mediach społecznościowych

    Olimp Laboratories ukarany za kryptoreklamę w mediach społecznościowych

    11:52 30.08.2023

    ... długo wcześniej. Bezwzględnie konieczne jest wyróżnienie materiałów reklamowych i odróżnianie reklam od przekazów niekomercyjnych, co wynika z art. 7 ust. 11 pkt ustawy o ... Komisji Europejskiej, za nieprawidłowe ujawnienie informacji należy wskazać np. oznaczanie samego przedsiębiorcy (bez oznaczenia charakteru reklamowego), zastosowanie hashtagów ...

    Tematy: kryptoreklama, media społecznościowe, reklamy, reklama online
  • Jak oznaczać treści reklamowe w mediach społecznościowych? Oto rekomendacje Prezesa UOKiK

    Jak oznaczać treści reklamowe w mediach społecznościowych? Oto rekomendacje Prezesa UOKiK

    09:22 29.09.2022

    ... nieudzielanie urzędowi wyjaśnień. W lipcu Prezes UOKiK postawił pierwsze zarzuty nieprawidłowego oznaczania reklam w mediach społecznościowych. Postępowania dotyczą 3 influencerów i reklamodawcy. Przypominamy, że odpowiedzialność za prawidłowe oznaczanie treści reklamowych spoczywa na influencerach, agencjach reklamowych i reklamodawcach. Za brak ...

    Tematy: reklama, reklamy, reklama online, reklama w internecie


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: