promocje - wiadomości i porady tematyczne
-
Zimowe wyprzedaże: Polacy je kochają
00:19 23.01.2016
Polacy kochają wyprzedaże – jak wynika z najnowszego badania PAYBACK Opinion Poll, 73% z nas zamierza w tym roku skorzystać z niższych cen proponowanych przez sklepy. Udamy się przede wszystkim do centrów handlowych, a wysokość przeznaczonych na zakupy środków z reguły nie przekroczy 500 zł. 97% konsumentów ma neutralny lub pozytywny stosunek do ...
Tematy: zimowe wyprzedaże, wyprzedaże, zachowania konsumentów, promocje -
Wyprzedaże zimowe: konsumencie, uważaj, żeby nie stracić!
00:50 08.01.2016
... dokonaniu zakupów może się okazać, że wcale nie potrzebujemy kolejnej pary butów czy nowej kurtki. W takiej sytuacji trudno mówić o oszczędności. Promocje wiążą się dla nas z zyskiem wtedy, gdy korzystamy z nich z głową. Jeśli ktoś wstrzymał się z zakupem, którego może dokonać teraz po ...
Tematy: wyprzedaże, wyprzedaże zimowe, zachowania konsumentów, promocje -
Black Friday i Cyber Monday, czyli jak upolować okazje?
10:40 03.11.2015
... roku na rok coraz więcej sklepów bierze udział w akcji i oferują swoim klientom interesujące promocje. Czasem są to rabaty, czasem sprzedawcy rezygnują z kosztów przesyłki produktów ... programom takim jakQpony oraz Moja Gazetka znaleźć można także promocje w najbliższym otoczeniu użytkownika. Porada idealo: Jesteście abonentami newsletterów wysyłanych ...
Tematy: Black Friday, zakupy online, zakupy przez internet, Czarny Piątek -
Beacony - pionierska dziedzina Polaków
00:30 12.08.2015
Możliwości ich zastosowania jest bez liku – rodzice mogą sprawdzić, gdzie podziewają się ich pociechy, coraz częściej przesyłają zwiedzającym dodatkowe informacje na temat eksponatów w muzeum oraz służą do gier miejskich, randkowania i prowadzenia konferencji. W przyszłości możliwe jest, że zastąpią listy obecności w szkołach i na uniwersytetach ...
Tematy: zakupy, handel stacjonarny, beacony, promocje -
Polskie kobiety: rozważne, towarzyskie i modne
00:55 08.03.2015
... . To niektóre z wniosków płynących z badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia. Polka na zakupach Polka na zakupach szczególną uwagę zwraca na promocje, jednak przeważnie towarzyszy jej duża doza racjonalizmu. 62 procent respondentów badania przyznaje, że "oszczędny" i "racjonalny" to przymiotniki charakteryzujące panie. Ta ...
Tematy: polskie kobiety, zakupy, promocje, moda -
Polscy konsumenci cenią promocje
10:32 16.01.2015
... polscy konsumenci cenią najbardziej jest obniżka ceny, a największą popularnością cieszą się promocje w branży spożywczej. To niektóre z wniosków płynących z Monitora Promocji 2014 ARC Rynek ... znudzeni. Ponad 50 procent przebadanych deklaruje, że nadal pojawiają się promocje, które są w stanie ich pozytywnie zaskoczyć, a szeroki wybór pozwala znaleźć ...
Tematy: promocje, konsumenci, decyzje zakupowe, promocje cenowe -
Polacy chcą otrzymywać SMS-y o promocjach
10:02 07.03.2014
W wyniku badania przeprowadzonego przez Platformę SerwerSMS.pl w 2013 roku, na próbce ponad 2160 respondentów, stwierdzono m.in., że aż 36,6% badanych wyraziło chęć otrzymywania powiadomień o promocjach w sklepach i punktach usługowych za pomocą SMS-ów. Zdecydowana większość respondentów (81,2%) uznała, że SMS-y z ofertą promocyjną mogłyby ich ...
Tematy: SMS, SMS-y, usługi sms, akcje sms-owe -
Obniżki cen: czy warto je stosować?
10:27 12.07.2013
Obniżona cena – jeśli nie jest elementem długotrwałej strategii dominacji cenowej, jak w przypadku np. Walmartu – przynosi krótkotrwałe efekty. Jeśli chcesz sprzedawać więcej, wystarczy sprawić, by klienci widzieli różnicę między tobą a konkurencją. Stoisz przy półce z jabłkami w supermarkecie. Przed tobą roztaczają swoje uroki dojrzałe, dorodne ...
Tematy: cena, obniżka cen, obniżki cen, promocje -
Lepsze promocje niż programy lojalnościowe
00:13 23.05.2013
... próbuje go zwabić swoją ofertą. Dla większości klientów znaczenie mają jednak stałe promocje oraz wyprzedaże. Wskazało na nie 71 proc. ankietowanych. W dalszej ... w wieku 20-24 lata oraz konsumenci z wykształceniem wyższym są bardziej podatni na stałe promocje i wyprzedaże, a mężczyźni, respondenci w wieku 25-34 lata oraz osoby z wykształceniem ...
Tematy: marka, lojalność klientów, budowanie zaufania klientów, budowanie lojalności klientów -
Polski konsument a formy promocji
13:30 18.10.2010
W dalszym ciągu największą popularnością wśród polskich konsumentów cieszą się stosunkowo nieskomplikowane formy promujące konsumpcję. Jednocześnie nieznacznie wzrosła liczba osób, które deklarują, iż promocja zupełnie na nie nie działa oraz, że zawsze wybierają ten sam produkt, niezależnie od promocji - wynika z najnowszej fali raportu BTL ...
Tematy: promocje, promocje sprzedażowe, konsumenci, decyzje zakupowe