raport PRoto - wiadomości i porady tematyczne
-
Branża PR: nastroje w IV kw. 2009
13:13 19.02.2010
... . uznało ją za zdecydowanie dobrą, a 7 proc. - za bardzo dobrą - wynika z trzeciej fali badania Fahrenheit PR, przeprowadzonego przez firmę Pretendent, redakcję PRoto.pl i Związek Firm Public Relations. Na przestrzeni okresu czerwiec 2009 – styczeń 2010 znacznie zwiększył się odsetek respondentów dostrzegających poprawę sytuacji ...
Tematy: branża PR, ocena PR, PR Index, Fahrenheit PR -
Branża PR w mediach I 2010
13:06 11.02.2010
... opisywanym miesiącu, najczęściej poruszanym tematem był PR polityczny, o którym pisano 125 razy - wynika z raportu PRoto. PRoto podaje, iż spadek liczby wycinków jest spowodowany zmianą metodologii raportu. Od stycznia ... razy. Najczęściej przytaczanymi w temacie PR-u organizacjami/ instytucjami/ firmami, były POT (4) i PAIiIZ (4), a następnie PRoto ...
Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto -
Branża PR w mediach w 2009 r.
13:32 28.01.2010
... materiałów. Najwięcej materiałów (1909) dotyczyło PR-u politycznego - wynika z raportu PRoto. W 2009 roku najwięcej materiałów (1909) dotyczyło PR-u politycznego. To o ... było zabarwionych negatywnie, a tylko ok. 3 proc. publikacji było nacechowanych pozytywnie. W październiku PRoto zaobserwował rekordową liczbę publikacji na temat lobbingu (234). Było ...
Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto -
Praca w branży PR 2009
09:52 21.01.2010
... PR na różnych stanowiskach. Ogłoszenia pochodzą z tytułów aktualnie monitorowanych przez Instytut Monitorowania Mediów, źródła własnego – ogłoszenia bezpośrednio przysłane do Redakcji PRoto oraz stron internetowych zawierających ogłoszenia o pracę. Do analizy wybierane są ogłoszenia oferujące pracę dla PR-owców; z ogólnie rozumianej branży PR oraz ...
Tematy: branża PR, oferty pracy, public relations, raport PRoto -
Branża PR w mediach XII 2009
12:28 14.01.2010
... większość grudniowych przekazów (225) o branży PR miała wydźwięk neutralny, ale aż 29 materiałów było nacechowanych negatywnie, a tylko 6 - pozytywnie - wynika z raportu PRoto. Najwięcej materiałów negatywnych pochodziło z telewizji (15).Wśród mediów najczęściej poruszających tematykę PR-owską liderem okazał się dziennik Polska (36). Na drugim ...
Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto -
Branża PR: nastroje w III kw. 2009
00:44 26.11.2009
... na rynku - to o 10 proc. mniej niż jeszcze w czerwcu 2009 - wynika z drugiej fali badania Fahrenheit PR przeprowadzonego przez firmę Pretendent, PRoto i Związek Firm Public Relations. Co więcej, o 11 proc. (do 26 proc.) wzrósł także od czerwca do października odsetek osób, które ...
Tematy: branża PR, ocena PR, PR Index, Fahrenheit PR -
Branża PR: nastroje w II kw. 2009
04:10 04.09.2009
... poprawę sytuacji na rynku PR-owskim w ogóle w ciągu najbliższego roku - wynika z pierwszego na rynku badania Fahrenheit PR przeprowadzonego przez firmę Pretendent, PRoto i Związek Firm Public Relations. Fahrenheit PR to pierwsza edycja zestawienia analizującego nastroje w branży PR; zostało ono przeprowadzone w końcu czerwca metodą ...
Tematy: branża PR, ocena PR, PR Index, Fahrenheit PR -
Branża PR w mediach VI 2009
17:20 04.08.2009
... ,5 proc.) mniej niż w poprzednim miesiącu 2009 roku. Liderami wśród mediów najczęściej poruszających ten temat okazały się Superstacja i Rzeczpospolita - wynika z raportu PRoto. W opisywanym miesiącu, ponownie jak w poprzednich, najczęściej poruszanym tematem był PR polityczny (w zestawieniu znajduje się 116 publikacji związanych z tym zagadnieniem ...
Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto -
Branża PR w mediach V 2009
13:26 16.06.2009
... o 120 proc. publikacji więcej niż w analogicznym okresie 2008 roku i najwięcej od początku sporządzania raportu o wizerunku branży PR w mediach - podał portal PRoto. Wśród mediów najczęściej poruszających tematykę PR-owską liderem okazała się telewizja Superstacja (75). Na drugim miejscu uplasował się Polsat News (49 ...
Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto -
Branża PR w mediach IV 2009
11:03 20.05.2009
Kwietniowy raport portalu PRoto powstał na podstawie 483 przekazów medialnych związanych z PR-em. W opisywanym miesiącu ukazało się aż o 230 publikacji więcej niż w marcu tego roku i o ...
Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto