raport PRoto - wiadomości i porady tematyczne
-
Branża PR w mediach III 2009
01:20 17.04.2009
Wśród mediów najczęściej poruszających tematykę PR-owską dwa pierwsze miejsca w marcowym raporcie PRoto zajęły stacje telewizyjne: Superstacja (38) oraz TVN24 (17). W opisywanym miesiącu zdecydowanym liderem wśród tematów ponownie został PR polityczny (110 publikacji ...
Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto -
Branża PR w mediach II 2009
00:20 12.03.2009
... i radiowych, w tym tych o zasięgu regionalnym, ukazało się aż 436 publikacji związanych z PR-em. To o 46 materiałów więcej niż w styczniu - wynika z raportu PRoto. Pierwsze miejsce wśród tematów zajął PR polityczny (w zestawieniu znajdują się 294 publikacje związane z tym zagadnieniem). Uwagę zwraca wyraźna przewaga lidera ...
Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto -
Branża PR w mediach I 2009
00:52 27.02.2009
... w prasie ogólnopolskiej oraz stacjach telewizyjnych i radiowych, w tym o zasięgu regionalnym, ukazało się aż 390 publikacji związanych z PR-em - wynika z raportu PRoto. Jak wynika z zestawienia, pomimo rezygnacji z analizy prasy regionalnej, liczba zakwalifikowanych do raportu materiałów związanych z PR-em spadła bardzo nieznacznie (w styczniu ...
Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto -
Branża PR w mediach 2008
01:09 30.01.2009
... to więc nie tylko największa liczba w 2008 roku, ale i w całej historii raportu PRoto. Jak ocenialiśmy w październikowym raporcie, ta rekordowa liczba była w dużej mierze wynikiem zwiększonej ... w mediach 21. Kolejne miejsca zajęły instytucje zdecydowanie branżowe: ZFPR (19 materiałów), PRoto.pl (14) oraz PSPR (12). W 2008 roku wśród mediów ...
Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto -
Praca w branży PR 2008
01:24 22.01.2009
... gotowi są pracować na terenie województwa mazowieckiego - wynika z raportu PRoto. „Obecny kryzys z pewnością spowoduje pojawienie się na rynku pracy większej ... . W 2008 roku połowa wszystkich ogłoszeń napłynęła bezpośrednio do wortalu PRoto (aż 822 z 1644 ofert). Pozostałe ogłoszenia ukazały się kolejno w: internetowych serwisach rekrutacyjnych - ...
Tematy: branża PR, oferty pracy, public relations, raport PRoto -
Jak branża PR ocenia dziennikarzy?
00:20 23.11.2008
... z ich strony PR-owcy? Czy bywali stawiani wobec propozycji korupcyjnych? Portal PRoto postanowił sprawdzić co specjaliści ds. komunikacji sądzą o dziennikarzach. 31% ... na: mijanie się z prawdą (17%) oraz tendencyjność informacji podawanych w mediach (11%). PRoto zapytał PR-owców o ich doświadczenia z kontaktach zawodowych z dziennikarzami. 29% z ...
Tematy: branża PR, public relations, raport PRoto, media -
Branża PR w mediach X 2008
03:14 20.11.2008
Październikowy raport portalu PRoto o medialnym wizerunku branży PR powstał na podstawie 449 publikacji związanych z PR-em, co jest rekordową liczbą od początku przygotowywania raportu. Liczba ...
Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto -
Co dziennikarze sądzą o branży PR?
13:32 27.10.2008
... rozumieją, że public relations to nie cukierkowe opisywanie nieistotnych faktów i organizowanie zbędnych konferencji”. Informacja, konferencja – nic trudnego? Jak wynika z badań PRoto przygotowanie dobrej informacji prasowej, jak się okazało, wcale nie jest takie proste. I pomimo że, to jedno z najczęściej wykorzystywanych w pracy PR-owca ...
Tematy: branża PR, public relations, raport PRoto, media -
Branża PR w mediach IX 2008
00:01 18.10.2008
... w kontekście PR-u firm i instytucji: Fundacja Batorego, POT i PRoto.pl - wynika z raportu PRoto. We wrześniowym raporcie PRoto na temat medialnego wizerunku branży PR pierwsze ... 6 razy). Drugie miejsce zajęła Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych oraz portal PRoto.pl. Fundacja Batorego była wymieniana głównie jako współautor raportu o ...
Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto -
Branża PR w mediach VIII 2008
00:33 18.09.2008
Sierpniowy raport PRoto o wizerunku branży PR w mediach powstał na podstawie aż 364 publikacji związanych z PR-em, to o ok. 31% więcej niż w lipcu oraz o 7% więcej ...
Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto