reklama online - wiadomości i porady tematyczne
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert atakuje
09:15 23.05.2023
... wideo, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2,5 tys. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 86,8% populacji Polaków w wieku od 7 do 75 lat. ... 0,6 mld kontaktów reklamowych. Wydatki na reklamę online Analiza wydatków reklamowych na kampanie display online potwierdza aktywność marki Media Expert, która znalazła ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji -
Reklama w internecie i telewizji. Kto jest liderem?
09:13 24.04.2023
... przez reklamodawców działania reklamowe online? Które branże wyróżniały się na tle innych pod względem liczby kontaktów reklamowych online? Które marki postawiły na ... motoryzacyjnej – Volkswagen na miejscu 9. Wydatki na reklamę online Analiza wydatków reklamowych na kampanie display online potwierdza aktywność marki Media Expert, która znalazła ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji -
Rynek reklamy napędzany przez online
08:01 28.11.2022
... Reklama online wygenerowała budżet w wysokości ponad 3,4 mld zł i osiągnęła dynamikę na poziomie 7,9%. Udział internetu w rynku reklamy wyniósł blisko 45%. Wartość reklamy online ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online -
Jakie będą media 2023? Oto najnowsze prognozy Kantar
11:18 22.11.2022
... , a tym, co są w stanie zaakceptować odbiorcy. Jeśli product placement okaże się anachroniczny, rażący lub nie na miejscu, bazująca na nim reklama może osiągnąć niezamierzony negatywny skutek. Z tego względu należy zapewnić ścisły monitoring w procesie dostosowywania treści do odbiorców. Firmy z branży mediów muszą ...
Tematy: media, rynek mediów i reklamy, reklama online, telewizja -
Google udostępnia Moje Centrum Reklam
10:41 21.10.2022
Moje Centrum Reklam to udostępnione właśnie przez Google nowe narzędzie do personalizacji wyświetlanych reklam. Dzięki niemu będzie można łatwiej i szybciej decydować, jakie reklamy będą wyświetlane w wyszukiwarce Google, na YouTube oraz w karcie Discover. Moje Centrum Reklam zapewnia większą kontrolę nad reklamami w witrynach i aplikacjach Google ...
Tematy: Moje Centrum Reklam, Google, wyszukiwarka Google, YouTube -
Jak oznaczać treści reklamowe w mediach społecznościowych? Oto rekomendacje Prezesa UOKiK
09:22 29.09.2022
... użytkownika nie ma znaczenia, czy słowo „Reklama” poprzedzone będzie hashtagiem czy np. nawiasem kwadratowym. Rekomendowane określenia to między innymi: #reklama lub [REKLAMA], #materiałreklamowy lub [MATERIAŁ REKLAMOWY], #współpracareklamowa lub [WSPÓŁPRACA REKLAMOWA], Płatna współpraca z marką XYZ, Reklama marki XYZ. Autopromocja i paczka PR ...
Tematy: reklama, reklamy, reklama online, reklama w internecie -
Rynek reklamy rośnie, ale będzie gorzej?
00:10 27.08.2022
... Reklama online wygenerowała budżet w wysokości ponad 2,3 mld zł i osiągnęła dynamikę na poziomie 8,4%. Udział internetu w rynku reklamy wyniósł niemal 45%. Wartość reklamy online ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online -
Rynek reklamy w I kw. 2022 r. Wojna i inflacja hamują wzrosty?
08:40 30.05.2022
... wydatki na reklamę zewnętrzną, która ucierpiała dotkliwie w wyniku obostrzeń pandemicznych. Reklama online wygenerowała budżet w wysokości ponad 1 063 mln zł i osiągnęła dynamikę na poziomie 9%. Udział internetu w rynku reklamy wyniósł niemal 45%. Wartość reklamy online była wyższa od wartości reklamy w telewizji o 102,6 mln zł. Budżety ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online -
Jak sektor OTC inwestuje w reklamy?
09:57 08.03.2022
... pandemią. Wzrost będzie dwucyfrowy, a napędzać będą go przede wszystkim reklama precyzyjna oraz reklama efektywnościowa. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jak będą kształtować się wydatki ... , gdy coraz więcej konsumentów wie o możliwości zakupu leków bez recepty online i swobodnie porusza się w środowisku e-commerce, w ciągu najbliższych kilku lat ...
Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama -
Reklama łapie oddech, reklamodawcy nie szczędzą pieniędzy
10:01 01.03.2022
... Internet, telewizja, radio, reklama zewnętrzna oraz kina. Dodatnią dynamikę miała również prasa. Najszybciej rosły wydatki na reklamę online – o 21,8%. Z analizy ... z wyjątkiem prasy. Reklama online wygenerowała budżet w wysokości blisko 4,5 mld zł i osiągnęła dynamikę na poziomie 21,8%. Tym samym wartość reklamy online była wyższa od wartości ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama