reklama osobista - wiadomości i porady tematyczne
-
ABC programmatic buying. Sprawdź, czego jeszcze nie wiesz
00:23 02.02.2016
... pozwalają na dotarcie do klienta. Oto 8 pojęć, które warto znać. Reklama spersonalizowana odgrywa coraz większą rolę w biznesie. Eksperci z Sociomantic Labs szacowali ... w której powierzchnię reklamową sprzedaje się na wcześniej ustalonych progach cenowych (Price Floor). Reklama natywna – oznacza taką kreację reklamową, która „wtapia się” w otoczenie ...
Tematy: reklama online, programmatic buying, reklama osobista, skuteczność reklamy -
Personalizacja - broń obosieczna
12:51 26.10.2015
Personalizowane jest już niemal wszystko: od produktów i ich opakowań, przez e-mailingi, aż po wyniki w wyszukiwarkach internetowych. Pomimo swych niewątpliwych walorów, istnieją sytuacje, w których źle zrealizowana personalizacja może przynieść skutek odwrotny do zamierzonego. Niestety, zdarza się to także najbardziej znanym firmom. ...
Tematy: reklama osobista, personalizacja, programmatic, reklama online -
5 rzeczy, których nie wiedziałeś o programmatic buying
16:01 27.08.2015
... świata – w Chinach – radzi sobie coraz lepiej, zwłaszcza w wersji mobilnej. Spersonalizowana reklama, pojęcie o którym polski marketer już coś słyszał, ale wciąż niezbyt wiele ... z każdym rokiem zyskuje na znaczeniu, a marketerzy poświęcają wiele uwagi reklamie mobilnej. Jeżeli reklama programmatic ma być skuteczna, to warto, aby była dostosowana ...
Tematy: reklama online, skuteczność reklamy, reklama osobista, programmatic buying -
Czy reklama telewizyjna ustąpi miejsca programmatic TV?
11:06 02.07.2015
... do odbiorców – wyjaśnia Maciej Wyszyński z Sociomantic Labs. Czy rozwiązaniem narastającej tendencji jest programmatic TV, czyli spersonalizowana reklama telewizyjna? Rzadziej, lepiej, skuteczniej Spersonalizowana reklama telewizyjna może być rozwiązaniem, które sprawi, że widzowie nie będą z irytacją odchodzić od telewizyjnych odbiorników wraz ...
Tematy: reklama telewizyjna, reklama osobista, programmatic, rynek reklamy -
5 grzechów głównych w e-marketingu
00:46 23.05.2015
... kampanii reklamy osobistej – nawet 1 proc., w zależności od branży. Oznacza to, że reklama osobista ma ponad dwukrotnie większą klikalność od „zwykłej” reklamy! Grzech drugi – masowa ... imionami. Podobnie powinno postępować się w internecie – klient lubi czuć, że dana reklama jest skierowana właśnie do niego, np. gdy otrzymuje zniżkę z okazji urodzin ...
Tematy: reklama internetowa, e-marketing, marketing online, reklama w internecie -
Reklama osobista – zabójca spamu
12:59 29.04.2015
... i czego szukamy. Skąd reklamodawcy wiedzą czego właśnie potrzebujemy? Jak wygląda reklama osobista od kuchni? Każdy użytkownik sieci pozostawia po sobie ślad w ... podmioty, które wymieniają się informacjami na nasz temat, a skutkiem tej transakcji jest reklama odzwierciedlająca nasze zainteresowania. Są to: reklamodawca, który zleca daną reklamę do ...
Tematy: reklama osobista, programmatic marketing, pliki cookies, marketing online -
Jak osiągnąć sukces w e-commerce?
13:06 25.03.2015
... określonych produktów. Takie informacje oraz wykorzystanie ultranowoczesnych technologii, pozwalają na przygotowanie przekazu reklamowego „szytego na miarę”. Jest to tzw. reklama osobista (ang. programmatic buying). – Taka personalizacja, czyli dopasowanie przekazu do określonego klienta, umożliwia jego modyfikację w zależności od tego, na jakim ...
Tematy: e-commerce, handel internetowy, sklepy internetowe, handel online -
5 skutecznych rad na zatrzymanie klienta e-commerce
11:00 02.02.2015
... platformy telewizyjne przekazują dodatkowe informacje na temat wykupionej właśnie usługi, zwracając uwagę na najciekawsze elementy oferty. Taka reklama pomaga umacniać więź z klientem. Reklama osobista pozwala poczuć klientowi, że znajduje się on dokładnie w centrum uwagi właścicieli czy marketerów sklepu internetowego. Personalizacja umożliwia ...
Tematy: programmatic, reklama osobista, skuteczność reklamy, e-commerce -
Na zakupy online wydajemy 20 razy mniej niż Brytyjczycy
12:12 26.01.2015
... zwiększyć sprzedaż? Czynnikiem, który napędza sprzedaż w sklepach internetowych jest oczywiście reklama. W tej kategorii również przoduje Wielka Brytania, gdzie wydatki na promocję ... ubiegłym roku wzrosły one o 105 proc. Na znaczeniu zyskuje również reklama osobista (ang. programmatic), której treść dostosowywana jest do preferencji poszczególnych ...
Tematy: e-commerce, handel elektroniczny, Facebook, zakupy online -
Czy reklama na Facebooku ma sens?
11:03 02.10.2014
... potrzeba, aby dotrzeć do szerszego grona konsumentów? Rozwiązaniem może być reklama osobista. Mając do dyspozycji bazę ponad 1,2 mld potencjalnych klientów, w tym aż 12 mln ... i w czasie rzeczywistym, a efekty są widoczne bardzo szybko. Taka spersonalizowana reklama wykazuje znacznie większą skuteczność od standardowych przekazów. Cechuje się ...
Tematy: sprzedaż na facebooku, f-commerce, e-commerce, sklep na facebooku
Podobne tematy:
- e-commerce
- zakupy online
- sklepy internetowe
- media społecznościowe
- spam
- reklama
- reklama internetowa
- reklama online
- rynek reklamy
- handel internetowy
- reklama w internecie
- marketing internetowy
- podróże służbowe
- reklama telewizyjna
- e-reklama
- handel elektroniczny
- skuteczność reklamy
- last minute
- programmatic