reklama telewizyjna - wiadomości i porady tematyczne
-
Kampanie launchingowe w TV 2004
00:27 18.02.2005
Liczba kampanii telewizyjnych wprowadzających na rynek nowe produkty wzrosła w 2004 roku o ponad 30 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. Najwięcej na wprowadzenie nowych produktów za pomocą reklamy telewizyjnej wydali operatorzy telefonii komórkowych - Polska Telefonia Cyfrowa, Polkomtel i Idea - wynika z raportu na temat kampanii promujących ...
Tematy: Kampanie launchingowe, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę, nowe produkty -
Wydatki na reklamę w TV
00:04 05.07.2004
Jak podaje firma badawcza Expert Monitor wydatki na reklamę w Telewizji w czerwcu wyniosły 584 mln złotych. To niemal identyczny wynik, jaki zanotowaliśmy w czerwcu ubiegłego roku. Aktualna sytuacja wpisuje się w schemat znany z 2001 roku, w którym już w maju nastąpił spadek wydatków na reklamę. Dzięki temu spadek przychodów Telewizji w tym ...
Tematy: wydatki na reklamę, reklama telewizyjna, rynek reklamy, reklama -
Denerwujące reklamy
14:58 08.03.2004
W ciągu ostatniej dekady obserwujemy nasilające się zjawisko zmieniania kanałów w trakcie trwania bloku reklamowego. Według badania Ipsos-ASI [wym.: ipsos ei-es-ai] z lutego br. już blisko połowa (47%) Polaków w wieku w wieku 15 lat i więcej przyznaje, że gdy tylko w telewizji pojawia się blok reklamowy, zazwyczaj sprawdza, co jest w tym czasie ...
Tematy: reklamy, reklamy telewizyjne, reklama, reklama telewizyjna -
Cztery kółka na szklanym ekranie
00:01 04.02.2004
... na reklamę samochodów osobowych (ponad 248 mln zł) oraz paliw, olejów i smarów (prawie 40 mln zł). Natomiast znacznie mniej pochłonęła reklama stacji benzynowych (ok. 17 mln zł), opon (ok. 13 mln zł) oraz samochodów ciężarowych i dostawczych (ok. 12 mln zł).
Tematy: reklamy, reklamy telewizyjne, reklama, reklama telewizyjna