reklama telewizyjna - wiadomości i porady tematyczne
-
Polski rynek reklamy 2007-2009
01:43 05.03.2007
... % w porównaniu z rokiem poprzednim. Obniżyła się dynamika wzrostu na rynku reklamy prasowej i wyniosła 5,5%. Na dynamice całego rynku zawyżyła po raz kolejny reklama internetowa, która odnotowała wzrost aż o 54% w ujęciu rok do roku. Sytuacja gospodarcza pozwala na optymistyczne prognozy rozwoju rynku reklamy. Rok ...
Tematy: rynek reklamy, reklama internetowa, reklamy internetowej, reklama telewizyjna -
Rynek reklamowy 2006
13:19 07.02.2007
... domu mediowego Starlink, dotyczącego estymowanej wartości netto rynku reklamowego w Polsce. W 2006 r. najwyższą dynamikę w porównaniu z rokiem 2005 odnotowały: reklama internetowa (+59,3 proc.) oraz reklama kinowa (+21,3 proc.). Powyżej średniej rynkowej rosły również nakłady na reklamę w telewizji (+12 proc.). Porównywalny przyrost odnotowały ...
Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, rynek reklamy internetowej, reklama kinowa -
Reklama w telewizji XI 2006
00:03 02.01.2007
Telewizja TVN odnotowała w listopadzie największe wpływy reklamowe, które wzrosły do 267,31 mln zł. Oznacza to, że stacja w porównaniu z ubiegłym rokiem zarobiła o 51,73 proc. więcej. Na drugie miejsce spadł Polsat - dotychczasowy lider zestawienia. Jego wpływy wyniosły 204,86 mln zł. To niewielki wzrost - rok wcześniej osiągnął on przychody ...
Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna -
Reklama w telewizji XI 2006
00:03 16.12.2006
W listopadzie, biorąc pod uwagę cennikowe wpływy z reklamy telewizyjnej, największym zainteresowaniem reklamodawców cieszył się TVN - niemal 270,0 mln zł, co w porównaniu z listopadem 2005 r. oznacza wzrost wydatków o 51,9% - wynika z raportu TNS OBOP. TVN jest liderem rynku już trzeci miesiąc z rzędu. Na drugim miejscu uplasował się Polsat, w ...
Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna -
Obiecujące perspektywy dla reklamy
00:31 11.12.2006
Universal McCann, ZenithOptimedia oraz GroupM nadal widzą w reklamie duży potencjał. Agencje przedstawiły swoje prognozy na rok 2007 podczas poświęconej mediom konferencji w Nowym Jorku. Średnie szacunki tych firm przewidują, iż tempo wzrostu wydatków na reklamę w przyszłym roku osiągnie poziom 4,3 proc. w Stanach Zjednoczonych, a na rynku ...
Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, outdoor, reklama telewizyjna -
Reklama w telewizji X 2006
13:02 27.11.2006
... ,5 proc. Na drugiej pozycji znalazła się telewizja Polsat, której przychody kształtowały się na poziomie 242,6 mln zł (wzrost o 22,6 proc.). Telewizyjna Jedynka miała 148 mln zł wpływów, o 8 proc. więcej niż przed rokiem. Tuż za podium znalazła się TVP2, ze 127,7 mln ...
Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna -
Outdoor zyskuje, telewizja traci
10:39 24.07.2006
... dalszych miejscach znalazły się: prasa, ze wzrostem 30 proc., telewizja - 27 proc., kino - 26 proc., radio - 20 proc. Tym samym reklama zewnętrzna zdetronizowała kino, które do tej pory notowało największe przyrosty dochodów. Raport powstał w oparciu o dane (cennikowe, bez autopromocji) udostępnione przez ...
Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, outdoor, reklama telewizyjna -
Telewizja z reklamami pop-up?
00:01 27.06.2006
Jak podaje serwis The Inquirer, dostawcy telewizji kablowej i satelitarnej rozważają wprowadzenie wyskakujących reklam typu pop-up, aby uzyskać dodatkowe wpływy ze sprzedaży reklam. Zdaniem specjalistów z branży, technologia ta została sprawdzona i odniosła duży sukces w internecie. W badaniach nie wzięto jednak pod uwagę opinii internautów na ...
Tematy: reklama, telewizja kablowa, telewizja satelitarna, telewizja -
TVP zaniżała ceny reklam?
10:51 08.04.2006
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie antymonopolowe, które wykaże, czy Telewizja Polska naruszyła prawo obniżając ceny sprzedaży czasu reklamowego. Z wnioskiem o wszczęcie postępowania wystąpiły Polsat, TVN oraz Agora. Zarzuciły one Telewizji Polskiej nieuczciwe obniżanie cen sprzedaży czasu reklamowego. Ze względu na swój ...
Tematy: TVP, ceny reklam, rynek reklamy, reklama telewizyjna -
Polacy unikają reklam
00:02 08.05.2005
W ciągu ostatniej dekady obserwujemy nasilające się zjawisko zmieniania kanałów w trakcie trwania bloku reklamowego. Według badania Ipsos z kwietnia br. nadal blisko połowa (47%) Polaków w wieku 15 lat i więcej przyznaje, że gdy tylko w telewizji pojawia się blok reklamowy, zazwyczaj sprawdza, co jest w tym czasie emitowane na innych kanałach. ...
Tematy: reklama telewizyjna, unikanie reklam, badania społeczne, reklamy