reklama telewizyjna - wiadomości i porady tematyczne
-
Product placement po polsku
11:13 02.08.2007
Jakie marki pojawiają się w polskich serialach najczęściej? W czerwcu były to m.in. TVN24, Seat, Nutella, VW i Audi. W ekspozycji brandów przoduje TVN. Firma Pentagon Research przeprowadziła badanie seriali w czterech głównych stacjach telewizyjnych pod kątem ekspozycji produktów, marek i logotypów. Najwięcej ekspozycji zanotowano w serialach ...
Tematy: marki, product placement, reklama telewizyjna, reklamy telewizyjne -
Starlink: reklama w telewizji I-VI 2007
01:01 28.07.2007
Rynek reklamy telewizyjnej wzrósł w pierwszym półroczu o 16,4 proc. Przychody najszybciej rosły TVN, a najwolniej Polsatowi. Firmy coraz więcej wydają na reklamę telewizyjną. Według obliczeń domu mediowego Starlink w pierwszym półroczu 2007 roku wartość rynku reklamy telewizyjnej wzrosła o 16,4 proc. w stosunku do ubiegłego roku. Reklamodawcy ...
Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna -
Reklama w telewizji I-VI 2007
10:35 11.07.2007
Telewizja TVN miała w pierwszym półroczu 2007 r. największe wpływy reklamowe i tym samym wyprzedziła Polsat - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. TVN zarobił w pierwszym półroczu 2007 roku na reklamach 1,05 mld zł, czyli o 12,04 proc. więcej niż w tym samym okresie, ale ubiegłego roku. Wpływy Polsatu kształtowały się na poziomie 1,03 mld ...
Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna -
Reklama w telewizji - czerwiec 2007
01:10 09.07.2007
W czerwcu br. na reklamę w telewizji wydano 837,3 mln zł, czyli o 15,4 proc. więcej niż przed rokiem - wynika z danych TNS OBOP. Wśród stacji telewizyjnych największe cennikowe wpływy z reklam zanotował Polsat - 188,1 mln zł, o 11 proc. wyższe niż w czerwcu 2006 r. Plasujący się na drugiej pozycji TVN odnotował w tym okresie 173,6 mln zł wpływów z ...
Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna -
Polsat Sport liderem kanałów tematycznych
00:25 12.06.2007
Polsat Sport - lider kanałów tematycznych pod względem wpływów reklamowych, zarobił w maju 28,57 mln zł, czyli dwukrotnie więcej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego (14,05 mln). Na drugim miejscu znalazł się TVN24 z wynikiem 17,8 mln zł. Na trzeciej pozycji jest muzyczna stacja MTV Polska, która zarobiła 17,5 mln zł. W maju 2006 roku, wpływy ...
Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna -
Reklama w telewizji V 2007
01:27 10.06.2007
Wartość rynku reklamy telewizyjnej wciąż wzrasta. Liderem wśród stacji telewizyjnych był w maju Polsat, który wyprzedził TVN. Polsat przegonił dotychczasowego lidera - TVN. Stacja ze słonecznym logo na reklamach i planszach sponsorskich zarobiła w maju 233 mln zł, czyli o niemal 32 mln więcej niż w analogicznym okresie roku poprzedniego. Na drugie ...
Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna -
Starlink: rynek reklamowy I-III 2007
01:10 17.05.2007
... mld zł. Najwyższą dynamiką cechuje się reklama internetowa, najmniej zyskały dzienniki - wynika z najnowszego raportu domu mediowego Starlink. Starlink ... , w porównaniu z pierwszym kwartałem 2006 r., cechowały się reklama internetowa (+54,4 proc.), telewizja (+13,4 proc.), oraz reklama kinowa (+12,4 proc.). - Wzrost wydatków reklamowych w telewizji ...
Tematy: rynek reklamy, wydatki na reklamę, rynek reklamy internetowej, reklama telewizyjna -
Reklama w telewizji IV 2007
00:44 10.05.2007
TVN zarobił na reklamach w kwietniu 2007 roku prawie 211 mln zł, czyli o niespełna milion więcej niż Polsat - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Najwięcej na reklamach zarobił w kwietniu tego roku TVN, który miał 210,84 mln zł wpływów reklamowych, czyli o 8,28 proc. więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Na drugim miejscu ...
Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna -
Rynek reklamy telewizyjnej zyskuje na wartości
03:08 22.04.2007
Dynamicznie rosną wydatki firm na reklamę w telewizjach. Z przygotowanych na zamówienie "Gazety Prawnej" danych cennikowych AGB Nielsen Media Research wynika, że do połowy kwietnia trzy największe telewizje w Polsce - TVP, TVN i Polsat - zwiększyły swoje wpływy reklamowe o blisko 16 proc. w porównaniu z rokiem ubiegłym. Liderem na rynku reklamy ...
Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna -
Reklama w telewizji I-III 2007
01:17 21.04.2007
... niższym od lidera. Stacja Solorza-Żaka wzbogaciła się dzięki reklamodawcom o 407,8 mln zł, co oznacza wzrost o 57 mln. Trzecia zaś była telewizyjna Jedynka, której wpływy wyniosły 311,1 mln zł (rok wcześniej było to 251,4 mln zł.). TVP2 przez pierwsze trzy miesiące 2007 ...
Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna