eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyreklama w internecie

reklama w internecie - wiadomości i porady tematyczne

  • Polskie mikrofirmy a marketing internetowy

    Polskie mikrofirmy a marketing internetowy

    09:42 07.02.2012

    ... po prostu nie wymaga podejmowania działań reklamowych. W przypadku niektórych zawodów zaufania publicznego jest to wręcz niedozwolone. W pozostałych przypadkach brak aktywności w Internecie może być uzasadniony rodzajem biznesu, na przykład świadczeniem usług na rzecz lokalnej społeczności (np. sklep osiedlowy, warsztat samochodowy, drobne usługi ...

    Tematy: badania przedsiębiorców, reklama w internecie, marketing internetowy, reklama online
  • Marketerzy a reklama online

    Marketerzy a reklama online

    10:25 16.01.2012

    Co dla marketerów jest najważniejsze w reklamie on-line? Liczba kliknięć, interakcja z użytkownikami, czy może kluczowym elementem jest zasięg? Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zrealizował projekt, w którym badaniu poddane zostały trzy typy reklamy online: "standard banner", "rich-media" oraz "rich-media z wideo". Grono firm ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Internauci a konsumpcja mediów i reklamy

    Internauci a konsumpcja mediów i reklamy

    11:53 05.12.2011

    Reklama online, pomimo dekoniunktury gospodarczej odnotowuje co kwartał dwucyfrowe wzrosty przychodów ... coś przez Internet bądź sprawdzało ceny produktów. 36% wprowadzało w drugi „obieg” reklamę telewizyjną szukając jej w Internecie bądź dzieląc się nią ze znajomymi. Konsumentów, którzy spotkali się z kampanią telewizyjną wspieraną Internetem ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Rynek reklamy online w Polsce I-II kw. 2011

    Rynek reklamy online w Polsce I-II kw. 2011

    12:51 02.12.2011

    ... pod uwagę podstawowy podział reklam internetowych, najważniejszym kanałem jest nadal reklama graficzna z 40% udziałem w torcie w pierwszym półroczu 2011. Na kolejnych miejscach znalazły się ... firmy internetowe, jednak wyniki nie wyczerpują pełni wydatków reklamowych w internecie ze względu na duże zróżnicowanie i mnogość małych i średnich podmiotów ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Polscy internauci komentują marki i produkty

    Polscy internauci komentują marki i produkty

    11:14 22.11.2011

    ... badania Digital Life – największego na świecie projektu badawczego zgłębiającego zachowania w Internecie (oraz ich przyczyny) 72 000 konsumentów z 60 krajów świata. Zaangażowani w działania marek użytkownicy, komentujący, recenzujący i dyskutujący na ich temat w Internecie to marzenie każdej firmy nastawionej na budowanie relacji z konsumentem. Jak ...

    Tematy: portale społecznościowe, reklama w internecie, reklama w sieci, firma w internecie
  • Marki na portalach społecznościowych

    Marki na portalach społecznościowych

    00:10 17.11.2011

    ... samych konsumentów. Treściami, których ciągle przybywa, a jak pokazało badanie Digital Life, obecnie 59% polskich konsumentów wypowiada się na temat marek w Internecie. W rezultacie powstaje ogromny szum informacyjny, który zaśmieca cyfrowy świat i bardzo utrudnia dążenia marek do zostania dostrzeżonym przez konsumentów. Wszystko to ...

    Tematy: portale społecznościowe, reklama w internecie, reklama w sieci, firma w internecie
  • Reklama internetowa: Gadu-Gadu i Allegro łączą siły

    Reklama internetowa: Gadu-Gadu i Allegro łączą siły

    12:26 05.08.2011

    GG Network, producent popularnego komunikatora Gadu-Gadu oraz Grupa Allegro, operator największej platformy e-commerce w Polsce łączą siły w zakresie sprzedaży reklam w Internecie. W tym celu działy sprzedaży obu spółek zostaną zintegrowane, tworząc jeden, silny zespół. Celem nowego biura reklamy jest stworzenie oferty bez ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Reklama kontekstowa 2010

    Reklama kontekstowa 2010

    12:59 13.04.2011

    ... raportu podają, że największą dynamiką wzrostu w porównaniu z poprzednim rokiem charakteryzowały się reklama intekstowa oraz reklamy video. Formy intekstowe, obecne na coraz ... roku była ona wskazywana dwukrotnie częściej niż w ubiegłym. Pokazuje to że reklama kontekstowa ugruntowała już swoją pozycję w świadomości marketerów. Według raportu, stawki ...

    Tematy: reklama kontekstowa, reklama w internecie, reklama online, skuteczność reklamy internetowej
  • Polski rynek reklamy online 2011

    Polski rynek reklamy online 2011

    12:36 23.03.2011

    ... najważniejsze medium (według danych domu mediowego Starlink). Biorąc pod uwagę podstawowy podział reklamy internetowej, najważniejszą formą w 2010 r. w polskim Internecie pozostawała reklama graficzna z 45-procentowym udziałem w łącznych obrotach rynku, choć w porównaniu z 2009 r. udział ten zmniejszył się o 2 pkt proc. Stale rośnie natomiast ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2010

    Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2010

    11:47 27.12.2010

    ... w głównych segmentach rynku, największy wzrost względem trzeciego kwartału 2009 zanotowała reklama typu SEM (48%), najmniej display (9%). Wydatki na reklamę online w podziale na ... wiodące firmy internetowe, jednak wyniki nie wyczerpują pełni wydatków reklamowych w Internecie ze względu na duże zróżnicowanie i mnogość małych i średnich podmiotów na ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama

poprzednia  

1 ... 8 9 10 ... 15

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: