reklama w internecie - wiadomości i porady tematyczne
-
Polskie mikrofirmy a marketing internetowy
09:42 07.02.2012
... po prostu nie wymaga podejmowania działań reklamowych. W przypadku niektórych zawodów zaufania publicznego jest to wręcz niedozwolone. W pozostałych przypadkach brak aktywności w Internecie może być uzasadniony rodzajem biznesu, na przykład świadczeniem usług na rzecz lokalnej społeczności (np. sklep osiedlowy, warsztat samochodowy, drobne usługi ...
Tematy: badania przedsiębiorców, reklama w internecie, marketing internetowy, reklama online -
Marketerzy a reklama online
10:25 16.01.2012
Co dla marketerów jest najważniejsze w reklamie on-line? Liczba kliknięć, interakcja z użytkownikami, czy może kluczowym elementem jest zasięg? Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zrealizował projekt, w którym badaniu poddane zostały trzy typy reklamy online: "standard banner", "rich-media" oraz "rich-media z wideo". Grono firm ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Internauci a konsumpcja mediów i reklamy
11:53 05.12.2011
Reklama online, pomimo dekoniunktury gospodarczej odnotowuje co kwartał dwucyfrowe wzrosty przychodów ... coś przez Internet bądź sprawdzało ceny produktów. 36% wprowadzało w drugi „obieg” reklamę telewizyjną szukając jej w Internecie bądź dzieląc się nią ze znajomymi. Konsumentów, którzy spotkali się z kampanią telewizyjną wspieraną Internetem ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Rynek reklamy online w Polsce I-II kw. 2011
12:51 02.12.2011
... pod uwagę podstawowy podział reklam internetowych, najważniejszym kanałem jest nadal reklama graficzna z 40% udziałem w torcie w pierwszym półroczu 2011. Na kolejnych miejscach znalazły się ... firmy internetowe, jednak wyniki nie wyczerpują pełni wydatków reklamowych w internecie ze względu na duże zróżnicowanie i mnogość małych i średnich podmiotów ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Polscy internauci komentują marki i produkty
11:14 22.11.2011
... badania Digital Life – największego na świecie projektu badawczego zgłębiającego zachowania w Internecie (oraz ich przyczyny) 72 000 konsumentów z 60 krajów świata. Zaangażowani w działania marek użytkownicy, komentujący, recenzujący i dyskutujący na ich temat w Internecie to marzenie każdej firmy nastawionej na budowanie relacji z konsumentem. Jak ...
Tematy: portale społecznościowe, reklama w internecie, reklama w sieci, firma w internecie -
Marki na portalach społecznościowych
00:10 17.11.2011
... samych konsumentów. Treściami, których ciągle przybywa, a jak pokazało badanie Digital Life, obecnie 59% polskich konsumentów wypowiada się na temat marek w Internecie. W rezultacie powstaje ogromny szum informacyjny, który zaśmieca cyfrowy świat i bardzo utrudnia dążenia marek do zostania dostrzeżonym przez konsumentów. Wszystko to ...
Tematy: portale społecznościowe, reklama w internecie, reklama w sieci, firma w internecie -
Reklama internetowa: Gadu-Gadu i Allegro łączą siły
12:26 05.08.2011
GG Network, producent popularnego komunikatora Gadu-Gadu oraz Grupa Allegro, operator największej platformy e-commerce w Polsce łączą siły w zakresie sprzedaży reklam w Internecie. W tym celu działy sprzedaży obu spółek zostaną zintegrowane, tworząc jeden, silny zespół. Celem nowego biura reklamy jest stworzenie oferty bez ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Reklama kontekstowa 2010
12:59 13.04.2011
... raportu podają, że największą dynamiką wzrostu w porównaniu z poprzednim rokiem charakteryzowały się reklama intekstowa oraz reklamy video. Formy intekstowe, obecne na coraz ... roku była ona wskazywana dwukrotnie częściej niż w ubiegłym. Pokazuje to że reklama kontekstowa ugruntowała już swoją pozycję w świadomości marketerów. Według raportu, stawki ...
Tematy: reklama kontekstowa, reklama w internecie, reklama online, skuteczność reklamy internetowej -
Polski rynek reklamy online 2011
12:36 23.03.2011
... najważniejsze medium (według danych domu mediowego Starlink). Biorąc pod uwagę podstawowy podział reklamy internetowej, najważniejszą formą w 2010 r. w polskim Internecie pozostawała reklama graficzna z 45-procentowym udziałem w łącznych obrotach rynku, choć w porównaniu z 2009 r. udział ten zmniejszył się o 2 pkt proc. Stale rośnie natomiast ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2010
11:47 27.12.2010
... w głównych segmentach rynku, największy wzrost względem trzeciego kwartału 2009 zanotowała reklama typu SEM (48%), najmniej display (9%). Wydatki na reklamę online w podziale na ... wiodące firmy internetowe, jednak wyniki nie wyczerpują pełni wydatków reklamowych w Internecie ze względu na duże zróżnicowanie i mnogość małych i średnich podmiotów na ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- e-commerce
- deweloperzy
- media
- UOKiK
- ochrona konsumentów
- budownictwo
- źródła przychodów podatkowych
- social media
- sklepy internetowe
- media społecznościowe
- reklama
- internet
- badania internautów
- marki
- podatek od najmu
- wydatki na reklamę
- reklama internetowa
- decyzje zakupowe
- reklama online