reklama w internecie - wiadomości i porady tematyczne
-
Reklama kontekstowa w Internecie a cudzy znak towarowy
13:29 15.12.2010
... Reklama kontekstowa to reklama dopasowująca przekaz reklamowy do treści przeszukiwanych stron internetowych. Do niedawna źródłem sporów było używanie jako słów kluczowych, w ramach usługi odsyłania w Internecie ...
Tematy: znak towarowy, reklama kontekstowa, prawo znaków towarowych, zastrzeżone znaki towarowe -
Projekty innowacyjne a reklama w Internecie
13:27 22.10.2010
... o nowatorskie projekty. Jak skutecznie promować innowacyjne projekty w internecie? Reklama w tradycyjnych mediach nie przynosi wymiernych efektów w przypadku promocji projektów innowacyjnych, co więcej natarczywość tych reklam jest źle odbierana przez konsumentów. Nie oznacza to, że reklama internetowa jest mniej natrętna, ale z całą pewnością ...
Tematy: projekty innowacyjne, reklama, reklama w internecie, reklama internetowa -
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2010
09:46 18.10.2010
... pod uwagę podstawowy podział reklam internetowych, najważniejszym kanałem nadal pozostaje reklama graficzna z 47% udziałem w rynku, choć w stosunku do pierwszego półrocza ubiegłego roku ... firmy internetowe, jednak wyniki nie wyczerpują pełni wydatków reklamowych w internecie ze względu na duże zróżnicowanie i mnogość małych i średnich podmiotów ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Reklama i promocja w Internecie a podatki
11:59 10.08.2010
... zagadnień, które wynikają z faktu prowadzenia ich właśnie w sieci. Pozyskiwanie powierzchni na reklamę w Internecie Niedostrzeganym tematem wydaje się przede wszystkim kwestia pozyskiwania powierzchni stron internetowych do prowadzenia działań marketingowych. Reklama i promocja w sieci opiera się bardzo często na masowym korzystaniu z cudzych stron ...
Tematy: reklama w internecie, marketing internetowy, działania reklamowe, działania marketingowe -
Agencje interaktywne w 2009 r.
00:16 01.06.2010
... Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska już po raz drugi podjął się przeprowadzenia badania IAB CreativeEx, podsumowującego wydatki na kreacje (produkcję) w Internecie za poprzedni rok. Jego realizatorem na zlecenie IAB Polska jest polski oddział PricewaterhouseCoopes (PwC), z którą to firmą IAB współpracuje przy ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Portal społecznościowy a reklama spersonalizowana
11:09 29.04.2010
... celów reklamowych. W kontekście reklamy spersonalizowanej prowadzonej w zgodzie z postanowieniami regulaminu danego serwisu trudno jest mówić o naruszeniu dóbr osobistych jego użytkowników. Reklama spersonalizowana, tak w formie adresowanej wyłącznie do danego użytkownika portalu, jak i do szerszego kręgu jego znajomych, wydaje się więc atrakcyjnym ...
Tematy: spersonalizowana reklama, reklama w internecie, reklama w sieci, reklama wizerunkowa -
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2009
01:10 09.11.2009
... różnych form reklamy w wyszukiwarkach (SEM). Z segmentu SEM pochodziło 25% tegorocznych przychodów reklamowych online (w I połowie 2008 roku było to 21%). Reklama graficzna (display) pozostaje wciąż najpopularniejszą formą reklamy internetowej – generującą prawie 50% przychodów z działań reklamowych online. W ramach tej kategorii wciąż dominują ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
MSP: reklama w wyszukiwarkach nie doceniana
08:23 21.10.2009
... znajduje się sektor MŚP w kwestii obecności i reklamy w Internecie. Pierwszą szokującą wiadomością jest to, że w naszym kraju ponad połowa firm ... pomoże w zwiększeniu sprzedaży nawet najlepsza reklama. Prędzej czy później klient przekona się, że należy wyszukiwarki traktować poważnie, i że powiedzenie „nie ma cię w Internecie, nie istniejesz ...
Tematy: SEM, reklama internetowa, reklama w internecie, Search Engine Marketing -
Reklama tradycyjna a marketing internetowy
01:10 17.09.2009
... Marketing znaczył tyle samo co reklama (i kreowanie marki). Reklama apelowała do masowego odbiorcy. Reklama polegała na przeszkadzaniu ludziom tak, aby skierowali swoją uwagę na jej przekaz. Reklama była jednokierunkowa: od firmy do konsumenta. Reklama polegała wyłącznie na sprzedaży produktu. Reklama była oparta na kampaniach o ograniczonym ...
Tematy: marketing, marketing internetowy, marketing i reklama, reklama -
Internauci krytyczni wobec reklamy w sieci
09:57 24.08.2009
... na stronę główną firmy. Warto zaznaczyć, że większość internautów uważa, że reklam w internecie jest zdecydowanie za dużo, co w bardzo prosty sposób przekłada się ... dalej. Ponad połowa internautów na widok reklamy internetowej stara się ją ignorować. Reklama w sieci na tle innych mediów Porównując stosunek użytkowników sieci w różnych mediach ...
Tematy: reklama w internecie, reklama online, reklama w sieci, stosunek do reklamy
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- e-commerce
- deweloperzy
- media
- UOKiK
- ochrona konsumentów
- budownictwo
- źródła przychodów podatkowych
- social media
- sklepy internetowe
- media społecznościowe
- reklama
- internet
- badania internautów
- marki
- podatek od najmu
- wydatki na reklamę
- reklama internetowa
- decyzje zakupowe
- reklama online