reklama w internecie - wiadomości i porady tematyczne
-
Rynek reklamy: kto straci w kryzysie?
12:21 03.08.2009
... reklamom buduje swoją markę. Bardzo ważne jest zatem, aby reklama jak najpełniej oddawała rzeczywistość – mówi Małgorzata Kędzierska, Analityk Rynku Nieruchomości ... przyciągną rabatami. Nic więc dziwnego, że chętniej wybierany jest model reklamy w internecie, gdzie dokładnie można zmierzyć efektywność wydawanych pieniędzy. Rośnie zainteresowanie tzw. ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, budżet reklamowy, reklama w sieci -
Agencje marketingowe wybierają Internet
11:38 01.07.2009
... - takie wnioski płyną z najnowszego badania "Client-Agency Economic Outlook Survey" przeprowadzonego w maju 2009 r. w USA. Polskie analizy wyraźnie potwierdzają ten trend - reklama w Internecie, jako jedyny segment w rynku reklamowym, zanotowała 7% wzrost przychodów w I kwartale 2009 r. - podał Artefakt.pl. Artefakt.pl zauważa, iż badania ze ...
Tematy: agencje reklamowe, agencje interaktywne, reklama w internecie, rynek reklamy -
Reklama w Internecie efektywna po 18:00
11:43 15.05.2009
... 18. Można zatem mówić o Prime time - czasie szczególnie atrakcyjnym dla reklamodawców – w Internecie, medium, które nie było do tej pory badane wg ram czasowych ... zakupów internetowych (33%) oraz korzystania z wyszukiwarek internetowych (29%). Dla porównania reklama w serwisach społecznościowych czy w poczcie nie jest aż tak chętnie oglądana – ...
Tematy: reklama w internecie, badania internautów, reklama internetowa, efektywna reklama -
Reklama internetowa coraz gorzej postrzegana
11:51 13.05.2009
... personalizacji reklamy powoduje, że emitowany przekaz mija się z zamierzonym celem. Reklama dedykowana źle dobranej grupie docelowej jest nieskuteczna i wzbudza dezaprobatę wśród ... praktyk dla serwisów emitujących reklamy Zadbaj, aby reklama była targetowana i limitowana. Należy zadbać o to, aby reklama była skierowana tylko do ściśle określonej ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, marketing internetowy, reklama online -
Tworzenie reklam graficznych w Google AdWords
12:02 17.04.2009
... konwersję (tj. wywołanie pożądanego zachowania użytkownika, np. zakup, rejestracja czy zapytanie ofertowe) w odniesieniu do każdej strony, na jakiej wyświetlona była reklama. Aby rozpocząć tworzenie reklam graficznych za pomocą nowego narzędzia, po zalogowaniu się do konta AdWords, należy przejść do strony Utwórz ...
Tematy: Google, Google AdWords, reklama w internecie, reklamy graficzne -
Rynek reklamy online w Polsce w 2008 r.
00:12 28.03.2009
... ) oraz stowarzyszenie IAB Polska - prognozują dalszy rozwój rynku reklamy w Internecie. Badanie AdEx 2008 Wartość całego polskiego rynku reklamy online ... formą reklamy internetowej – generującą 40% przychodów z działań reklamowych online – jest reklama graficzna (display). Z kolei w ramach tej kategorii dominują formy wbudowane w treść strony, ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Reklama i sprzedaż alkoholu w internecie nielegalne
12:53 10.02.2009
... regulacji dla internetu. „Przepisy nie wymieniają wprost internetu, ale są tak skonstruowane, że przewidują całkowity zakaz reklamy wina i alkoholi wysokoprocentowych. Reklama piwa jest natomiast poważnie ograniczona” – mówi radca prawny Kama Dąbrowska, p.o. kierownika działu prawnego PARPA. Przypomina też, że jeśli piwo ma ...
Tematy: reklama alkoholu w internecie, reklamy alkoholu, sprzedaż alkoholu, reklama internetowa -
Rynek reklamy online 2009: będą cięcia
13:50 13.01.2009
... kryzys negatywnie wpłynie na budżety telewizyjne i internetowe. Jak podaje zanox, reklama online do tej pory rozwijała się najszybciej, zarówno na świecie, jak i w ... Praktycy.com, Piotr Krawiec - "że reklama internetowa jest mimo wszystko najtańsza, a ponad to najłatwiej i najszybciej można mierzyć jej efekty. Co ważne, reklama online jak żadna inna ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Marketing szeptany a spam-marketing
01:32 05.01.2009
... przytoczyć kilka wyników: 91 procent dorosłych internautów szuka informacji o produkcie w Internecie zanim go kupi (BIGresearch), dziewięć na dziesięć kobiet posiadających dzieci ... której nie mówi się w sieci. Większość - tj. około 80 procent - rekomendacji w Internecie jest pozytywnych ("Word-of-Mouth the Most Powerful Selling Tool"). Jak twierdzi ...
Tematy: marketing szeptany, kampanie reklamowe, marketing wirusowy, reklama w internecie -
Serwisy społecznościowe: kryzys reklamy
13:39 15.12.2008
Mimo, że zainteresowanie użytkowników Internetu stronami zrzeszającymi społeczności internetowe kwitnie - reklama na tego rodzaju portalach nie dotrzymuje mu kroku. Ożywienia nie przyniosło też wypuszczenie na rynek w 2008 r. nowych formatów reklamowych. Firma ...
Tematy: społeczność internetowa, serwisy społecznościowe, serwis społecznościowy, social networking
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- e-commerce
- deweloperzy
- media
- UOKiK
- ochrona konsumentów
- budownictwo
- źródła przychodów podatkowych
- social media
- sklepy internetowe
- media społecznościowe
- reklama
- internet
- badania internautów
- marki
- podatek od najmu
- wydatki na reklamę
- reklama internetowa
- decyzje zakupowe
- reklama online