reklama w internecie - wiadomości i porady tematyczne
-
Reklama internetowa odporna na kryzys
13:29 31.10.2008
... przedstawia inny bankowiec, Bill Morrisom z ThinkPanmure, który twierdzi, że reklama online utonie jak kamień z jedynie 3 procentowym wzrostem nakładów w 2009 r. Morrisom ... Badania statystyczne wykazały, że młodzież spędza więcej czasu w tygodniu surfując w Internecie, niż oglądając telewizję. Internet umożliwia kontrolę zachowań użytkowników i ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Reklamy internetowe pop-up na oku UOKiK
14:14 26.09.2008
... do innej strony? Tracisz czas i pieniądze na instalację programów mających cię przed nią uchronić? Internetowa reklama bywa uciążliwa - UOKiK i Ministerstwo Infrastruktury sprawdziły blisko 200 stron w sieci. Reklama internetowa jest jednym z narzędzi służących przesyłaniu informacji marketingowych i pozyskiwaniu klientów – wzrost wydatków na ten ...
Tematy: reklamy internetowe, reklama w internecie, reklama internetowa, reklama pop-up -
Kontrola skarbowa reklamy online wg KPP
13:34 13.08.2008
... zamieszczających reklamy. Podobnych informacji będą musiały udzielać także banki. Ministerstwo Finansów uzasadnia takie rozwiązanie potrzebą walki z szarą strefą w Internecie. Jednak zdaniem KPP zwiększenie zakresu kontroli będzie miało negatywne konsekwencje dla wszystkich przedsiębiorstw zobligowanych do udzielania informacji. Dochody z reklam ...
Tematy: kontrola skarbowa, ustawa o kontroli skarbowej, reklama w internecie, kontrola reklamy -
Rosną wydatki na reklamę w elektronicznych wydaniach gazet
02:44 26.11.2007
Pomimo obniżenia się całkowitych wydatków na reklamę w gazetach i czasopismach, wydatki w ich wirtualnych wydaniach nadal rosną. Zdaniem Newspaper Association of America wydatki na reklamę w elektronicznych wydaniach gazet w porównaniu do analogicznego okresu w zeszłym roku wzrosły o 21,1 proc. do 773 milionów dolarów w trzecim kwartale bieżącego ...
Tematy: reklama w prasie, wydatki na reklamę, reklama online, reklama w internecie -
Reklama pop-up bez krzyżyka najskuteczniejsza
00:44 29.10.2007
... i agencja interaktywna Insignia wraz z Instytutem Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego przeprowadziły na grupie 94 osób w wieku licealnym badania psychologiczne "Reklama w internecie - ocena reklamy i produktu w kontekście mechanizmu reaktancji". Wyniki w wielu punktach okazały się zaskakujące. W badaniu przeanalizowano zależności pomiędzy ...
Tematy: reklama pop-up, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online -
Reklama internetowa mniej wiarygodna niż tradycyjna
01:34 13.10.2007
Globalne badanie Nielsena wykazało, że reklamy tradycyjne są uważane za najbardziej wiarygodne i pozostawiają daleko w tyle reklamy internetowe. 63 proc. badanych ufa reklamom pojawiającym się w prasie, a 56 proc. - spotom telewizyjnym. Najbardziej wiarygodnym formatem reklamy online okazały się reklamy w wyszukiwarkach. Ufa im 34 proc. ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama w prasie, reklama tradycyjna -
Product placement w Internecie
11:43 09.10.2007
... Internecie można spotkać serwisy, które zarabiają na product placement pisząc o... product placement. Portale takie jak SeenON! czy StarStyle informują o ubraniach, akcesoriach, ...
Tematy: product placement, reklama w internecie, marki, reklama internetowa -
Rynek reklamy: spada udział telewizji
01:31 07.10.2007
... na dodatkowy wzrost wydatków telewizyjnych zwłaszcza w Chinach i krajach sąsiadujących. Po raz kolejny analitycy ZenithOptimedia podnieśli również prognozy dla wydatków reklamowych w Internecie. W tym roku wzrosną one o 29,9 proc. (wg. poprzedniego raportu wzrost miał sięgnąć 28,6 proc.). Na przestrzeni lat 2006-2009 wydatki na ...
Tematy: reklama telewizyjna, reklama, rynek reklamy, rynek reklamowy -
Reklama behawioralna skuteczniejsza niż kontekstowa
11:56 20.09.2007
... Odbiorcy podatni na reklamy behawioralne mają też zazwyczaj wyższe dochody, wydają w Internecie więcej pieniędzy i robią zakupy w sieci częściej niż inni. Targetowanie behawioralne wygrywa ... , jeśli chodzi o uwagę odbiorców. 17 proc. więcej konsumentów, którzy zakupili w Internecie sprzęt komputerowy oraz 18 proc. więcej internautów, którzy ...
Tematy: reklama kontekstowa, reklama internetowa, reklama behawioralna, reklama w internecie -
Płatne reklamy użytkowników MySpace
11:29 04.09.2007
Ruport Murdoch wyznaczył sobie kolejny ambitny cel. Zamierza znacznie zwiększyć dochód z serwisu MySpace i chce to osiągnąć pozwalając użytkownikom na zamieszczanie w nim własnych reklam. MySpace czerpie zysk głównie ze sprzedaży reklam, zarabia też na muzyce sprzedawanej przez iTunes i Snocap. W roku podatkowym, który zakończył się w czerwcu, na ...
Tematy: MySpace, reklama internetowa, reklama w internecie
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- e-commerce
- deweloperzy
- media
- UOKiK
- ochrona konsumentów
- budownictwo
- źródła przychodów podatkowych
- social media
- sklepy internetowe
- media społecznościowe
- reklama
- internet
- badania internautów
- marki
- podatek od najmu
- wydatki na reklamę
- decyzje zakupowe
- reklama internetowa
- reklama online