reklama w internecie - wiadomości i porady tematyczne
-
Reklama behawioralna skuteczniejsza niż kontekstowa
11:56 20.09.2007
... Odbiorcy podatni na reklamy behawioralne mają też zazwyczaj wyższe dochody, wydają w Internecie więcej pieniędzy i robią zakupy w sieci częściej niż inni. Targetowanie behawioralne wygrywa ... , jeśli chodzi o uwagę odbiorców. 17 proc. więcej konsumentów, którzy zakupili w Internecie sprzęt komputerowy oraz 18 proc. więcej internautów, którzy ...
Tematy: reklama kontekstowa, reklama internetowa, reklama behawioralna, reklama w internecie -
Płatne reklamy użytkowników MySpace
11:29 04.09.2007
Ruport Murdoch wyznaczył sobie kolejny ambitny cel. Zamierza znacznie zwiększyć dochód z serwisu MySpace i chce to osiągnąć pozwalając użytkownikom na zamieszczanie w nim własnych reklam. MySpace czerpie zysk głównie ze sprzedaży reklam, zarabia też na muzyce sprzedawanej przez iTunes i Snocap. W roku podatkowym, który zakończył się w czerwcu, na ...
Tematy: MySpace, reklama internetowa, reklama w internecie -
Marketing tradycyjny kontra reklama internetowa
01:14 03.09.2007
... , stawia na tradycję. Preferencje respondentów dotyczące źródeł informacji przekładają się na to, w jaki sposób postrzegają reklamę. Ponad 3/4 uważa, że reklama internetowa jest znacznie bardziej nachalna niż reklamy drukowane. Niecałe 2/3 badanych przyznaje, że bardziej skupia się na reklamach w prasie niż ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama w prasie, formy reklamy -
Jak będzie wyglądać reklama w YouTube?
01:26 27.08.2007
... marka BMW i film Lakier do włosów. Wybór padł na przezroczyste bannery, bo reklama w formie pre-roll nie sprawdziła się. Przedstawiciele YouTube zapewniają, że ta forma ... którą wybrali zaspokoi potrzeby reklamodawców, a jednocześnie nie powinna przeszkadzać użytkownikom. Reklama pojawia się w oknie wideo odtwarzanego przez użytkownika dopiero po 15 ...
Tematy: YouTube, reklama w internecie, reklama internetowa -
110 mln zł na reklamę w wyszukiwarkach
00:06 09.08.2007
... właściwego grona odbiorców. Istotną częścią rynku SEM staje się również reklama na stronach niezależnych witryn i serwisów zrzeszonych w sieciach kontekstowych prowadzonych przez ... gdzie marketing w wyszukiwarkach stanowi jeden z głównych motorów rozwoju reklamy w internecie. Coraz większa popularność tej formy promocji w połączeniu z modelem ...
Tematy: reklama w wyszukiwarkach, reklama internetowa, rynek reklamy internetowej, reklama w internecie -
Program Print Ads od Google
01:22 23.07.2007
Google wprowadził rozszerzenie AdWords o nazwie Print Ads. Pozwoli ono ogłoszeniodawcom na umieszczanie anonsów w 225 gazetach, skupiających połowę czytelników prasy w Stanach Zjednoczonych. Program pozwoli klientom Google AdWords na umieszczanie ogłoszeń w prasie drukowanej w ten sam sposób, jak odbywa się to w przypadku stron internetowych. ...
Tematy: Google, Google AdWords, Google Print Ads, reklama w prasie -
Europejczycy ignorują reklamy internetowe
00:28 16.05.2007
Europejczycy zdążyli się już przyzwyczaić do reklam internetowych. Zaledwie 2 na 1 000 oglądanych przez internautów bannerów jest klikanych przez użytkowników z Europy - wynika z raportu opracowanego przez ADTECH. Obecny współczynnik CTR bannerów (0,18 proc.) jest najniższy od czasu kiedy firma rozpoczęła swoje badania w 2004 r. Wtedy ich CTR ...
Tematy: reklamy internetowe, reklama online, reklama w internecie, rynek reklamy internetowej -
Reklama: prasa + internet = sukces
00:57 27.03.2007
... o reklamowanym produkcie czy marce. Z najnowszych badań BIGResearch wynika, że 47,2 proc. użytkowników do takich poszukiwań motywuje reklama danego produktu w magazynie, 42,3 proc. - reklama w gazetach codziennych, 42,8 proc. - telewizyjne spoty reklamowe, a 43,7 proc. - artykuły informujące o danym produkcie. Internauci najczęściej wyszukują ...
Tematy: reklama internetowa, reklama online, reklama w internecie, reklama -
Skuteczna reklama wirusowa
00:04 04.03.2007
... zakazać emisji reklamy telewizyjnej czy kinowej. Ale przesłanie reklamowe w takiej formie nie może zostać usunięte z sieci. Kiedy viral zostaje umieszczony w internecie, wymyka się spod kontroli reklamującej się marki i przechodzi w ręce internautów. Jego twórcy nie mają już potem żadnego wpływu na to ...
Tematy: reklama internetowa, reklama online, reklama w internecie, marketing wirusowy -
Reklama kontekstowa ARBOmedia i Interia
00:28 02.10.2006
... zasięgu. Pozwala na wyświetlanie kampanii zarówno w portalu, jak i na stronach internetowych sieci reklamowej ARBOmedia, dzięki czemu emitowana za naszym pośrednictwem reklama dociera do ok. 90 procent polskich użytkowników Internetu„ - podkreśla Łukasz Pawlik, dyrektor działu e-commerce Interia.pl. Obsługując kilkaset witryn o różnorodnej ...
Tematy: ARBOmedia, reklama kontekstowa, reklama w internecie, reklama internetowa
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- e-commerce
- deweloperzy
- media
- UOKiK
- ochrona konsumentów
- budownictwo
- źródła przychodów podatkowych
- social media
- sklepy internetowe
- media społecznościowe
- reklama
- internet
- badania internautów
- marki
- podatek od najmu
- wydatki na reklamę
- reklama internetowa
- decyzje zakupowe
- reklama online