eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyreklama w internecie

reklama w internecie - wiadomości i porady tematyczne

  • 110 mln zł na reklamę w wyszukiwarkach

    110 mln zł na reklamę w wyszukiwarkach

    00:06 09.08.2007

    ... właściwego grona odbiorców. Istotną częścią rynku SEM staje się również reklama na stronach niezależnych witryn i serwisów zrzeszonych w sieciach kontekstowych prowadzonych przez ... gdzie marketing w wyszukiwarkach stanowi jeden z głównych motorów rozwoju reklamy w internecie. Coraz większa popularność tej formy promocji w połączeniu z modelem ...

    Tematy: reklama w wyszukiwarkach, reklama internetowa, rynek reklamy internetowej, reklama w internecie
  • Program Print Ads od Google

    Program Print Ads od Google

    01:22 23.07.2007

    Google wprowadził rozszerzenie AdWords o nazwie Print Ads. Pozwoli ono ogłoszeniodawcom na umieszczanie anonsów w 225 gazetach, skupiających połowę czytelników prasy w Stanach Zjednoczonych. Program pozwoli klientom Google AdWords na umieszczanie ogłoszeń w prasie drukowanej w ten sam sposób, jak odbywa się to w przypadku stron internetowych. ...

    Tematy: Google, Google AdWords, Google Print Ads, reklama w prasie
  • Europejczycy ignorują reklamy internetowe

    Europejczycy ignorują reklamy internetowe

    00:28 16.05.2007

    Europejczycy zdążyli się już przyzwyczaić do reklam internetowych. Zaledwie 2 na 1 000 oglądanych przez internautów bannerów jest klikanych przez użytkowników z Europy - wynika z raportu opracowanego przez ADTECH. Obecny współczynnik CTR bannerów (0,18 proc.) jest najniższy od czasu kiedy firma rozpoczęła swoje badania w 2004 r. Wtedy ich CTR ...

    Tematy: reklamy internetowe, reklama online, reklama w internecie, rynek reklamy internetowej
  • Reklama: prasa + internet = sukces

    Reklama: prasa + internet = sukces

    00:57 27.03.2007

    ... o reklamowanym produkcie czy marce. Z najnowszych badań BIGResearch wynika, że 47,2 proc. użytkowników do takich poszukiwań motywuje reklama danego produktu w magazynie, 42,3 proc. - reklama w gazetach codziennych, 42,8 proc. - telewizyjne spoty reklamowe, a 43,7 proc. - artykuły informujące o danym produkcie. Internauci najczęściej wyszukują ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama online, reklama w internecie, reklama
  • Skuteczna reklama wirusowa

    Skuteczna reklama wirusowa

    00:04 04.03.2007

    ... zakazać emisji reklamy telewizyjnej czy kinowej. Ale przesłanie reklamowe w takiej formie nie może zostać usunięte z sieci. Kiedy viral zostaje umieszczony w internecie, wymyka się spod kontroli reklamującej się marki i przechodzi w ręce internautów. Jego twórcy nie mają już potem żadnego wpływu na to ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama online, reklama w internecie, marketing wirusowy
  • Reklama kontekstowa ARBOmedia i Interia

    Reklama kontekstowa ARBOmedia i Interia

    00:28 02.10.2006

    ... zasięgu. Pozwala na wyświetlanie kampanii zarówno w portalu, jak i na stronach internetowych sieci reklamowej ARBOmedia, dzięki czemu emitowana za naszym pośrednictwem reklama dociera do ok. 90 procent polskich użytkowników Internetu„ - podkreśla Łukasz Pawlik, dyrektor działu e-commerce Interia.pl. Obsługując kilkaset witryn o różnorodnej ...

    Tematy: ARBOmedia, reklama kontekstowa, reklama w internecie, reklama internetowa
  • Google koncentruje się na internecie

    Google koncentruje się na internecie

    00:04 29.09.2006

    Google niechętnie podchodzi do inwestowania w nowe przedsięwzięcia. Woli skupić się nad utrzymaniem swojej pozycji lidera wśród internetowych wyszukiwarek. Jak twierdzi Tim Armstrong, jeden z przedstawicieli firmy, Google widzi się raczej w roli internetowego operatora, nie zaś twórcy oryginalnych tekstów, filmów lub grafiki. Za cel firma stawia ...

    Tematy: AOL, Google, wyszukiwarki internetowe, reklama internetowa
  • Reklama w internecie - irytująca i skuteczna

    Reklama w internecie - irytująca i skuteczna

    00:04 24.08.2006

    ... rok rozwoju internetowego rynku reklamowego i większych niż ubiegłoroczne wydatków firm na reklamę w internecie. Tę tendencję potwierdzają wyniki najnowszego badania Gemius SA zrealizowanego w siedmiu krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Reklama w internecie jest skuteczna! Tak twierdzi 34 proc. internautów w Polsce, ponad 40 proc. w Czechach ...

    Tematy: reklamy w internecie, reklama w internecie, rynek reklamy internetowej, reklama internetowa
  • Yahoo! wprowadza zmiany na stronie

    Yahoo! wprowadza zmiany na stronie

    00:04 08.07.2006

    Yahoo! zreorganizował wygląd swoich stron w Europie. Jest to największa tego typu akcja w historii firmy. Zmianie uległ m.in. sposób poruszania się po niej; użytkownicy mają teraz m.in. bezpośredni dostęp do swoich kont pocztowych Yahoo! Mail ze strony głównej portalu. Wprowadzono również nowe usługi, m.in. Yahoo! Answers z newsami, pogodą i ...

    Tematy: yahoo, Yahoo!, e-mail, Yahoo! Mail
  • Planowanie reklam w Google AdWords

    Planowanie reklam w Google AdWords

    00:05 21.06.2006

    Firma Google wprowadza funkcję planowania reklam (emisję w wybranych porach) w programie Google AdWords. Pozwala ona reklamodawcom automatycznie dopasowywać stawki, a także wstrzymywać oraz wznawiać kampanie w określonych dniach lub godzinach. Skorzystać z niej mogą wszyscy reklamodawcy Google AdWords - mali i wielcy, lokalni i ogólnokrajowi, nowi ...

    Tematy: Google AdWords, reklama w internecie, reklama internetowa


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: