reklama w internecie - wiadomości i porady tematyczne
-
110 mln zł na reklamę w wyszukiwarkach
00:06 09.08.2007
... właściwego grona odbiorców. Istotną częścią rynku SEM staje się również reklama na stronach niezależnych witryn i serwisów zrzeszonych w sieciach kontekstowych prowadzonych przez ... gdzie marketing w wyszukiwarkach stanowi jeden z głównych motorów rozwoju reklamy w internecie. Coraz większa popularność tej formy promocji w połączeniu z modelem ...
Tematy: reklama w wyszukiwarkach, reklama internetowa, rynek reklamy internetowej, reklama w internecie -
Program Print Ads od Google
01:22 23.07.2007
Google wprowadził rozszerzenie AdWords o nazwie Print Ads. Pozwoli ono ogłoszeniodawcom na umieszczanie anonsów w 225 gazetach, skupiających połowę czytelników prasy w Stanach Zjednoczonych. Program pozwoli klientom Google AdWords na umieszczanie ogłoszeń w prasie drukowanej w ten sam sposób, jak odbywa się to w przypadku stron internetowych. ...
Tematy: Google, Google AdWords, Google Print Ads, reklama w prasie -
Europejczycy ignorują reklamy internetowe
00:28 16.05.2007
Europejczycy zdążyli się już przyzwyczaić do reklam internetowych. Zaledwie 2 na 1 000 oglądanych przez internautów bannerów jest klikanych przez użytkowników z Europy - wynika z raportu opracowanego przez ADTECH. Obecny współczynnik CTR bannerów (0,18 proc.) jest najniższy od czasu kiedy firma rozpoczęła swoje badania w 2004 r. Wtedy ich CTR ...
Tematy: reklamy internetowe, reklama online, reklama w internecie, rynek reklamy internetowej -
Reklama: prasa + internet = sukces
00:57 27.03.2007
... o reklamowanym produkcie czy marce. Z najnowszych badań BIGResearch wynika, że 47,2 proc. użytkowników do takich poszukiwań motywuje reklama danego produktu w magazynie, 42,3 proc. - reklama w gazetach codziennych, 42,8 proc. - telewizyjne spoty reklamowe, a 43,7 proc. - artykuły informujące o danym produkcie. Internauci najczęściej wyszukują ...
Tematy: reklama internetowa, reklama online, reklama w internecie, reklama -
Skuteczna reklama wirusowa
00:04 04.03.2007
... zakazać emisji reklamy telewizyjnej czy kinowej. Ale przesłanie reklamowe w takiej formie nie może zostać usunięte z sieci. Kiedy viral zostaje umieszczony w internecie, wymyka się spod kontroli reklamującej się marki i przechodzi w ręce internautów. Jego twórcy nie mają już potem żadnego wpływu na to ...
Tematy: reklama internetowa, reklama online, reklama w internecie, marketing wirusowy -
Reklama kontekstowa ARBOmedia i Interia
00:28 02.10.2006
... zasięgu. Pozwala na wyświetlanie kampanii zarówno w portalu, jak i na stronach internetowych sieci reklamowej ARBOmedia, dzięki czemu emitowana za naszym pośrednictwem reklama dociera do ok. 90 procent polskich użytkowników Internetu„ - podkreśla Łukasz Pawlik, dyrektor działu e-commerce Interia.pl. Obsługując kilkaset witryn o różnorodnej ...
Tematy: ARBOmedia, reklama kontekstowa, reklama w internecie, reklama internetowa -
Google koncentruje się na internecie
00:04 29.09.2006
Google niechętnie podchodzi do inwestowania w nowe przedsięwzięcia. Woli skupić się nad utrzymaniem swojej pozycji lidera wśród internetowych wyszukiwarek. Jak twierdzi Tim Armstrong, jeden z przedstawicieli firmy, Google widzi się raczej w roli internetowego operatora, nie zaś twórcy oryginalnych tekstów, filmów lub grafiki. Za cel firma stawia ...
Tematy: AOL, Google, wyszukiwarki internetowe, reklama internetowa -
Reklama w internecie - irytująca i skuteczna
00:04 24.08.2006
... rok rozwoju internetowego rynku reklamowego i większych niż ubiegłoroczne wydatków firm na reklamę w internecie. Tę tendencję potwierdzają wyniki najnowszego badania Gemius SA zrealizowanego w siedmiu krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Reklama w internecie jest skuteczna! Tak twierdzi 34 proc. internautów w Polsce, ponad 40 proc. w Czechach ...
Tematy: reklamy w internecie, reklama w internecie, rynek reklamy internetowej, reklama internetowa -
Yahoo! wprowadza zmiany na stronie
00:04 08.07.2006
Yahoo! zreorganizował wygląd swoich stron w Europie. Jest to największa tego typu akcja w historii firmy. Zmianie uległ m.in. sposób poruszania się po niej; użytkownicy mają teraz m.in. bezpośredni dostęp do swoich kont pocztowych Yahoo! Mail ze strony głównej portalu. Wprowadzono również nowe usługi, m.in. Yahoo! Answers z newsami, pogodą i ...
Tematy: yahoo, Yahoo!, e-mail, Yahoo! Mail -
Planowanie reklam w Google AdWords
00:05 21.06.2006
Firma Google wprowadza funkcję planowania reklam (emisję w wybranych porach) w programie Google AdWords. Pozwala ona reklamodawcom automatycznie dopasowywać stawki, a także wstrzymywać oraz wznawiać kampanie w określonych dniach lub godzinach. Skorzystać z niej mogą wszyscy reklamodawcy Google AdWords - mali i wielcy, lokalni i ogólnokrajowi, nowi ...
Tematy: Google AdWords, reklama w internecie, reklama internetowa
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- e-commerce
- deweloperzy
- media
- UOKiK
- ochrona konsumentów
- budownictwo
- źródła przychodów podatkowych
- sklepy internetowe
- social media
- media społecznościowe
- reklama
- internet
- badania internautów
- marki
- podatek od najmu
- decyzje zakupowe
- wydatki na reklamę
- reklama internetowa
- reklama online