reklama w internecie - wiadomości i porady tematyczne
-
Tradycyjne media zainteresowane Internetem
09:00 03.06.2006
Wysokiego szczebla kadra kierownicza z branży medialnej i reklamowej spotka się podczas sesji "burzy mózgów", która będzie poświęcona spieniężaniu rosnącej gwałtownie popularności stron internetowych typu "social networking". McKinsey, firma konsultacyjna z zakresu zarządzania, zaprosiła wyższą rangą kadrę kierowniczą zarówno ze starych, jak i ...
Tematy: media, internet, Yahoo, branża medialna -
Walka na rynku reklamy kierowanej
00:03 05.05.2006
Microsoft przedstawił projekt nowej, szeroko zakrojonej ofensywy przeciwko Google, kiedy wyłożył plany umieszczenia reklamy kierowanej (targeted advertising) generowanej przez jego nowy system AdCenter w szeregu cyfrowych usług poza wyszukiwaniem interenetowym. Obecność oprogramowania firmowego we wszystkich rodzajach urządzeń, od konsoli gier ...
Tematy: Microsoft, Google, reklama w internecie, reklama kierowana -
Mniej oszukańczych kliknięć
00:04 27.04.2006
Według najnowszego raportu średni współczynnik oszukańczych kliknięć (click fraud) w branży wyszukiwania reklam wynosi około 14 proc., znacznie mniej niż spodziewane 20-35 proc. Fałszywe kliknięcia, które sztucznie zawyżają koszt reklamy w sieci, wystąpiły na poziomie niższym od oczekiwanego przez reklamodawców, stwierdziła firma monitorująca. ...
Tematy: wyszukiwanie, wyszukiwanie reklam, fałszywe kliknięcia, reklama w internecie -
Pięć błędów marketingu internetowego
00:04 26.04.2006
... produkty i/lub Twoje usługi. Niestety życie rzadko jest tak proste i marketing w Internecie nie jest wyjątkiem. Niemal każdy błąd jako możesz popełnić w sieci wywodzi się z ... że znalezienie się w pierwszej dziesiątce efektów wyszukiwania jest tak samo wpływowe jak reklama za 5 dolarów. Znam wielu ludzi, którzy mają skłonność do klikania w wynik ...
Tematy: marketing, marketing internetowy, marketing sieciowy, reklama w internecie -
Kto klika w linki sponsorowane
12:09 15.03.2006
... poza pierwszą stronę wyników wyszukiwania, linki sponsorowane wydają się być atrakcyjnym narzędziem promocji witryny w sieci. O powszechności tej formy reklamy w polskim internecie świadczy niewątpliwie fakt, że większość internautów nie tylko odróżnia linki sponsorowane od pozostałych wyników wyszukiwania (62,3 proc.), ale i z nich korzysta ...
Tematy: link sponsorowany, linki sponsorowane, reklama internetowa, badania internautów -
Marketing internetowy w spółkach giełdowych 2004-2005
11:50 03.03.2006
... narzędzi ePR oceniono jako więcej niż dostateczną (średnia ocena 3,56). • Stosowanie co najmniej jednego narzędzia służącego pozyskiwaniu informacji marketingowej w Internecie zadeklarowali wszyscy przedstawiciele polskich spółek giełdowych biorący udział w badaniu, co pozwala wnioskować, że jest to w badanej grupie przedsiębiorstw działanie ...
Tematy: Spółki giełdowe, marketing internetowy, relacje z klientem, strona firmowa -
Reklama w podcastach
00:42 20.11.2005
Mimo, że podcasting pojawił się kilkanaście miesięcy temu, już zaczyna jawić się jako silne medium, przyciągające reklamodawców. Jeszcze rok temu niewiele osób, zajmujących się reklamą wiedziało o istnieniu podcastów, a z całą pewnością nie oceniało ich jako poważnych narzędzi promocji. Natomiast w tym roku stało się tak, iż wszyscy zapragnęli ...
Tematy: podcast, reklama w internecie, reklama, podcasty -
PR w nowych mediach
14:49 06.11.2004
... poszukiwań. W bardzo wielu przypadkach przekaz ten ma wielopoziomowy charakter. Linki w internecie są zachętą do dalszych samodzielnych poszukiwań. Natomiast komunikat prasowy na ... by konsument na dany temat wiedział tylko tyle, ile zakomunikuje reklama. PR buduje wiarygodność, reklama nie Komunikaty po zamieszczeniu przez media zyskują bardzo dużą ...
Tematy: rekomendacja, public relations, polecanie, reklama w internecie -
ARBOzasięg kontra portale
13:55 07.04.2004
Sieć reklamy internetowej ARBOmedia wprowadza na rynek nowy produkt reklamowy - ARBOzasięg. Opiera się on na kampaniach realizowanych w modelu Run On Network w sieci ARBOmedia, z gwarantowanym dotarciem do określonej liczby unikalnych użytkowników, w określonym czasie. Propozycja ARBOmedia różni się od konkurencyjnych pakietów zasięgowych obecnych ...
Tematy: arbozasięg, arbomedia, reklama internetowa, reklama w internecie -
Linki sponsorowane w NetSprint
00:57 24.02.2004
... na 35% rocznie i uważają, że w 2007 przychody wyszukiwarek internetowych osiągnąć mają 7mld USD . Wraz z dalszym wzrostem wydatków na reklamę w polskim internecie oraz malejącą skutecznością graficznych form reklamy, również w Polsce reklama w wyszukiwarkach powinna się cieszyć coraz większą popularnością.
Tematy: linki sponsorowane, netsprint.pl, netsprint, wyszukiwarki
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- e-commerce
- deweloperzy
- media
- UOKiK
- ochrona konsumentów
- budownictwo
- źródła przychodów podatkowych
- sklepy internetowe
- social media
- media społecznościowe
- reklama
- internet
- badania internautów
- marki
- podatek od najmu
- decyzje zakupowe
- wydatki na reklamę
- reklama internetowa
- reklama online