eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyreklama w sieci

reklama w sieci - wiadomości i porady tematyczne

  • Portal społecznościowy a reklama spersonalizowana

    Portal społecznościowy a reklama spersonalizowana

    11:09 29.04.2010

    ... celów reklamowych. W kontekście reklamy spersonalizowanej prowadzonej w zgodzie z postanowieniami regulaminu danego serwisu trudno jest mówić o naruszeniu dóbr osobistych jego użytkowników. Reklama spersonalizowana, tak w formie adresowanej wyłącznie do danego użytkownika portalu, jak i do szerszego kręgu jego znajomych, wydaje się więc atrakcyjnym ...

    Tematy: spersonalizowana reklama, reklama w internecie, reklama w sieci, reklama wizerunkowa
  • Reklama internetowa w Polsce XII 2009

    Reklama internetowa w Polsce XII 2009

    13:40 19.03.2010

    ... bardziej skuteczna niż formy displayowe, jeśli chodzi o średni CTR, jest reklama mailingowa – w link w niej zamieszczony w grudniu 2009 roku kliknął co dziesiąty internauta (10,2 proc.), który otworzył wiadomość. Telekomunikacja i finanse dominują w sieci Największy udział w rynku mają reklamy produktów i usług telekomunikacyjnych – stanowią one ...

    Tematy: reklama internetowa, skuteczna reklama internetowa, reklama, gemiusAdMonitor
  • Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2009

    Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2009

    01:10 09.11.2009

    ... . Po uwzględnieniu dodatkowych uczestników badania, wzrost wydatków na reklamę w sieci sytuuje się na poziomie 14%, porównując pierwsze półrocze 2008 i ... % tegorocznych przychodów reklamowych online (w I połowie 2008 roku było to 21%). Reklama graficzna (display) pozostaje wciąż najpopularniejszą formą reklamy internetowej – generującą prawie 50 ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Reklama tradycyjna a marketing internetowy

    Reklama tradycyjna a marketing internetowy

    01:10 17.09.2009

    ... grunt sieci.Mylą się. Postępują według wczorajszych zasad. Stare zasady marketingu Marketing znaczył tyle samo co reklama (i kreowanie marki). Reklama apelowała do masowego odbiorcy. Reklama polegała na przeszkadzaniu ludziom tak, aby skierowali swoją uwagę na jej przekaz. Reklama była jednokierunkowa: od firmy do konsumenta. Reklama polegała ...

    Tematy: marketing, marketing internetowy, marketing i reklama, reklama
  • Google: nowy model rzeczywistości?

    Google: nowy model rzeczywistości?

    01:10 11.09.2009

    ... fortuny za udostępnienie wam kontaktu z ich czytelnikami. Miejsce na półkach w sklepach spożywczych również było ograniczone, i producenci płacili za przywilej sprzedaży. Sieci telewizyjne miały ograniczoną liczbę minut w ciągu dnia, kiedy oglądalność była największa, do tego stopnia, że reklamodawcy prześcigali się, by wykupić ...

    Tematy: reklama w wyszukiwarkach, reklama w sieci, reklama telewizyjna, reklama internetowa
  • Internauci krytyczni wobec reklamy w sieci

    Internauci krytyczni wobec reklamy w sieci

    09:57 24.08.2009

    ... sieci wyposażają przeglądarki w oprogramowanie filtrujące”, powiedział Wojciech Ciemniewski, Młodszy Badacz w Gemius SA. Źródła sympatii i niechęci Reklama internetowa może podobać się użytkownikom sieci ... internetowej stara się ją ignorować. Reklama w sieci na tle innych mediów Porównując stosunek użytkowników sieci w różnych mediach, w których ...

    Tematy: reklama w internecie, reklama online, reklama w sieci, stosunek do reklamy
  • Rynek reklamy: kto straci w kryzysie?

    Rynek reklamy: kto straci w kryzysie?

    12:21 03.08.2009

    ... reklamom buduje swoją markę. Bardzo ważne jest zatem, aby reklama jak najpełniej oddawała rzeczywistość – mówi Małgorzata Kędzierska, Analityk Rynku Nieruchomości ... – wartościowa dla reklamodawców grupa społeczna. Te czynniki składają się na sukces globalnej sieci, jako skutecznego medium reklamowego – mówi Grzegorz Miłkowski. Portal Inwestycje.pl ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, budżet reklamowy, reklama w sieci
  • Rynek reklamy online w Polsce w 2008 r.

    Rynek reklamy online w Polsce w 2008 r.

    00:12 28.03.2009

    ... w Polsce jeszcze kilka lat temu.” Z badania wynika, że nadal najpopularniejszą formą reklamy internetowej – generującą 40% przychodów z działań reklamowych online – jest reklama graficzna (display). Z kolei w ramach tej kategorii dominują formy wbudowane w treść strony, których udział wyniósł w ub. roku 70% wobec 64% w roku ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Rynek reklamy online 2009: będą cięcia

    Rynek reklamy online 2009: będą cięcia

    13:50 13.01.2009

    ... kryzys negatywnie wpłynie na budżety telewizyjne i internetowe. Jak podaje zanox, reklama online do tej pory rozwijała się najszybciej, zarówno na świecie, jak i w ... Praktycy.com, Piotr Krawiec - "że reklama internetowa jest mimo wszystko najtańsza, a ponad to najłatwiej i najszybciej można mierzyć jej efekty. Co ważne, reklama online jak żadna inna ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Serwisy społecznościowe: kryzys reklamy

    Serwisy społecznościowe: kryzys reklamy

    13:39 15.12.2008

    Mimo, że zainteresowanie użytkowników Internetu stronami zrzeszającymi społeczności internetowe kwitnie - reklama na tego rodzaju portalach nie dotrzymuje mu kroku. Ożywienia nie przyniosło też wypuszczenie na rynek w 2008 r. nowych formatów reklamowych. Firma ...

    Tematy: społeczność internetowa, serwisy społecznościowe, serwis społecznościowy, social networking

poprzednia  

1 ... 6 7 8

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: