eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyreklama wideo

reklama wideo - wiadomości i porady tematyczne

  • Rynek reklamy wideo napędzony sportem

    Rynek reklamy wideo napędzony sportem

    09:22 18.11.2024

    ... podejście do monitoringu rynku video wraz z pierwszą edycją Raportu o Rynku reklamy w 2024 r. Wprowadzone w pierwszym kwartale pojęcie 'wideo', obejmuje zarówno telewizję, jak i wideo online. Dotychczasowe sklasyfikowanie wideo online do kategorii Internet stało się nieaktualne w dobie smart TV i CTV, gdzie granice pomiędzy tradycyjną telewizją ...

    Tematy: marketing i reklama, telewizja, media, reklama
  • Rynek reklamy wideo wzrósł o 11,2%

    Rynek reklamy wideo wzrósł o 11,2%

    10:42 12.08.2024

    ... podejście do monitoringu rynku video wraz z pierwszą edycją Raportu o Rynku reklamy w 2024 r. Wprowadzone w pierwszym kwartale pojęcie 'wideo', obejmuje zarówno telewizję, jak i wideo online. Dotychczasowe sklasyfikowanie wideo online do kategorii Internet stało się nieaktualne w dobie smart TV i CTV, gdzie granice pomiędzy tradycyjną telewizją ...

    Tematy: marketing i reklama, telewizja, media, reklama
  • Rynek reklamy wideo wzrósł w I kwartale 2024 r. o 13,3%

    Rynek reklamy wideo wzrósł w I kwartale 2024 r. o 13,3%

    12:33 21.05.2024

    Rynek reklamy wideo wzrósł w pierwszym kwartale 2024 r. o 13,3%, a jego wartość wynosiła 1 mld 552,1 mln - wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy Publicis Groupe. Nowa kategoria - reklama wideo - obejmuje telewizję i wideo online. Publicis Groupe wprowadza nową kategorię „wideo”, która obejmuje zarówno telewizję, jak i wideo online, ponieważ ...

    Tematy: marketing i reklama, telewizja, media, reklama
  • Reklama online prawie 30% w górę w II kw. 2021

    Reklama online prawie 30% w górę w II kw. 2021

    00:35 10.11.2021

    ... tortu reklamowego online nie uległ zmianie. Nadal dominuje reklama graficzna (obejmująca statyczny display oraz wideo), osiągając 45% udziałów. Poczynając od pierwszego ... Aegis, Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GK Digitree Group, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, GDN i mobile (częściowo szacowane), GroupM, Grupa Allegro, ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Rynek reklamy: poprawa prognoz, ale nie dla Polski

    Rynek reklamy: poprawa prognoz, ale nie dla Polski

    12:14 08.12.2020

    ... reklama cyfrowa będzie stanowić 58% światowych wydatków na reklamę. Reklama na urządzeniach typu Smart TV rekompensuje wzrost subskrybcji kanałów VOD Już od kilku lat obserwujemy stałą tendencję zmian oglądalności TV, ale w 2020 roku nastąpiła prawdziwa rewolucja. Internetowe platformy wideo ... sklepie niż tradycyjna reklama zewnętrzna, a marki ...

    Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama
  • Reklama display mniej skuteczna. Jej widoczność znowu spada

    Reklama display mniej skuteczna. Jej widoczność znowu spada

    10:54 14.10.2020

    ... reklama wideo. Po wzroście w pierwszej połowie roku, w III kwartale wskaźniki widoczności reklam wideo spadły w ... wideo w Polsce jest znacznie wyższa w porównaniu z reklamami display’owymi, ale warto pamiętać, że „diabeł tkwi w szczegółach”. Różnice w jakości i efektywności reklamy mogą być bardzo duże w zależności od tego gdzie dana reklama wideo ...

    Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy
  • Reklama display znacznie powiększyła widoczność. To efekt pandemii

    Reklama display znacznie powiększyła widoczność. To efekt pandemii

    11:07 14.07.2020

    ... Reklama jest uważana za widoczną jeśli co najmniej 50 proc. jej powierzchni jest widoczna na ekranie przez co najmniej sekundę. Dla reklam wideo ...

    Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy
  • Reklama internetowa z niższą widocznością. I to pomimo większego ruchu w sieci

    Reklama internetowa z niższą widocznością. I to pomimo większego ruchu w sieci

    11:29 24.04.2020

    ... internetowej reklamy wideo, której widoczność wzrosła z 74% do 78%. Meetrics w swoich badaniach opiera się na definicji Viewability rekomendowanej przez IAB i Media Rating Council. Reklama jest uważana za widoczną jeśli co najmniej 50 proc. jej powierzchni jest widoczna na ekranie przez co najmniej sekundę. Dla reklam wideo, ...

    Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy
  • Reklama internetowa: wideo dostrzegane częściej niż display

    Reklama internetowa: wideo dostrzegane częściej niż display

    12:23 07.02.2020

    ... Jednocześnie odnotowano, że średni czas kontaktu z reklamą display (tzw. Viewable Viewtime) nieco się podniósł. Bardzo dobry wynik zanotowała natomiast reklama internetowa wideo, której widoczność wzrosła 69 do 74%. Jako najbardziej popularne przyczyny braku widoczności reklamy internetowej raport wskazuje: nieoptymalną pozycję wyświetlania reklamy ...

    Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy
  • Reklama online w Polsce: viewability w III kw. 2019

    Reklama online w Polsce: viewability w III kw. 2019

    11:10 29.10.2019

    ... poziomie 68 procent. Trzeci kwartał w Polsce wygląda znacznie lepiej w kategorii wideo, gdzie widoczność wzrosła o 9 punktów procentowych, z 60 procent w drugim kwartale 2019 r. do 69 ... Rating Council. Reklama jest uważana za widoczną jeśli co najmniej 50 procent jej powierzchni jest widoczna na ekranie przez co najmniej 1 sekundę (dla reklam wideo ...

    Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy

 

1 2 3

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: