eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyreklama wideo

reklama wideo - wiadomości i porady tematyczne

  • Reklama online w Polsce: viewability nieco niższe, ale nie jest źle

    Reklama online w Polsce: viewability nieco niższe, ale nie jest źle

    12:20 23.08.2019

    ... oraz dokonuje analizy Viewtime (czasu widocznosci reklam) w podziale na reklamę desktop display, mobile display i wideo. Nowością najnowszej edycji opracowania są również rankingi przyczyn decydujących o tym, że reklama online pozostaje niewidoczna dla odbiorców. Jak wynika z raportu “Meetrics Benchmark Report Q2/2019” wskaźnik Viewability reklam ...

    Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy
  • Reklama online z coraz lepszym wskaźnikiem viewability

    Reklama online z coraz lepszym wskaźnikiem viewability

    10:08 28.01.2019

    ... , wobec 18,7 sekundy w III kwartale 2018 r. Nieznacznie spadło w Polsce natomiast Viewability reklam wideo – do 49 proc. w IV kwartale (wobec 50 proc. w III kwartale); jednocześnie jednak średni czas kontaktu z reklamą wideo wzrósł bardzo wyraźnie, do 18,1 sekund (wobec 15,4 sekund w III kwartale). Najlepsze ...

    Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy
  • Widoczność reklamy online nieznacznie w górę

    Widoczność reklamy online nieznacznie w górę

    11:46 09.11.2018

    ... wideo wzrósł z 14 do 15,4 sekund, a średnia europejska wzrosła w tym czasie z 14,6 do 16,9 sekundy. Informacje o badaniu Meetrics w swoich badaniach opiera się na definicji Viewability rekomendowanej przez IAB i Media Rating Council. Reklama ...

    Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy
  • Reklama wideo. Jakie trendy w Europie Wschodniej?

    Reklama wideo. Jakie trendy w Europie Wschodniej?

    12:34 19.10.2018

    ... wideo ma mobile. Branża nieruchomości przeznacza na niego 23%, natomiast w handlu detalicznym wynosi on 27%. Z kolei w segmencie reklamy Smart TV liderem jest branża motoryzacyjna z wynikiem 14%. Tak jak w Polsce, również w Europie Wschodniej, reklama wideo ...

    Tematy: reklama wideo, reklama internetowa, marketing internetowy
  • Ad viewability, czyli o niskiej widoczności reklam online

    Ad viewability, czyli o niskiej widoczności reklam online

    12:00 08.08.2018

    ... a jego odbiór nie wymagał wysiłku (np. czytania). Trendowi temu podlega również reklama online. Odbiorcy chcą obrazków i to najlepiej ruchomych. Reklamodawcy starają się ... , daleka jest od komfortowej, przede wszystkim z punktu widzenia reklamodawców. Widoczność reklam wideo w Polsce jest również poniżej średniej międzynarodowej, choć różnica ta nie ...

    Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy
  • Jak wzmocnić siłę reklamy mobilnej?

    Jak wzmocnić siłę reklamy mobilnej?

    09:24 18.04.2018

    ... nieczytelne i trudniejsze w odbiorze. Reklama wideo Z roku na rok wzrasta liczba osób oglądających treści wideo na smartfonach i tabletach. W 2017 roku przeszło 50% wszystkich wyświetleń wideo, stanowiły te na urządzeniach mobilnych. Dlatego też, ważne jest aby marki tworzyły spersonalizowane reklamy wideo, zoptymalizowane do wyświetlaczy urządzeń ...

    Tematy: reklama mobilna, mobile, skuteczność reklamy, reklama wideo
  • Przewodnik wydawcy po reklamie wideo

    Przewodnik wydawcy po reklamie wideo

    10:35 05.02.2018

    ... uwagi widzów na obrazie, cyfrowa reklama wideo daje wydawcom szansę na zwiększenie przychodów z powierzchni reklamowej. Tylko odpowiednia metoda, dokładny pomiar oraz optymalizacja pozwolą stworzyć skuteczną strategię monetyzacji wideo. Jak tego dokonać? Odpowiedź w poniższym artykule. Reklama wideo jest często marginalizowana ze względu na ...

    Tematy: reklama wideo, skuteczność reklamy, skuteczna reklama
  • Co 2 reklama online jest niewidzialna

    Co 2 reklama online jest niewidzialna

    12:03 17.11.2017

    ... polem widzenia internauty. Analizując viewability reklam w serwisach społecznościowych, widać ogromną rozbieżność pomiędzy wideo a display. Średni czas oglądania dla reklam wideo to około 5 sekund i prawie 18 sekund dla reklam display. Reklamy wideo w serwisach społecznościowych są też w większym odsetku wyświetlane poza polem widzenia internauty ...

    Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy
  • Reklama wideo: latem rządzą kosmetyki

    Reklama wideo: latem rządzą kosmetyki

    13:06 11.09.2017

    ... reklama wideo nader często dotyczy artykułów służących pielęgnacji i higienie. Z analizy firmy Gemius wynika, że na ... natknęło się 12,4 proc. użytkowników sieci, którzy wyświetlili je 7,5 mln razy. Liderowi po piętach deptała reklama wideo marki Nivea (12 proc. i 10,9 mln wyświetleń). Na trzecim miejscu Axe (prawie 12 proc. i 9,8 mln wyświetleń). ...

    Tematy: YouTube, Facebook, reklama wideo, reklama internetowa
  • "Turystyczna" reklama wideo online. Czy to się ogląda?

    "Turystyczna" reklama wideo online. Czy to się ogląda?

    12:50 03.08.2017

    ... wideo promujące wycieczki z "tęczowym" touroperatorem natrafił co 7 internauta, a spoty tej marki wyświetliły się aż 12,8 mln razy. Reklama wideo ...

    Tematy: YouTube, Facebook, reklama wideo, reklama internetowa


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: