reklama - wiadomości i porady tematyczne
-
Wydatki reklamowe w lipcu. Kto i co reklamował?
10:48 11.08.2018
Instytut Monitorowania Mediów przyjrzał się lipcowym wydatkom reklamowym w pięciu branżach. Po lupę wzięto farmację, finanse, handel, motoryzację i telekomunikację. Analiza dowiodła m.in., że liderem wydatków pozostawała branża handlowa, ale po piętach deptała jej farmacja. Jednocześnie okazało się, że wszystkie analizowane sektor postanowiły ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing -
Lidl liderem reklamy telewizyjnej
12:31 27.07.2018
Dom mediowy Codemedia przeprowadził analizę najaktywniejszych marek w telewizji, z której wynika, że w I półroczu 2018 roku liderem został Lidl. Na podium znalazły się także Orange i T-mobile. Lidl zanotował 22% wzrost GRP w tym przedziale czasowym w porównaniu z rokiem ubiegłym i jest to największy wzrost spośród marek, które były również w TOP ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna -
Wydatki reklamowe w czerwcu. Kto i co reklamował?
13:56 18.07.2018
Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował czerwcowe wydatki na reklamę w pięciu branżach. Przeprowadzona analiza dowodzi, że na promocję ostatnio nie szczędzono. Najhojniejszym reklamodawcą okazała się branża handlowa, która odpowiadała za aż 38% ogółu analizowanych wydatków. Okazuje się również, że wszystkie sektory postawiły przede wszystkim ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing -
Branża handlowa nie szczędzi na reklamę
11:51 22.06.2018
Instytut Monitorowania Mediów kolejny już raz przeanalizował wydatki na reklamę w pięciu branżach (handel, farmacja, finanse, Telekomunikacja oraz motoryzacja). Przeprowadzone badanie dowodzi, że w maju na promocję nie szczędzono. Najhojniejszym reklamodawcą okazała się branża handlowa, która odpowiadała za aż 39% ogółu analizowanych wydatków (w ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing -
Wydatki reklamowe w kwietniu. Kto i co reklamował?
00:23 06.06.2018
Instytut Monitorowania Mediów przyjrzał się kwietniowym wydatkom reklamowym w pięciu branżach. Po lupę wzięto farmację, finanse, handel, motoryzację i telekomunikację. Analiza dowiodła m.in. ciągłego wzrostu wydatków w branży handlowej. Wiosna sprzyjała również działaniom promocyjnym sklepów meblowych i sieci budowlanych, które zachęcały do ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing -
Jak wzmocnić siłę reklamy mobilnej?
09:24 18.04.2018
... ponad 70% osób korzysta z Internetu oraz dokonuje zakupów na urządzeniach mobilnych, reklama odpowiednio zoptymalizowania do rozdzielczości ich wyświetlaczy może stać się jednym z najlepszych ... zbyt dużo tekstu, przez co stają się nieczytelne i trudniejsze w odbiorze. Reklama wideo Z roku na rok wzrasta liczba osób oglądających treści wideo na ...
Tematy: reklama mobilna, mobile, skuteczność reklamy, reklama wideo -
Polacy nie chcą ograniczenia reklamy piwa
10:01 20.03.2018
... . Co więcej, chce "przepchnąć" przepisy pomimo braku dowodów, które miałyby wskazywać związek pomiędzy reklamowaniem piwa a jego nadmiernym poziomem spożycia. Zniknie reklama, znikną problemy? Większość (59 proc.) Polaków uważa, że rząd nie powinien zakazywać reklamy piwa. Tylko co czwarty (25 proc.) popiera ...
Tematy: alkohole, reklama, zakaz reklamy, spożycie alkoholu -
Wydatki reklamowe. Farmacja i długo, długo nic
12:41 19.03.2018
Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował lutowe wydatki na reklamę w pięciu branżach. Przeprowadzona analiza dowodzi, że na promocję ostatnio nie szczędzono. Najhojniejszym reklamodawcą okazała się farmacja, która odpowiadała za niemal połowę ogółu analizowanych wydatków. Okazuje się również, że niemal wszyscy postawili przede wszystkim na ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing -
Reklama internetowa rośnie najszybciej
10:24 06.03.2018
... .com, PizzaPortal.pl, Trivago czy Showmax. KANAŁY KOMUNIKACJI Biorąc pod uwagę wolumen, najwyższy wzrost w okresie od stycznia do grudnia odnotowała reklama internetowa, na którą reklamodawcy wydali o 205 mln zł więcej niż przed rokiem. Największy wolumenowy spadek zanotowały dzienniki – 34 mln zł ...
Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama -
Magmisie pod lupą UOKiK. Producent musi sprostować informacje
14:46 13.02.2018
... ekranu głosił, że żelki są dostępne w aptece. Konsumenci mogli odnieść mylne wrażenie, że jest to produkt leczniczy. - Rzetelna i zgodna z prawdą reklama powinna dostarczyć konsumentowi podstawowych danych na temat produktu. Taką informacją jest fakt, że Magmisie to suplement diety, a więc środek spożywczy ...
Tematy: suplementy diety, reklama, nieuczciwa reklama, ochrona konsumentów
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- koszty podatkowe
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- inwestycje mieszkaniowe
- koszty uzyskania przychodów
- przychody podatkowe
- podatek dochodowy
- PIT-y
- cyberprzestępcy
- ulgi podatkowe
- rozliczenie VAT
- opodatkowanie VAT
- ataki hakerów
- banki
- VAT naliczony
- e-commerce
- cyberataki
- monitoring mediów
- deweloperzy