reklama - wiadomości i porady tematyczne
-
Reklamodawcy w TV: farmacja i długo długo nic
12:32 31.08.2017
Według domu mediowego Codemedia, największym reklamodawcą telewizyjnym minionego półrocza okazała się farmacja. Pierwszą pozycję zestawienia ponownie zajął Aflofarm z GRP na poziomie 114 551, 24, a za nim uplasowali się Polpharma oraz Unilever. Z TOP 10 wypadł T-Mobile, który ustąpił miejsca PepsiCo. Najnowsze zestawienie Codemedia dowodzi, że w I ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna -
Rynek reklamowy nieco rozczarował
11:38 30.08.2017
... wzrostu spadła do 7,3%, przez co w całym półroczu wydatki na reklamę internetową wzrosły o 8,8%. W pozostałych mediach odnotowane zostały spadki. Reklama telewizyjna oraz zewnętrzna spadły o 0,5%, reklama radiowa o 3,9%. Wartość reklam sprzedanych w dziennikach oraz magazynach spadła odpowiednio o 16,7% i 10,0%. Biorąc pod uwagę wolumen, najwyższy ...
Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama -
Jakie wydatki na reklamę w e-commerce? Analizujemy I poł. 2017 r.
12:08 17.08.2017
... półroczu br. wydatki, które branża e-commerce przeznaczyła na reklamę, okazały się o 8% wyższe niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Największe budżety pochłonęła reklama w Internecie, która pozostaje ulubionym medium reklamodawców z tego sektora. Najhojniejszy w badanym okresie okazał się sklep internetowy Bon Prix, który wydał na ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, e-commerce -
Branded content - reklama bez reklamy?
00:33 16.07.2017
... odbiorcę w pewną historię, przyciągamy jego uwagę i wywołujemy w nim emocje, które sprawiają, że dany spot intryguje i uwodzi zdecydowanie bardziej niż tradycyjna reklama. – wyjaśnia Magdalena Czmuda. Historia zamiast logo Konsumenci znacznie lepiej niż na standardowe reklamy, reagują na opowiadane historie. Branded content ma ...
Tematy: branded content, reklama, narzędzia marketingowe, jak podwyższyć sprzedaż -
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2017 r.
11:45 20.06.2017
... i kategorie Lwia część budżetu (96%), który branża farmaceutyczna przeznaczyła na reklamę w I kwartale br., posłużyła promocji farmaceutyków i parafarmaceutyków. 3% nakładów stanowiła reklama usług zdrowotnych (41% wzrostu rdr) a za 1% odpowiadała promocja sprzętu medycznego. Po raz kolejny już branża farmaceutyczna najchętniej promowała środki ...
Tematy: branża farmaceutyczna, wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama -
Podróże i turystyka tną wydatki na reklamę
00:45 30.05.2017
Przed nami najnowsza z analiz domu mediowego Codemedia. Tym razem pod lupę wzięto I kwartał br. oraz wydatki na reklamę, jakie w tym okresie poczynił Sektor Podróże i Turystyka. Okazuje się, że reklamodawcy z tego sektora podeszli do kwestii promocyjnych z dość dużą powściągliwością. Budżety reklamowe cięła zarówno gastronomia, jak i biura podróży ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, branża turystyczna -
Jakie wydatki reklamowe w e-commerce? Analizujemy 2016 rok
10:32 04.04.2017
Ubiegłoroczne wydatki reklamowe branży e-commerce okazały się o niemal 17 mln zł niższe niż rok wcześniej. Za taki obrót spraw odpowiedzialni są m.in. dwaj najwięksi reklamodawcy czyli Allegro i Zalando, którzy okroili swoje budżety na promocję o odpowiednio 45% i 39%. Nie wszyscy jednak oszczędzali - zajmująca trzecią pozycję rankingu spółka ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, e-commerce -
Miliardowe wydatki na reklamę. Handel nie szczędzi na promocji
11:03 21.03.2017
Dom mediowy Codemedia przeanalizował ubiegłoroczne wydatki na reklamę w branży handlowej i dowiódł, że na promocję ostatnio nie szczędzono. Łączny budżet reklamowy wszystkich przeanalizowanych podmiotów przewyższył 1 miliard złotych, co względem poprzedniego roku oznacza wzrost na poziomie 25%. Zdecydowanym liderem okazał się Lidl, który nie tylko ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, handel detaliczny -
Suplementy diety nie leczą - przypomina UOKiK
10:55 22.02.2017
O tym, że suplementy diety to nie lekarstwa, przypomina się Polakom już od lat. Co jednak z tego, gdy reklamy tych produktów usilnie starają się nam wmówić że mamy do czynienia z preparatami, które leczą i są remedium na najróżniejsze dolegliwości. Zastrzeżenia w tej kwestii zgłasza UOKiK, który wszczął kolejne postępowania w sprawie nieuczciwych ...
Tematy: suplementy diety, reklama, nieuczciwa reklama, ochrona konsumentów -
Reklamodawcy w TV: w 2016 r. rządził Aflofarm, a kto z nim?
13:27 13.02.2017
Najbardziej aktywnymi reklamodawcami telewizyjnymi 2016 roku okazały się firmy trudniące się produkcją leków i suplementów diety - wynika z najnowszej analizy domu mediowego Codemedia. Na miejscu lidera znalazł się Aflofarm, a tuż za nim uplasowała się Polpharma. W czołowej "10" zestawienia znalazł się również reprezentacja firm z branży FMCG oraz ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- koszty podatkowe
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- inwestycje mieszkaniowe
- koszty uzyskania przychodów
- przychody podatkowe
- podatek dochodowy
- PIT-y
- cyberprzestępcy
- ulgi podatkowe
- rozliczenie VAT
- opodatkowanie VAT
- banki
- VAT naliczony
- ataki hakerów
- e-commerce
- cyberataki
- monitoring mediów
- deweloperzy