eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyreklama

reklama - wiadomości i porady tematyczne

  • Czy reklamy znikną z powodu nowej daniny?

    Czy reklamy znikną z powodu nowej daniny?

    00:35 09.02.2021

    ... nieproporcjonalnie w stosunku do innych. W uzasadnieniu brakuje wytłumaczenia, dlaczego właśnie reklama tych produktów ma wiązać się z wyższą składką. Motywów można się jedynie ... powinien taką reklamę zobaczyć i być zainteresowany produktem, usługą lub marką których ta reklama dotyczy. Nie ma także znaczenia forma reklamy, bez znaczenia, czy jest ...

    Tematy: reklamy, reklama, reklama tradycyjna, reklama internetowa
  • Rynek reklamy: poprawa prognoz, ale nie dla Polski

    Rynek reklamy: poprawa prognoz, ale nie dla Polski

    12:14 08.12.2020

    ... Zenith przewiduje, że do 2023 roku reklama cyfrowa będzie stanowić 58% światowych wydatków na reklamę. Reklama na urządzeniach typu Smart TV ... Promując produkty w miejscu zakupu, działa on bardziej jak ekspozycje w sklepie niż tradycyjna reklama zewnętrzna, a marki zazwyczaj płacą za to z budżetów handlowych przeznaczonych na negocjacje z detalistami ...

    Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama
  • Marketing w gamingu. Czy gracze to dobry target dla reklamy?

    Marketing w gamingu. Czy gracze to dobry target dla reklamy?

    00:35 30.10.2020

    Czy marketing w gamingu działa? Takie pytanie zadali sobie eksperci Havas Media Group. Efektem ich poszukiwań jest raport, w którym wzięto pod lupę zarówno postawy marketerów względem przydatności gamingu jako narzędzia, jak również odbiór działań marketingowych przez graczy oraz potencjał drzemiący w tej bardzo dużej, ale i ogromnie zróżnicowanej ...

    Tematy: marketing, formy marketingu, działania marketingowe, skuteczność reklamy
  • Rynek reklamy w Polsce: tylko 1/8 reklamodawców podwyższyło wydatki

    Rynek reklamy w Polsce: tylko 1/8 reklamodawców podwyższyło wydatki

    12:43 28.08.2020

    ... zanotowała wzrost, dzięki dużym wydatkom PKN Orlen oraz Grupy Lotos. Kanały komunikacji W pierwszym półroczu spadki zanotowały wszystkie media z wyjątkiem internetu. Reklama online wygenerowała nieznacznie większy budżet, bo o 0,2%. Telewizja i radio straciły odpowiednio 21,0% oraz 13,6%, zaś dzienniki i magazyny 29,9% i 35,3%. Najsilniejszą ujemną ...

    Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama
  • Pandemia odciska piętno na rynku reklamy. Ponad 9% spadku, broni się digital

    Pandemia odciska piętno na rynku reklamy. Ponad 9% spadku, broni się digital

    12:25 28.07.2020

    ... który już wcześniej można było zauważyć. Według estymacji agencji mediowej Zenith, reklama digital będzie stanowić 51,0% globalnych wydatków na reklamę w tym roku, w porównaniu z 49 ... się pilniejsza niż kiedykolwiek. Ten rok będzie pierwszym rokiem, w którym reklama w kanale digital przyciągnie ponad połowę wszystkich światowych wydatków na reklamę ...

    Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama
  • Lewiatan: zakaz reklamy aptek musi zniknąć z przepisów

    Lewiatan: zakaz reklamy aptek musi zniknąć z przepisów

    10:21 16.07.2020

    Wprowadzony w styczniu 2012 r. zakaz reklamy aptek oraz punktów aptecznych i ich działalności budził ogromne kontrowersje. Dziś dyskusja na jego temat powraca. Wszystko za sprawą wystosowanej do naszego rządu przez KE uzasadnionej opinii w sprawie ograniczeń dotyczących reklamowania aptek. Jest to już kolejny etap procedury o naruszenie unijnego ...

    Tematy: prawo farmaceutyczne, branża farmaceutyczna, apteki, reklama
  • Inquiry: jak pandemia obniżyła znajomość reklam?

    Inquiry: jak pandemia obniżyła znajomość reklam?

    13:27 13.07.2020

    Dane płynące z opracowywanego przez agencję Inquiry badania YouGov BrandIndex pokazują, w jaki sposób wybuch pandemii i zmniejszenie budżetów reklamowych przełożyły się na znajomość reklam sieci handlowych i gastronomicznych wśród polskich konsumentów. Które marki odnotowały największe spadki, a którym udało się ich uniknąć? Jak pisze Inquiry, w ...

    Tematy: komunikacja z klientem, wizerunek marki, reklama
  • Rynek reklamy w Polsce wart 10 mld zł. Będą spadki?

    Rynek reklamy w Polsce wart 10 mld zł. Będą spadki?

    12:40 17.03.2020

    ... komunikacji Jak czytamy w komunikacie, w całym 2019 roku spadki zanotowały trzy, zaś wzrosty cztery klasy mediów. Reklama internetowa wygenerowała budżety większe o 10,1%, natomiast reklama kinowa o 7,5%. Wzrosły także wydatki na outdoor (+5,1%) i radio (+2,5%). W przypadku pozostałych mediów odnotowaliśmy spadki. Telewizja zredukowała ujemną ...

    Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama
  • Rynek reklamy. Wydatki w Polsce rosną szybciej niż średnia globalna

    Rynek reklamy. Wydatki w Polsce rosną szybciej niż średnia globalna

    09:36 12.12.2019

    ... internetowa (+8,5%), głównie za sprawą zwiększonych inwestycji w reklamę video (+17%), w tym w reklamę video kupowaną programatycznie (+35%). Spośród mediów nie cyfrowych tylko reklama kinowa urośnie w tempie powyżej średniej rynkowej (+4,6%). W przypadku telewizji oraz radia estymacje wzrostu na ten rok zostały obniżone – przewiduje się utrzymanie ...

    Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama
  • Co czeka media w 2020? Kantar: nadchodzi paradoks cyfrowy

    Co czeka media w 2020? Kantar: nadchodzi paradoks cyfrowy

    09:33 11.12.2019

    ... . Marketerzy będą inicjowali personalizację produktów i usług, kierując się w pierwszej kolejności zasadą potrzeb ludzkich, a dopiero w dalszej możliwościami technologicznymi. Kampania 2020: Reklama polityczna będzie dominowała w roku 2020, szczególnie na rynku amerykańskim. Dla firm zajmujących się reklamą marek będzie to oznaczało konieczność ...

    Tematy: reklama, rynek reklamy, rynek mediów i reklamy, media społecznościowe

poprzednia  

1 ... 6 7 8 ... 20 ... 30 ... 40

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: