eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyreklama

reklama - wiadomości i porady tematyczne

  • Co agencje reklamowe powinny wiedzieć o deep learningu

    Co agencje reklamowe powinny wiedzieć o deep learningu

    12:59 30.09.2019

    Nowe technologie często nazywa się rewolucyjnymi i przełomowymi dla danej branży. Reklamodawcy mają nieustannie do czynienia z różnego rodzaju innowacjami i muszą umieć rozpoznać wśród marketingowego żargonu nowości, które mogą zmienić zasady gry. Zaawansowane technologie, do których należy tzw. uczenie głębokie (ang. deep learning), są ...

    Tematy: nowe technologie, reklama, deep learning, uczenie maszynowe
  • Karty podarunkowe od firmy nie zawsze trafią do kosztów?

    Karty podarunkowe od firmy nie zawsze trafią do kosztów?

    12:23 21.08.2019

    W ramach prowadzonej działalności gospodarczej zdarzają się sytuacje, kiedy przedsiębiorcy wręczają pracownikom bony towarowe oraz vouchery. Najczęściej związane jest to ze specjalnymi okazjami. Tego typu działania mają na celu podkreślenie wagi wydarzenia, zmotywowanie pracowników, czy zaznaczenie pozycji firmy na rynku. Koszty uzyskania ...

    Tematy: koszty podatkowe, koszty uzyskania przychodów, usługi reklamowe, reklama
  • Co technologia 5G oznacza dla reklamy?

    Co technologia 5G oznacza dla reklamy?

    11:40 28.07.2019

    ... bardziej złożone i spersonalizowane reklamy. Dogłębna, szczegółowa, hiper-ukierunkowana i zaawansowana reklama oparta na lokalizacji pomoże w tworzeniu spersonalizowanych reklam ... 5G będzie można zabrać swojego wirtualnego asystenta w dowolne miejsce. Reklama mobilna będzie więc musiała przygotować się i zorientować na rozmowy głosowe. ...

    Tematy: 5G, dostęp do internetu, mobilny internet, reklama
  • DOOH jak gorąco, czyli co marketer może zrobić z pogodą

    DOOH jak gorąco, czyli co marketer może zrobić z pogodą

    13:19 25.07.2019

    ... odsłona, która zawierała dodatkową informację z nazwą miasta oraz z aktualnym odczytem temperatury. Inną kampanią podpowiadającą, czym ugasić pragnienie w upalne dni była reklama piwa San Miguel, która kierowała odbiorców do najbliższego punktu sprzedaży. Przekaz był wyświetlany na ekranach znajdujących się w pobliżu sklepów spożywczych ...

    Tematy: nowe technologie, postęp technologiczny, kampania reklamowa, skuteczna reklama
  • Co i za ile reklamuje branża finansowa?

    Co i za ile reklamuje branża finansowa?

    12:43 11.07.2019

    ... zł. Najhojniejszym reklamodawcą okazał się Credit Agricole, najpopularniejszym formatem - reklama telewizyjna, a najczęściej reklamowanym typem produktu - bankowość, której ... mln zł. Reklama w radiu pochłonęła 19,4 mln zł, a przekazy prasowe kosztowały 4,8 mln zł. Budżety reklamowe lokowano głównie w poniedziałki i niedziele - reklama emitowana w ...

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing
  • TikTok wprowadza nowe formaty reklam

    TikTok wprowadza nowe formaty reklam

    09:45 25.06.2019

    Wprawdzie o zamiarze udostępnienia nowych formatów reklam na platformie TikTok jej właściciele wspominali już na początku roku, to jednak dopiero teraz poznaliśmy ich dokładne plany. Jak informuje agencja influencer marketingu GetHero, wprowadzone zostaną cztery wyspecjalizowane narzędzia, dzięki którym możliwe będzie angażowanie fanów, ...

    Tematy: TikTok, reklama, narzędzia marketingowe
  • Jak wyglądają działania marketingowe deweloperów?

    Jak wyglądają działania marketingowe deweloperów?

    00:40 19.06.2019

    ... sięgamy, zarówno po nowoczesne rozwiązania, od mediów społecznościowych, poprzez interaktywne makiety nieruchomości, po tradycyjne narzędzia marketingu, takie jak reklama w prasie, reklama outdoorowa, czy materiały drukowane. Pozwala to maksymalnie poszerzyć grupę odbiorców naszych działań i dotrzeć z naszym komunikatem do możliwie największej ...

    Tematy: oferta deweloperów, inwestycje mieszkaniowe, deweloperzy, reklama
  • Rynek reklamy z korektą wzrostu

    Rynek reklamy z korektą wzrostu

    09:31 12.06.2019

    ... Douwe Egberts. KANAŁY KOMUNIKACJI W pierwszym kwartale 2019 r. spadki zanotowały wszystkie klasy mediów z wyjątkiem internetu i kina. Reklama online wygenerowała budżety większe o 7,3%, zaś reklama kinowa o 6,7%. W pozostałych mediach odnotowaliśmy spadki. Radio i telewizja spadły odpowiednio o 1,6% oraz o 3,1%. Wydatki na reklamę zewnętrzną spadły ...

    Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama
  • Jak reklamują się małe firmy?

    Jak reklamują się małe firmy?

    12:20 16.05.2019

    ... staranne przygotowanie, dobry pomysł i przemyślana jego realizacja, ale również odpowiednia reklama, ma coraz większa rzesza przedsiębiorców. Nierzadko jednak, zwłaszcza w ... wskazanie na promocję firmy przez Facebooka również nie przekracza 80%. Reklama w internecie, ale jaka? Na przestrzeni ostatniego roku 64% badanych przedsiębiorców inwestowało w ...

    Tematy: promocja marki, małe firmy, działania marketingowe, reklama w internecie
  • Wydatki reklamowe w I kw. 2019 r. Kto i co reklamował?

    Wydatki reklamowe w I kw. 2019 r. Kto i co reklamował?

    11:40 12.04.2019

    Instytut Monitorowania Mediów po raz kolejny przyjrzał się wydatkom reklamowym w pięciu branżach. Po lupę wzięto farmację, finanse, handel, motoryzację i telekomunikację. Analiza dowiodła m.in., że liderem wydatków w Q1 okazała się branża farmaceutyczna. Największe budżety, tradycyjnie już, przeznaczono na reklamę w TV. Wydatki reklamowe w ...

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing

poprzednia  

1 ... 7 8 9 ... 20 ... 30 ... 39

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: