eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyreklama

reklama - wiadomości i porady tematyczne

  • Usługa marketingowa na gruncie przepisów o VAT

    Usługa marketingowa na gruncie przepisów o VAT

    13:54 26.03.2019

    Usługa marketingowa świadczona przez spółkę, gdzie wydawanie towarów podmiotom trzecim w ramach usługi marketingowej jest jednym z jej elementów, nie jest uznawana na gruncie przepisów o VAT za jedno świadczenie. Przekazanie zaś przedstawicielom grupy docelowej w ramach usługi marketingowej materiałów promocyjnych, informacyjnych i reklamowych, ...

    Tematy: reklama, marketing, reprezentacja, opodatkowanie VAT
  • Reklamodawcy w TV: Lidl na czele rankingu marek

    Reklamodawcy w TV: Lidl na czele rankingu marek

    11:28 25.03.2019

    Według domu mediowego Codemedia, najbardziej aktywnym reklamodawcą telewizyjnym minionego roku okazał się Lidl, któremu udało się podwyższyć wskaźnik GRP o pokaźne 21% rdr. Na kolejnych pozycjach podium uplasowały się Plus oraz Orange, a czwarte miejsce przypadło w udziale T-Mobile. I to właśnie telekomunikacja okazała się branżą posiadającą ...

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna
  • DOOH - reklama, która zaskakuje i pobudza wyobraźnię

    DOOH - reklama, która zaskakuje i pobudza wyobraźnię

    00:36 16.03.2019

    ... szerszej społeczności. Poznawaj ciekawe miejsca Świetnym przykładem realizacji, która odpowiada na wymagania współczesnego odbiorcy była kampania Google przeprowadzona w Nowym Jorku. Reklama wyświetlana na cyfrowych ekranach OOH miała na celu przedstawienie nowych możliwości, jakie oferują Mapy Google, zwiększając tym samym świadomość odbiorcy ...

    Tematy: nowe technologie, postęp technologiczny, kampania reklamowa, skuteczna reklama
  • Rynek reklamy ma za sobą najlepszy rok od 2008 r.

    Rynek reklamy ma za sobą najlepszy rok od 2008 r.

    10:23 14.03.2019

    ... in. Ferrero, Maspex Wadowice oraz Wawel Kraków. KANAŁY KOMUNIKACJI W 2018 r. wzrost zanotowały wszystkie klasy mediów z wyjątkiem prasy. Zdecydowanym liderem była reklama internetowa, która wygenerowała o 13,3% wyższe budżety. Wzrosty odnotowaliśmy także w przypadku: radia (+7,7%), telewizji (+6,3%), reklamy kinowej (+5,8%) oraz reklamy zewnętrznej ...

    Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama
  • Wydatki reklamowe w lutym 2019 r. Kto i co reklamował?

    Wydatki reklamowe w lutym 2019 r. Kto i co reklamował?

    10:49 12.03.2019

    Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował lutowe wydatki na reklamę w pięciu branżach. Przeprowadzona analiza dowodzi, że na promocję ostatnio nie szczędzono. Najhojniejszymi reklamodawcami okazała się branża farmaceutyczna, które odpowiadała za 44% ogółu analizowanych wydatków. Okazuje się również, że wszystkie sektory postawiły przede ...

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing
  • Reklamodawcy w TV: branża farmaceutyczna bez konkurencji?

    Reklamodawcy w TV: branża farmaceutyczna bez konkurencji?

    10:11 06.03.2019

    Miniony rok okazał się kolejnym, w którym najbardziej aktywnym reklamodawcą telewizyjnym okazała się farmacja - wynika z najnowszej analizy domu mediowego Codemedia. Na miejscu lidera ponownie znalazł się Aflofarm, a tuż za nim uplasowali się Polpharma oraz awansująca z 4. miejsca US Pharmacia. W czołowej "10" zestawienia znalazła się również dość ...

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna
  • Wydatki reklamowe w styczniu 2019 r. Kto i co reklamował?

    Wydatki reklamowe w styczniu 2019 r. Kto i co reklamował?

    08:55 25.02.2019

    Instytut Monitorowania Mediów przyjrzał się styczniowym wydatkom reklamowym w pięciu branżach. Po lupę wzięto farmację, finanse, handel, motoryzację i telekomunikację. Analiza dowiodła m.in., że liderem wydatków tym razem okazała się branża farmaceutyczna. Największe budżety, tradycyjnie już, przeznaczono na reklamę w TV. Wydatki reklamowe w ...

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing
  • Wizerunek kobiet w reklamie i komunikacji marketingowej wymaga zmian

    Wizerunek kobiet w reklamie i komunikacji marketingowej wymaga zmian

    00:15 07.02.2019

    Wprawdzie 9 na 10 marketerów jest przekonanych, że tworzone przez nich reklamy przedstawiają kobiety w pozytywnym świetle, to jednak całkiem spora rzesza odbiorców najwyraźniej oczekuje czegoś innego. Aż 45% widzów uważa bowiem, że tworzony w komunikacji marketingowej wizerunek płci pięknej jest niewłaściwy - wynika z najnowszej analizy firmy ...

    Tematy: reklama, skuteczna reklama, komunikacja marketingowa, kobiety
  • Wydatki reklamowe w 2018 r. Kto i co reklamował?

    Wydatki reklamowe w 2018 r. Kto i co reklamował?

    10:02 17.01.2019

    Instytut Monitorowania Mediów przyjrzał się ubiegłorocznym wydatkom reklamowym w pięciu branżach. Po lupę wzięto farmację, finanse, handel, motoryzację i telekomunikację. Analiza dowiodła m.in., że liderów wydatkowania było tym razem dwóch: farmacja i handel (po 35 proc udziału w łącznym budżecie). Największe pieniądze, tradycyjnie już, ...

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing
  • Przedświąteczne wydatki reklamowe. Kto i co reklamował?

    Przedświąteczne wydatki reklamowe. Kto i co reklamował?

    13:11 04.01.2019

    Instytut Monitorowania Mediów przyjrzał się przedświątecznym wydatkom reklamowym w pięciu branżach. Po lupę wzięto farmację, finanse, handel, motoryzację i telekomunikację. Analiza dowiodła m.in., że w okresie od 1 listopada do 15 grudnia 2018 roku liderem wydatków okazała się branża handlowa, która zepchnęła farmację na drugą pozycję. Największe ...

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing

poprzednia  

1 ... 8 9 10 ... 20 ... 30 ... 39

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: